قیمت دلار | قیمت روز دلار

ریزش شدید در بازار دلار | قیمت دلار در بازار 8 خردادماه 1402

روز گذشته قیمت دلار کاهش محدودی داشت. این روند نزولی قیمت، متعاقب انتظار معامله‌گران برای توافقاتی که قرار است امروز و فردا در تهران انجام شود،‌ رخ داده است. با ورود سلطان عمان به ایران آیا دلار به کانال‌های پایین‌تر برمی‌گردد؟

کدخبر : 2767
سایت سرگرمی روز :

قیمت دلار بر بازار های دیگر نیز تاثیر مستقیمی دارد. قیمت دلار بر بازار خودرو نیز تاثیرات زیادی داشته و باعث افزایش قیمت خودرو میشود.  قیمت دلار روز به روز رو به افزایش است و بازار قیمت دلار شاهد نوسانات زیادی است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار را از قیمت دلار برای شما قرار میدهیم. در ادامه بروزترین قیمت دلار را مشاهده میکنید.

روز گذشته قیمت دلار کاهش محدودی داشت. این روند نزولی قیمت، متعاقب انتظار معامله‌گران برای توافقاتی که قرار است امروز و فردا در تهران انجام شود،‌ رخ داده است. با ورود سلطان عمان به ایران آیا دلار به کانال‌های پایین‌تر برمی‌گردد؟

قیمت دلار دیروز کاهش محدودی داشت. خرید و فروش در بازار انجام می‌شد اما فشار فروش بیش از مقدار محدود خرید دلار بود. در روزهای گذشته برخی معامله‌گران متعاقب اخبار سیاسی دست از مبادله کشیده‌اند و در انتظار پیامدهای سفر سلطان عمان به سر می‌برند.

بعد از ظهر دیروز پادشاه عمان وارد تهران شد و حالا معامله‌گران چشم‌انتظار نتیجه این سفر دو روزه و تاثیر آن بر قیمت دلار هستند. به اعتقاد فعالان بازار ارز اخبار مربوط به این دیدار از هفته‌ گذشته توانسته عصای دست بازارساز باشد و روند رشد قیمت دلار را متوقف کند.

هر چند کارشناسان اقتصادی می‌گویند این خبر باید قیمت دلار را با کاهش محسوسی همراه می‌کرد و حتی انتظار می‌رفت که اسکناس آمریکایی به کانال ۴۰ هزار تومانی برگردد اما تنها واکنش این اسکناس به اخبار و رویدادهای سیاسی اخیر، ماندن در کانال ۵۱ هزار تومانی و نوسان در همین محدوده بود.

دیروز فشار فروش بیش از مقدارِ محدودِ خرید دلار بود و معامله‌گران حرفه‌ای تمایلی به مبادله نداشتند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند اینکه قیمت دلار به خبر ورود پادشاه عمان به ایران واکنش خاصی نشان نداده موضوع نگران‌کنندای است. زیرا اگر کف قیمت دلار را ۵۰ تا ۵۲ هزار تومان در نظر بگیریم کار برای باقیمانده سال سخت می‌شود.

قیمت نرخ‌های مختلف

قیمت دلار روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز تغییری جزئی داشت. این اسکناس در سایت بازار متشکل ارزی کاهش محدودی ثبت کرد. اسکناس دلار در این مرکز ۴۲ هزار و ۴۹۹ تومان قیمت خورد. دلار حواله نیز با قیمت ۳۸ هزار و ۶۳۶ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

اسکناس یورو روز گذشته در بازار آزاد با قیمت ۵۵ هزار و ۲۹۲ تومان معامله شد و حدود ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل اسکناس یورو به قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۱ تومان رسید و افزایش ۱۰۰ تومانی  داشت. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۴۵۶ تومان عرضه شد و حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد و حدود ۳۰ تومان افزایش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۵۲۰ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۵۷۲تومان عرضه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    قیمت کالاها هم ریزشی شد!؟!؟؟!؟؟؟؟؟