فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت 15 خرداد ماه | سرنوشت چه شگفتانه ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 2918
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که در قرن ۱۴ میلادی در اروپا شکل گرفت. تاروت به عنوان یکی از هنرهای تخمینی به شمار می‌آید و صحبت‌های شخصی، سوالات زندگی، حل مسائل و حتی پیش‌بینی رویدادها با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود. برخلاف فال به صورت رایج، تعداد کارت‌های تاروت بیشتر از ۷۸ عدد است. این کارت‌ها در دسته‌هایی مانند کارت‌های مارچنده (Major Arcana) و کارت‌های کوچک (Minor Arcana) تقسیم‌بندی می‌شوند. کارت‌های مارچنده یا کارت‌های بزرگ شامل ۲۲ کارت هستند که هرکدام نمایانگر یک ارکان خاص از جمله مرگ، عدالت، شیطان و غیره هستند. همچنین، کارت‌های کوچک شامل ۵۶ کارت هستند که در چهار دسته مختلف بر پایه المان‌های آتش، آب، هوا و خاک تقسیم‌بندی شده‌اند. برای انجام فال تاروت، ابتدا به ازاء هر سوال یک نشانه از کارت‌های کوچک انتخاب می‌شود. هر کارت در فال تاروت نمایانگر یک معنای خاص است و با ترکیب این نشانه‌ها، پیام و پاسخ برای سوال کننده تشکیل می‌شود. علاوه بر تعبیر کارت‌ها، روش‌های دیگری نیز برای تفسیر نتایج فال وجود دارد که شامل تاثیر الگوهای شماره‌شده کارت‌ها، تاثیر جایگاه کارت‌ها و تاثیر فاصله بین آن‌ها می‌شود. فال تاروت یکی از روش‌هایی است که برای شناخت بهتر خود، حل مشکلات و پیش‌بینی آینده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تلاش برای درک کامل این فال، بهترین شیوه برای حصول نتایج دقیق به همراه تاثیرگذاری های مختلف بر روی نتایج است.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین

کارت ملکه : امروز اگر تحمل شنیدن حقایق تلخ را ندارید بهتر است سکوت کرده و سوال های اضافی نپرسید. جواب هایی که دریافت می کنید با آنچه انتظارش را دارید کاملا فرق می کنند و مجبور به ادامه بحثی خواهید شد که برایتان بسیار دشوار و غیر قابل تحمل است. با این همه هرچند بسیار تعجب زده و شاید ناراحت شوید اطلاعاتی به دست خواهید آورد که چشمان شما را باز خواهند کرد و قادر خواهید بود بر اساس دانسته های جدیدتان قدم های مهمی در زندگیتان بردارید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت اعتدال : امروز به دنبال چیزهای تازه و کاملا متفاوت هستید، خواه ایده ای باشد که شما را از روند تکراری افکارتان رها می کند، خواه فرد عجیبی که شما را از احساس فردی عادی بودن رها می کند. اما اگر در این رفتار عصیانگرانه زیاده روی کنید حتما مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهید شد. این وضعیت ذهنی شما همیشگی نیست و شما معمولا فردی منطقی هستید، پس کمی به کارهایی که می خواهید بکنید فکر کنید تا به دردسر نیفتید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت مرد دار آویز : امروز احساس می کنید در یک کشتی بدون رادار گرفتار شده اید و امواج خروشان هر لحظه شما را به سویی می کشانند و حتی دانستن جهت دلخواهتان هم نمی تواند در این وضعیت به شما کمک کند. خودتان را خسته نکنید و کمی صبر کنید تا دریای زندگیتان کمی آرامتر شود. امروز باید یک سری کارهای اداری که به مسائل مادی مربوط می شوند را انجام دهید و این کار شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز خواهد داشت.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت امپراطور : شاید اطرافیانتان بخواهند انتخاب هایتان را زیر سوال ببرند، اما شما ترجیح می دهید سکوت کرده و فعلا در مورد انگیزه هایی که پشت این تصمیمات هستند حرفی نزنید. شما دلیل هایی برای این کارهای به نظر عجیب خود دارید و بدون سر و صدا دارید برنامه ای که در سر دارید را عملی می کنید. شما فکر می کنید تنها خودتان می توانید در مورد زندگیتان تصمیم بگیرید و لزومی ندارد دیگران چیزی در مورد انگیزه ها و دلایل پشت کارها و تصمیماتتان بدانند.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ابله : هرچقدر هم که درآمد شما کافی و یا حتی بیشتر از حد نیازتان باشد این روزها به فکر راهی برای کسب درآمد بیشتر هستید. با این حال عملی کردن ایده هایی که در سر دارید خیلی پیچیده تر از آن فکر و خیال های خوش رنگی است که در عالم خیالتان می بینید. با این همه مواجه شدن با موانعی که سر راهتان قرار می گیرند نشان دهنده قدرت شخصیت شماست. به چیزی کمتر از آنچه در توانتان است و خودتان می خواهید رضایت ندهید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت برج : امروز باید بین کار و مسائل شخصی یکی را انتخاب کنید. فرصت های زیادر در محل کارتان برای شما وجود دارند، اما اگر میخواهید از آنها بیشترین بهره را ببرید باید بیخیال انتظاراتی که خانه و خانواده تان از شما دارند بشوید. اگر فکر می کنید این موقعیت ها در محل کارتان هرگز تکرار نخواهند شد اشکالی ندارد اگر کار را برای همین امروز هم که شده اولویت اصلی خودتان قرار دهید، اما باید حاضر باشید بهای لازم برای این انتخاب را بپردازید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ماه : امروز شما پیش از آن که فکر کنید شروع به حرف زدن می کنید و همین باعث می شود خیلی از چیزهایی که ترجیح می دادید ناگفته باقی بمانند به زبان آورده شوند. با این حال حتی اگر با واکنش شدید اطرافیانتان مواجه شدید هم عقب نشینی نکرده و حقایق را انکار نکنید. شاید مجبور باشید این موضوع را به صورت مفصل مورد بحث قرار دهید، اما در نهایت از این که گفته شده است احساس آرامش خواهید داشت.

ال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت درویش : تصمیماتی که در مورد مسائل اقتصادی می گیرید ممکن است دیگران را دچار تعجب کنند، در واقع دیگران شما را به عنوان فردی گشاده دست و حتی گاهی ولخرج می شناسند و اکنون ناگهان به نظر خسیس شده اید. بد نیست اگر به فکر صرفه جویی کنید، اما باید بدانید کی و کجا صرفه جویی کنید؛ خساست در مورد چیزهای کوچک و بی اهمیت و ولخرجی در مواقعی که اصلا لزومی ندارد شما را به جایی نخواهد رساند.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت کاهن اعظم : امروز همان افرادی که همیشه عاقلانه ترین نصیحت ها و توصیه ها را برای شما داشته اند نمی توانند حتی در مورد بی اهمیت ترین چیزها با شما همفکری کنند. اما اگر راستش را بخواهید مشکل از آنها نیست و این خود شما هستید که دچار ابهام و سردرگمی در افکارتان شده اید و به همین خاطر هم حتی بهترین توصیه ها هم دردی از شما دوا نخواهند کرد. سعی کنید پیش از هر کاری این جدال و کشمکش درونی که دیگران در حل آن هیچ کمکی نمی توانند بکنند را برطرف کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت قدرت : امروز آنقدر کار روی سرتان ریخته است که دلتان می خواهد قید انجام دادن همه آنها را زده و فرار کنید. با این حال، در کمال تعجب می توانید همه این کارها را با داشتن یک برنامه و سر وقت معین انجام دهید. هرچه بیشتر به حجم زیاد کارهایی که باید انجام دهید وقت بیشتری را هدر داده اید و فقط خودتان را بیشتر دچار احساس پریشانی و سرگشتگی می کنید. سعی کنید از انجام کارهایتان لذت برید تا برای شما همچون یک بازی هیجان انگیز برسند، کافی است نگرش خودتان را تغییر دهید تا زندگیتان عوض شود.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت پاپ :  امروز معلوم نیست دوستانتان دقیقا چه نظری در مورد شما و کارهایتان دارند. آنها یک دقیقه شما را تشویق و نأیید می کنند و یک دقیقه دیگر مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهند. از آنجایی که نظرات دوستانتان همیشه برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است این نظرات ضد و نقیض می توانند شما را دچار احساس سردرگمی و بلاتکلیفی کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که همه تغییرات بزرگ و مهم پس از آشفتگی و سردرگمی به وجود می آیند، پس عملکرد خود را تحت تأثیر این وضعیت قرار ندهید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت عشاق :  ممکن است مکالمات بین شما و شریک زندگی و یا شریک تجاریتان با سوء تفاهم هایی همراه باشد و ناراحتی هایی به وجود بیاورد. برای این که از این مسئله جلوگیری کنید باید نهایت تلاش خود را کرده و در مکالمات خود با دقت تمام پیش بروید و توضیحات کامل را بیان کنید و اجازه بروز هیچ گونه سوء تفاهمی را ندهید. از این که طرف مقابلتان حرف شما را به طور کامل درک کرده است اطمینان حاصل کنید. شما هم اگر متوجه منظور او نشدید از سوال کردن خجالت نکشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: