راه‌حل جدید تأمین اجتماعی: حل مشکل بیمه در خانه+لینک مستقیم

روابط عمومی تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده کارگران می‌توانند هر نوع مغایرت در پیامک بیمه را به صورت غیرحضوری اطلاع دهند.

کدخبر : 32775
سایت سرگرمی روز :

روابط عمومی تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای خطاب به بیمه‌شدگان این صندوق اعلام کرده «در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محتوای پیامک ارسالی از سوی سازمان تأمین اجتماعی اعم از عنوان شغلی، دستمزد مبنای حق بیمه و روزهای کارکرد، امکان ثبت اعتراض از طریق شعب یا سامانه خدمات غیرحضوری سازمان فراهم است».

گفتنی‌ست ثبت هرنوع مغایرت بیمه‌‌ای از سوی کارگر از طریق سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی امکان‌پذیر است و کارگران می‌توانند با ثبت مغایرت، نسبت به اعتراض اقدام کنند.  

​براساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، هر نوع تماس تلفنی، ارسال پیام یا مراجعه حضوری افراد برای تقاضای دریافت وجه یا اطلاعات حساب بانکی با ادعای موضوعات مربوط به قرارداد با این سازمان و تسویه مطالبات، کلاهبرداری است.

علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه یا اطلاعات شخصی و بانکی افراد در قبال ارائه خدمات انجام نمی‌شود، متأسفانه شکایاتی از تماس تلفنی برخی افراد سودجو با تعدادی از پزشکان طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی واصل شده است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، پزشکان، درمانگران و مدیران محترم مراکز درمانی توجه داشته باشند، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد برای تقاضای دریافت وجه یا اطلاعات حساب بانکی با ادعای موضوعاتی نظیر نقص اطلاعات قرارداد فی‌مابین سازمان یا اقدام برای تسویه مطالبات، قطعاً جعل و کلاهبرداری است.

سازمان تأمین اجتماعی درخواست دارد در صورت مواجه با هر نوع خواسته مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: