دلیل اصلی بوی بد دهان چیست؟ | یک راهکار طلایی برای رهایی همیشگی از بوی بد دهان

بوی بد دهان یکی از ناراحت کننده و مشمئز کننده ترین بوهاست که میشه اقدام به رفع سریع اون با یه سری از ترفندهای خونگی و کم هزینه کرد.

کدخبر : 3297
سایت سرگرمی روز :

بوی بد دهان یکی از بدترین مشکلاتی هست که برای هر فردی ممکن هست پیش بیاد، حالا این که دهن خودت بو بده یه کاری میکنی ولی وقتی دهن طرف مقابلت بو بده در حد مرگ معذب میشی و روت هم نمیشه که چیزی بگی و فقط مجبوری که تحمل کنی که از کابوس دیدن هم بدتره! بوی بد دهان میتونه به خاطره علت های مختلفی به وجود بیاد مثل: مصرف دخانیات مخصوصا سیگار و قلیون، خوردن بعضی از غذاها خصوصا غذاهای دارای سیر و پیاز، خشکی دهن که میتونه به خاطر مصرف غذاهای اسیدی و یا به علت وجود یه بیماری خاص باشه، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان خصوصا موقعی که ارتودنسی دارید، وجود عفونت در دهان، بیماری های مربوط به دهان و گلو، گرفتن رژیم های نامناسب و مصرف برخی مصرف برخی از دارو. برای از بین بردن بوی بد دهن ترفندها و راهکارهای زیادی هست که خب برخی ها جواب میدن و برخی ها خیر ولی نکته ای که وجود داره این هستش که این موضوع قطع به یقین روی اعتماد به نفس هر کسی تاثیر منفی خواهد داشت.

برای جلوگیری و رفع بوی بد دهان از لحاظ پزشکی این ترفندها توصیه میشه: استفاده از خمیردندون و دهانشویه، درمان کردن بیماری های مربوط به لثه و دندون، مسواک زدن زبان، رفع خشکی دهان و مراجعه منظم برای چکاپ. اما در کنار این موارد یه سری از ترفند های خونگی هم برای رفع سریع بوی بد دهان وجود داره که به نوبه ی خودشون میتونن توی خلاصی شما از این بوی مشمئز کننده کمکتون کنن، میدونید که مراجعه به پزشک و رفع ریشه ای این مشکل در اولویت هست ولی امتحان کردن این راهکارها هم ضرر نداره و اگر مشکل جدی نباشه و وجود بیماری خاصی هم در میون نباشه میتونید از این راه ها پاسخ بگیرید، پس با ما همراه باشید تا این راهکارهای ساده رو یاد بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: