فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با ماهیانه 23 و 30 میلیون تومان
در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را بخوانید.
اقتصادآنلاین نوشت: براساس آگهیهای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو که توسط نمایشگاه داران در سایتهای آگهی خودرو منتشر شده است، سمند سورن پلاس XU ۷ P بنزینی مدل ۱۴۰۴ با ۵۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت با ۳۶ قسط به مبلغ ۲۳ میلیون تومان به فروش میرسد و رانا پلاس مدل ۱۴۰۴ با ۳۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت و ۴۸ قسط به مبلغ ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله میشود.
درمیان آگهی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با اقساط بلند مدت، دنا پلاس EF ۷ P شش دنده مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۳۹۶ میلیون تومانی با ۶۰ قسط به مبلغ ۱۶ میلیون تومان تحویل مشتریان داده خواهد شد.
با پرداخت ۶۷۸ میلیون تومان پیش پرداخت و ۶۰ قسط ۱۳ میلیون و ۲۶۸ هزار تومانی میتوانید صاحب تارا دندهای V ۱ پلاس شش سرعته مدل ۱۴۰۴ شوید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.
مدل سال تولید کارکرد(کیلومتر) پیشپرداخت (تومان) مبلغ قسط ماهانه (تومان) تعداد اقساط
سمند سورن پلاس XU۷P بنزینی ۱۴۰۴ صفر ۴۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ۲۳,۹۰۰,۰۰۰ ۲۴
سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۴ صفر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۶
رانا پلاس ۱۴۰۴ صفر ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۳,۹۰۰,۰۰۰ ۴۸
دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال ۱۴۰۴ صفر ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴
دنا پلاس EF۷P شش دنده ۱۴۰۴ صفر ۳۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰
تارا اتوماتیک V۴ LX ۱۴۰۴ صفر ۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰ ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ۳۶
تارا دنده ای V۱ پلاس شش سرعته ۱۴۰۴ صفر ۶۷۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱۳,۲۶۸,۰۰۰ ۶۰
گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو مربوط به نمایشگاهداران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایتهای معتبر خریدوفروش خودرو جمعآوری شده است و شامل طرح فروش شرکتهای خودروساز داخلی نیست.
اگر نمای داخلی دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی را با آنچه در سال ۱۳۹۳ روانه بازار کشور شد، مقایسه کنیم، شاهد تغییرات بارز بسیاری هستیم. نمای کابین دیگر شباهتی به خانواده سمند ندارد و حالا همانند پژو پارسهای جدید، با داشتن اختلاف طراحی بسیار، منحصرا یک محصول متمایز است که با پارسهای امروزی نیز در تضاد است.
استفاده از غربیلک فرمان چهارشاخه، مجموعه کلاستر دوار چهارقلو با سایه آبیرنگ، میانه داشبرد عمودی V شکل، قوس کلی بخش زیرین داشبرد، طراحی متمایز رودریها، همگی در تضاد و تمایز قابل توجه با پژو پارس هستند.
حجم بهکاررفته از تریمهای تزئیناتی طرح چوب و تریم دورنگ داخلی، بیننده را کمی یاد تزئینات کابین پژو پارس میاندازد، اما رعایت تناسب در میزان استفاده از این تزئینات قابل توجه است و ایران خودرو توانست کابین دنا پلاس توربو را به خوبی از خانواده پارس با پلتفرم مشترک، جدا کند.
همانند عرض کم خودرو در نمای بیرونی که به سادگی به چشم میآید، فضای نشیمن ردیف عقب دنا پلاس نیز برای استفاده پیوسته سه سرنشین بالغ به واقع نامناسب است. بخشی از این مشکل از طراحی شکل صندلی ردیف دوم نشات میگیرد که گویی برای استفاده تنها دو نفر طراحی شده و در طرفین و قسمت میانی با برجستگی همراه است که استفاده سه نفره از آن را دشوار میسازد.
فضای پای ردیف دوم در تناسب با کلاس تولیدی خودرو قابل قبول است، اما تنگ بودن نسبی آن با ارائه فضای صندوق ۵۰۰ لیتری جبران شده است تا یکی از بزرگترین صندوقها را در میان محصولات سواری سایز متوسط تولیدی بازار ایران به مشتری هدیه دهد.