حقوق کارگران | افزایش حقوق کارگران

خبر خوش برای کارگران | حقوق کارگران دوبرابر شد؟

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:بعد از تعیین مزد اعلام کردیم که این میزان حقوق جوابگوی تورم نیست. قرار شد اگر تورمی که در ابتدای سال تجربه کردیم، ادامه داشته باشد نیمه دوم سال، نشستی جهت اصلاح دستمزد کارگران برگزار شود.

کدخبر : 3516
سایت سرگرمی روز :

حقوق کارگران در ایران یکی از موضوعات مهم در حوزه حقوق و قوانین است. حقوق کارگران در ایران با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، هنوز به دور از رضایتمندی کارگران است. بسیاری از کارگران در ایران در معرض خطرات جدی قرار دارند، و بسیاری از حقوق کارگری مورد نظر آنها به درستی برآورده نمی‌شود. این مشکلات نشان می‌دهد که بهبود وضعیت کارگران به چالش‌هایی بزرگی برای دولت و جامعه ایران برخوردار است. حقوق کارگران باید نسبت به تورم و شرایط جامعه داده شود. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از حقوق کارگران را برای شما قرار میدهیم . در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از حقوق کارگران را بخوانید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:بعد از تعیین مزد اعلام کردیم که این میزان حقوق جوابگوی تورم نیست. قرار شد اگر تورمی که در ابتدای سال تجربه کردیم، ادامه داشته باشد نیمه دوم سال، نشستی جهت اصلاح دستمزد کارگران برگزار شود.

به نقل از تسنیم، ولی اسماعیلی،  رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم اقتصادی که در ابتدای سال با آن مواجه بودیم فاصله بگیریم اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار برای اصلاح دستمزدها تشکیل خواهد شد.

اسماعیلی در خصوص جلسه شورای عالی کار درباره اصلاح دستمزد ۱۴۰۲کارگران، گفت: همان موقع که افزایش ۲۷درصدی حقوق کارگران در شورای عالی کار مصوب شد، طی جلساتی که با مسوولین وزارت کار داشتیم، اعلام کردیم که این میزان حقوق، جوابگوی تورم نیست و قرار شد اگر تورمی که در ابتدای سال تجربه کردیم، ادامه داشته باشد نیمه دوم سال، نشستی جهت اصلاح دستمزد کارگران برگزار شود.

وی ادامه داد: اما تا الان این بحث پیگیری نشده است و با توجه به قول‌هایی که دولت در خصوص مهار تورم داده و همچنین گشایش هایی هم که در حوزه بین‌المللی در حال وقوع است، منتظر هستیم ببینیم چه تحولاتی در حوزه اقتصادی کشور رخ خواهد داد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم اقتصادی که در ابتدای سال با آن مواجه بودیم فاصله بگیریم اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار جهت اصلاح دستمزد کارگران، برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: