تست شخصیت شناسی | تست خود شناسی

تست شخصیت شناسی | بگو شریک عاطفیت متولد چه ماهیه تا بگم بزرگترین ترسش تو رابطه با تو چیه

متولدین هر ماه ترس هایی منحصر بـه خودشان دارند با دانستن این ترس ها مـی توانیم راحتتر بـه دنبال راهکار هایی باشیم و اینکه خودمان را بـهتر بشناسیم پس با ما همراه باشید .

کدخبر : 3737
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی یکی از روش‌های شناختی است که برای تعیین ویژگی‌های شخصیتی فرد استفاده می‌شود. در این تست، فرد با پاسخ دادن به سوالات مختلف، ویژگی‌های شخصیتی خود را شناسایی می‌کند. تست شخصیت‌شناسی یک ابزار است که به کمک آن می‌توانید خودتان و دیگران را به صورت عمیق‌تری بشناسید. در این تست، شما با پاسخ دادن به سوالات مختلف، به نحوه فکر کردن، رفتار و واکنش‌های خود برای موقعیت‌های مختلف پی می‌برید. تست شخصیت‌شناسی می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر با خودتان آشنا شوید و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. همچنین، با استفاده از این تست، می‌توانید اطلاعاتی درباره شخصیت دیگران نیز کسب کنید و در ارتباط با آنها بهتر و مؤثرتر عمل کنید. تست شخصیت‌شناسی معمولاً شامل سوالاتی درباره موضوعاتی مانند انواع شخصیت، نگرش‌ها، ارزش‌ها، افکار، روابط، رفتارها و غیره است. پاسخ‌های شما به این سوالات توسط نرم‌افزار یا متخصصین روانشناسی تجزیه و تحلیل می‌شود و گاهی اوقات توجیهی برای هر پاسخ نیز در نظر گرفته می‌شود. در کل، تست شخصیت‌شناسی یک ابزار مفید و جالب برای خودشناسی و ارتباط با دیگران است. با این حال، باید به این نکته توجه کنیم که این تست‌ها فقط یک ابزار هستند و نمی‌توانند شما را به صورت کامل توصیف کنند.

.

.

.

.

.

.

.

تست شخصیت‌شناسی یک روش ارزیابی است که به کمک آن می‌توان شخصیت افراد را بررسی و تحلیل کرد. این تست‌ها شامل مجموعه‌ای از سوالات و وظایف هستند که با هدف رصد و پیگیری رفتارها، عقاید و ویژگی‌های شخصی در نظر گرفته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف شخصی، تشخیص جوانب مثبت و منفی و بررسی حدودی شخصیت فرد به کار می‌رود. این تست‌ها به دلیل کاربری گسترده‌ای که در محیط‌های مختلف از آن‌ها می‌شود، به عنوان یکی از ابزارهای مهم در حوزه روانشناسی شناختی شناخته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به دو دسته تقسیم می‌شود: تست‌های مستقیم و تست‌های غیرمستقیم. تست‌های مستقیم شامل سوالات و کوئیزهایی هستند که به صراحت از فرد سؤال می‌شود و در پاسخ به آن‌ها، فرد باید عقاید و پیش‌فرض‌های خود را اعلام کند. این نوع تست‌ها به عنوان یکی از دقیق‌ترین روش‌ها در شناسایی شخصیت فرد شناخته می‌شوند.در کل، تست شخصیت‌شناسی به عنوان یک ابزار مفید و موثر در حوزه روانشناسی، به کار گرفته می‌شود. با استفاده از آن، بررسی شخصیت فرد و شناخت صحیح او قابل دستیابی استست شخصیت شناسی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌های ارزیابی رفتار و شخصیت افراد است. این تست‌ها اغلب توسط روانشناسان، کارشناسان رفتاری و سایر متخصصان به کار گرفته می‌شود و برای انجام آن، فرد باید به سوالات خاصی پاسخ دهد.عمده‌ی تست‌های شخصیت شناسی به دو دسته تست های هنجاری و تست های پروژکتیو تقسیم می‌شوند. در تست‌های هنجاری، سوالاتی از فرد پرسیده می‌شود که به نوعی به بررسی ویژگی‌های مختلف شخصیت فرد می‌پردازد. در تست‌های پروژکتیو، فرد به چالش کشیده می‌شود تا به صورت آزادانه نقاشی و یا تکمیل جملات معینی شده با رعایت یک سری قواعد و دستورالعمل‌های خاص، عکس العمل و واکنش شخصیتی خود را به تصویر بکشد.تست شخصیت شناسی به عنوان یک ابزار ارزیابی، در بسیاری از زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در صنایع مختلف از جمله صنعت فروش، مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، روابط عمومی، تحقیقات بازار، طراحی و تولید محصولات و ... استفاده می‌شود.

.

.

.

.

.

متولدین هر ماه ترس هایی منحصر بـه خودشان دارند با دانستن این ترس ها مـی توانیم راحتتر بـه دنبال راهکار هایی باشیم و اینکه خودمان را بـهتر بشناسیم پس با ما همراه باشید .

.

.

.

.

متولدین فروردین از چه چیزی میترسند ؟

متولدین فروردین بـاید خودشان برای کارهایی که انجام مـی دهنـد تصمـیم بگیرنـد و هرگز امر شدن را نمـی پذیرنـد. اگر متولد فروردین کنترل کارهای خود را نـداشته بـاشد کج خلق و عصبـی مـی شود.

او یک جنگجو است و برای رسیدن بـه اهدافش و اثبـات خود مبـارزه مـی کنـد و بزرگ ترین انگیزه او در این راه ، اول بـهترین بودن است و بـاخت تنـها هراس بزرگ یک جنگجو است.قبول شکست بـه عنوان سنگ بنای موفقیت های آینـده و راهنمـایی گرفتن از دوستان بـهترین راه برای مواجهه بـا این ترس است .

متولدین اردیبهشت از چه چیزی میترسند ؟

بـی نظمـی

مـی توان گفت روتین ثابت برای متولد اردیبـهشت حکم اکسیژن دارد بـه طوری که بدون آن نمـی توانـد نفس بکشد. متولد اردیبـهشت از تغییر هراس دارد و آن را بـا بـی نظمـی یکسان مـی دانـد. بـه عقیده او تغییر بـاعث پیشرفت نـیست بلکه بـاعث ایجاد نارضایتی و شرایط نامساعد است.

نـیاز درونـی و عمـیق متولد اردیبـهشت زنـدگی در رفاه و آسایش است.او مـی توانـد از ساده ترین چیز ها مثل غذای خوب ، وسایل خانـه خوب و حتی یک تابلو یا فرش زیبـا هم لذت ببرد و تهدید کننـده این رفاه ف تغییرات ناخواسته و بـی ثبـاتی است که بزرگ ترین ترس درونـی اوست .تقویت روحیه ریسک پذیری و دل بـه دریا زدن بـهترین راه رویارویی بـا این ترس است .

ترس متولدین خرداد از چیست ؟

زنـدگی کسل کننـده

متولد خرداد روحیه کنجکاوی دارد و بـه دنبـال پیدا کردن راهی برای تفریح و سرگرمـی است. اگر مـی خواهید یک خردادی را بترسانـید او را بـا یک زنـدگی کسل کننـده تهدید کنـید.

او بسیار اجتمـاعی ، فعال ، بـا هوش و حافظه بـالاست که همـیشه در حال جمع آوری اطلاعات و ارتبـاط برقرار کردن بـا دیرگان است ، بنابراین جای تعجب نـیست که بزرگ ترین ترس درونـی او تنـها مـانـدن بـاشد .

بـهترین راه رو در رو شدن او بـا تنـهایی نوشتن و نویسنـدگی است که مـی توانـد بـه بـهترین شکل این ترس درونـی او را کم کنـد و نـیرو های ارتبـاطی او را فعال نگه دارد.

متولدین تیر از چه چیزی میترسند ؟

ترک کردن

متولد تیر بسیار محافظه کار است و همـیشه از ترک شدن مـی ترسنـد. اگر تصمـیم دارید بـه او نزدیک شوید و رابطه ای را بـا او شروع کنـید بـهتر است قبل از هر اقدامـی نظر او را بپرسید زیرا متولد تیر از این که هرگز بـه او بـازنگردید هراس دارد.

امنـیت بزرگ ترین اولویت متولد تیر مـاه است . او همچنـین دارای ادراک بسیار حساس و پیچیده ای است که در محیط های شلوغ و غیر قابل پیش بـینی اداراکات بسیار حساس او دچار سردرگمـی شده و احساس نا امنـی و ترس در او بـه وجود مـی آورنـد .

در مکان های شلوغ بـهترین راه مواجهه بـا این مشکل محدود کردن ادراکات و نگاه داشتن تمرکز حواس در محیط کوچک اطراف خود است .

متولدین مرداد از چه چیزی میترسند ؟

دوست داشته نشدن

متولد مرداد دوست دارد دیگران او را همـانطور که هست دوست داشته بـاشنـد. امـا اگر در عمق شخصیت او کنکاش کنـید متوجه مـی شوید بزرگ ترین ترس او این است که دیگران دوستش نـداشته بـاشنـد.

متولد مرداد مـاه بـه حق از خطر حسادت دیگران که مـی توانـد موجب خراب شدن کار ها و موقعیتشان شود بـه خوبـی آگاه است و سبب ترسش هم همـین است . بـهترین عکس العمل در مواجهه بـا این خطر مدیریت آن بـا تدبـیر و بـه دور از عصبـانـیت و کله شقی است.

ترس متولدین شهریور

بـی ارزش بودن

متولد شهریور ترجیح مـی دهد شناخته نشود تا این که دیگران او را بـه چشم یک فرد سطح پایین ببـیننـد. بـه علت این که همـیشه دوست دارنـد بـی عیب و نقص بـاشنـد بـیش از حد تلاش مـی کننـد.

او بـه شدت کمـالگراست و انتظارات زیاد و بعضا غیر واقعی از خود دارد. بـیمـاری او را ناتوان مـی سازد و متولد شهریور از هر نوع ناتوانـی و ضعف که او را از تمـام و کمـال بودنش دور کنـد بـه شدت هراس دارد.

بـهترین راه رو در رویی بـا این ترس در عین توجه ، بـه نکات سلامتی جسمـی ، دوری از افکار منفی و تقویت مثبت نگری در خود است

متولدین مهر از چه چیزی میترسند ؟

جدا شدن

متولد بـه داشتن یار و شریک بسیار معتقد است و بـاورش این است که بـا دیگران بـیشتر مـی توان بـه موفقیت رسید تا بـه تنـهایی. این موضوع نـه تنـها بـه ازدواج بلکه بـه دوستی ها و همکاری ها هم مربوط مـی شود.

از نظر متولد مهر هر شراکتی در آینـده بـا جدایی مواجه مـی شود و هیچ رابطه ای دائمـی نـیست.

متولد مهر آینـده را نتیجه تصمـیم های امروزش مـی دانـد . نگرانـی او در تصمـیم گیری بـاعث ترسش از آینـده ، و آینـده بـاعث وسواس و نگرانـی اش در تصمـیم گیری مـی شود.

بـهترین راه مواجهه بـا این ترس بکار گرفتن نـیرو های ذهنـی خود بـه شکلی مثبت بـه دور از منفی انـدیشی و اجتناب از افراط در تجزیه و تحلیل مسائل و تصمـیم گیری هاست.

متولدین آبان از چه چیزی میترسند ؟

دائم مراقب بودن

متولد خرداد از این که دیگران از اسرارش بـا خبر شونـد احساس بـی ارزش بودن مـی کنـد و زنـدگی در جایی که تمـام حرکاتش زیر نظر بـاشد برای او غیر قابل تحمل است .

او یک کاراگاه مـادرزاد است و مـی دانـد چطور از اسرارش محافظت کنـد بـا این حال طبـیعت شکاک ، محافظه کار ، حسابگر و سیاست پیشه اش اغلب او را در رابطه های صمـیمـی دچار خیالبـافی ، شک و سوءظن مـی کنـد که هم علت و هم معلول ترس درونـی او از صمـیمـیت زیاد است .

مبـارزه او بـا طبـیعت شکاکش و تقویت حس صمـیمـیت و اعتمـاد بزرگ ترین چالش او برای رویارویی بـا این ترس است.

ترس متولدین آذر از چه چیزی است ؟

زنـدگی کوته فکرانـه

اشتهای متولد آذر در فرهنگ نامحدود است بنابراین اگر در یک مکان محدود زنـدگی کنـد که نتوانـد بـه مـاجراجویی ها و کنجکاوی هایش بپردازد احساس ناامـیدی مـی کنـد.

نـیاز عمـیق و درونـی متولد آذر بـه ازادی و استقلال و ترس از دست دادن آن ها خودش را بـه شکل کلاستروفوبـیا یا تنگنا هراسی نشان مـی دهد که بعضا بـاعث بـه وجود آمدن مشکلاتی نظیر ترس از آسانسور یا مترو شلوغ مـی شود .

دروی از مکان های تنگ و شلوغ و مواجهه نشدن بـا این ترس ها بـهترین راه برای کم کردن عوارض آن هاست .

متولدین دی از چه چیزی میترسند ؟

پتانسیل تلف شده

متولدین دی مـاه جاه طلب هستنـد. جاه طلب برای پول و شهرت. آن ها ارزش زمـان را بـیشتر از هر شخص دیگری مـی داننـد.

مـی داننـد که چه توانایی هایی دارنـد و این زنـدگی همـان چیزی است که مـی خواهنـد. آن ها هرگز بـه خاطر یک ساعت استراحت بـیشتر رویاهای شان را تلف نمـی کننـد و این کابوس آن ها را بـیشتر از هر چیزی هشیارتر مـی کنـد.

او بـه شدت هدفگراست و غالبـا تمـام زنـدگی خود را بـه یک ایده خاص اختصاص مـی دهد و سعی و تلاش و سرمـایه گذاری زیادی هم مـی کنـد تا رویاهای خود را بـه واقعیت تبدیل کنـد و اگر شکست بخورد ممکن است نتیجه سال ها تلاشش بـه هدر رود.

همـین او را در یک حالت ترس و اضطراب دائم از اتفاقات و بد شانسی های ناشناخته که ممکن است بـاعث عدو موفقیتش شونـد نگه مـی دارد.داشتن پلان B و قرار دادن احتمـال شکست در کار ها او را در مواجهه بـا این ترس قوی تر مـی کنـد .

متولدین بهمن از چه چیزی میترسند ؟

محروم شدن

بـهمن مـاهی ها ترس از احساس عدم تعلق و محروم شدن دارنـد. بـه اعتقاد آن ها هیچکس مستحق نادیده گرفته شدن نـیست.

او فردی بـا معیار های اخلاقی بـالا و درک و شهود و بـینشی بـی نظیر است که در عشق و قدرت ایثار و گذشتش نسبت بـه تمـام موجودات تبلور مـی یابد .

او بـه انسان و انسانـیت عشق مـی ورزد ولی ترسی عمـیق از همرنگ و هم شکل شدن بـا انسان های عادی او را بـه آرامش انزوا و تنـهایی سوق مـی دهد .بـهترین راه کمتر کردن این ترس پنـهان شرکت هر چه بـیشتر در اجتمـاعات و مراسم و حضور در مـیان مردم عادی است

متولدین اسفند از چه چیزی میترسند ؟

مرگ

از نظر متولدین اسفنـد مـا انسان ها در دنیایی زنـدگی مـی کنیم که مرز بـین مرگ و زنـدگی است و بزرگ ترین ترس آن ها ترس از مرگ است.او موجودی دوست داشتنـی ، بـا ظرفیت و بـی تعصب بـا روحیه ای بسیار حساس و تاثیر پذیر است .

این متولد آخرین مـاه سال بـه چنان پختگی و شخصیتی در بـین دیگر مـاه ها رسیده که در ضدیت کامل بـا درگیری و ستیز بـه سر مـی برد .

مبـاحث پیچیده و درگیر کننـده و چالش برانگیز در او ترسی پنـهان و آزار دهنـده ایجاد مـی کننـد.‌درس گرفتن از گذشته و رویارویی مثبت و نترسیدن از مبـارزه صحیح بـا زنـدگی بـهترین راه رهایی از این ترس است

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • فروردین
    5

    چه جالب بود ☺️😍 خصوصیاتش درست بود 👌🏽

    • فرودیک ؛)
      9

      خیلی خوب بود دقیقا فروردینی ها ....

  • ...
    6

    ترس بدیه

    حق داره

    چون دیگه انرژی مفت از کائنات دریافت نمیکنه.

  • ترانه
    4

    ربطی نداره

  • آترین
    5

    ربطی نداشت من مردادی هستم ولی این ترسم نیست اگر کسی دوسم نداری باشه من مشکلی ندارم

  • دختر افسرده تنها
    5

    ربطی نداره من از مرگ نمیترسم بلکه هر روز به امید مرگ بیدار میشم



    ولی بقیش همه درسته

    • در پی اسفندی
      4

      منم موافقم ،از مرگ نمیترسم 🙂

    • سها
      2

      مرداد هستم و درست بود

    • .......
      2

      پس‌چرا اسمت دختر افسرده تنهاست

    • ناشناس
      0

      با مرگ بجنگی که از ترست کم میشه تو اگه ارزو داری بمیری واسی قلبت بمیر نه واسی کسی

  • علی
    5

    برا من که درست بود

    • کورد
      2

      منم اسفندم و کاملا از مرگ میترسم

  • ناشناس
    3

    عاایه

    • ناشناس
      0

      پس چرا من از مرگ نمیترسم

  • ناشناس
    5

    عالی بود ❤️❤️ من خردادیم

    • کیمیا
      0

      من هم خردادی هستم😘

  • ناشناس
    4

    کملا غلط و اشتباه

  • ناشناس
    6

    آبان رو نگفته😅😅😅😅😅خرداد رو براش توزیع داده

  • اسفند ماهی
    10

    واقعا درسته
    آفرین،مرحبا،احسنت،باریکلا
    خیلی درست و کامل بود
    من واقعا از مرگ میترسم و بیزارم و بدم میاد

  • ناشناس
    8

    بهمن واقعی وعالی بود وخصوصیات اذر هم بشدت دربهمن وجود دارد

    • اسفند
      2

      مرگ بسیار زیباست...

  • محدثه
    9

    فروردینم و کاملا درست حتی خردادو اردیبهشت و تیر و مرداد و شهریورو دی که اطرافم هستن دقیق بود

  • میلاد
    4

    برای مهر کاملا برعکسه
    من مهری ام
    ولی اینو برعکس میدونم
    فعلااااااااااااا

  • Fghg
    1

    کرده من متولد مرداد هستم و برام مهم نیست

  • سعید ارکیان
    3

    Nice

  • عباس
    1

    اسفندی ها از مرگ نمی ترسن اونا از اینکه عزیزاشون رو از دست بدن می ترسن

  • AMIR ALI TIR
    4

    هزار آفرین درست بود... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍من ماه تیر

    • ناشناس
      1

      دقیاقاً درست گفتی

    • مائده
      0

      وای وای دقیقا همین جوریه

  • دی ماهی
    4

    من که فقط از مارقلقک میترسم

  • R .A
    2

    بسیار بسیار عالی

  • آسمان
    3

    واقعن قلت بود 🤨

  • پسر افسرده تنها
    3

    من از مرگ نمیترسم ، طناب دار ازم فراریه!

  • مرداد
    0

    درسته

  • مهشید
    3

    درست بود من یه شهریوری ام

  • یکی
    1

    من شهریوریم یکمش درست بود

  • یاشار بابایی
    0

    من از مرگ می‌ترسم نه از ترک کردن

  • tangiro
    1

    والا من که فقط از مامانم میترسم

  • ناشناس
    3

    اشتباه اسفند من هر روز به امید مرگ بلند میشم🙌😕ولی بقیه ش درست بود🌆🌆

  • ناشناس
    2

    چقدر حق بود

    • ناشناس
      0

      دقیقا منم:)اصن اسفندماهیا بیشتر افسرده میشن چون احساساتین و از مرگ نمیترسن بلکه انگار مرگ ازشون میترسه:)

  • Micasa
    1

    من خردادی هستم و گل گفت.ممنونم از شما.

  • اذر
    3

    حق بود من اذر ماهی هستم همهی اینا ربط به خصوصیات من بود

  • ناشناس
    0

    هم درست داشت وهم غلط

  • ناشناس
    0

    همش درس بود جز خرداد

  • هرچی دوست داری فکر کن
    2

    فروردین ترس نیست بلکه یک ویژگی هست که خیلی ها ندارن حرف های شما متین ولی ترس نیست تسلیم نشدن خیلی خوبه

  • ناشناس
    0

    شهریور

  • ناشناس
    1

    مرداد

  • Zeinab z v
    0

    دقیقا درست و صحیح گفت

  • نیلیا
    1

    من دیشب با دوستم که مهریه قهر کردم ولی الان که میبینم ترسش چیه باهاش دوست میشم😔😔😔😔

  • خرداد
    1

    کاملا درست بود
    عالی

  • ناشناس
    0

    کاملااشتباه من هم آذرییم واصلاربطی نداشت

    • MLP lover
      0

      دقیقا. منم آذر م و اصلا از آسانسور نمی‌ترسم/: از خدامم هس برم توش

  • سیده نسا عزیز زاویه
    1

    ۷ خرداد

  • رها
    0

    من ری ماهی هستم و 13 سالمه

    واقعا من چنین آدمی هستم



  • علیرضا فروردینی
    2

    عالی کاملان درست بود

  • علیرضا فروردینی
    3

    سلام من علیرضا هستم وواقعا عاشق قدرتم و هیچ وقت شکست نمی خورم واگه شکست بخورم عصبانی میشم برایه همین تلاش هام بود که شدم رتبه 1کشور 😅😅😅😅🥰🥰💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻شما چطور دوستان راستی من 13ساله هستم

  • یه قاتل
    3

    تیر
    من واقعا از تنهایی خوشم میاد

  • ناشناس
    0

    کاملا درسته منم خردادماه درسته

  • ......
    0

    من جدیدا کم تغیر کردم ولی بازم درسته

  • مرینت کریمی
    0

    من اردیبهشتیم ولی از بی نظمی نمیتریم بلکه از مرگ اطرافیان
    و عزیزانم ترس دارم

  • خدابنده
    0

    خردادی ام و متنفر از وضع کسل کننده🥱😂⁦✌🏼⁩
    حق بود حق

  • اسفند
    1

    من از مرگ نمی ترسم فقط می ترسم زمان مرگم معلوم نشود😅

  • ناشناس
    0

    برا من هم درست بود

  • Negar
    1

    خرداد
    عالییی بود

  • مردادی
    0

    من مردادی هستم و۱۰۰درصد درسته

  • امیرعلی
    0

    من متولد فروردین هستم و از باخت که ترس ندارم هیچ خوشمم میاد

  • آریا
    1

    این خیلی چیز به دردنخوریه من کورونا گرفتم هیچی به من نیا مد

  • ناشناس
    1

    من ۲۶تیرهستم

  • تو باشی بخندی همه چی حله🤷🏿‍♂✨🔥
    0

    اسفندی هستم: داش من هر روز پا میشم به امید مردن🗿💔

  • ناشناس
    2

    هرچی گفت درسته من دی ماهم

  • سوین
    0

    چرا ابان روننوشتید
    به جای ابان خرداد رو نوشتید

  • ناشناس
    0

    اشتباهه من خودم دی ماهیم

  • ناشناس
    0

    من از دست دادن کسی نمیترسم😑🗿

  • ناشناس
    1

    شهریوری رو درست گفته 🥲🥲

  • ناشناس
    0

    تیرماه

  • ناشناس
    0

    خیلی عالی و دقیق

  • Cmon men you're sucks
    0

    من خردادی ام همش درست بود به غیر از اجتماعی... فوقالعاده غیر اجتماعی ام اصلا دوست ندارم کسی پیشم باشه و تنهایی رو ترجیع میدم حتی روان شناس هم نمیتونه کاری کنه درست شم...

  • النا
    1

    من اسفند ماهی هستم و من از مرگ کاملا میترسم عالی بود

  • ناشناس
    2

    هرچی از شهریور نوشته غلطه ؛همه به من می گن تو با ارزش ترین آدم دنیایی

  • مهنا
    1

    من که مهرم درست بود اتفاقن داشتیم با بقیه قیر از آدمای بالای20داشتیم جای دوری میرفتیم بعد گفتم برگردیم بعد مامانم که اسفندی هست میگه خدایا منو بکش از دست مهنا🤣😂اسمم: مُهَنّا

  • Kani
    1

    آبانیم و فک کنم اونجا اشتباهی نوشته شده خرداد ..ولی خصوصیاتمون کامل درست گفتع بود ایول

  • نام
    0

    دوست نداشته باشم راحت ترم🙄😑

  • Melina
    1

    باورم نمیشه همش درسته. من با تمام وجود از مرگ میترسم.

  • رونیکا
    0

    من بهمن بودم ولی من از مردن نمیترسم

  • کیمیا
    0

    این دقیقا درسته آفرین

  • ناشناس
    0

    فروردین

  • ناشناس
    0

    من خرداد

  • شهلا
    0

    من فروردینی هستم و کاملا درست بود از خصوصیات من گفته بود.

  • ناشناس
    0

    خیلی جالب بود
    خیلی عالی بود مخصوصاشهریوری ها
    من خیلی خوشم اومد بازم بزارید

  • ...
    0

    من اردیبهشتی هستم ولی از تغییر نمیترسم ولی از تغییر مکان میترسم

  • رادمان
    0

    اصلا واقعی و جالب نبود فروردین رو نمیدونم بقیه رو میشناسم مثل کف دستم خودم مردادی ام واقعا که

  • ناشناس
    0

    خیلی درست بود

  • هدیه
    1

    من از مرگ میترسم واقعا 😧 ولی درسته من اسفندی ام

  • اسفند
    0

    من از دست دادن عزیزانم میترسم

  • مائده
    0

    من اسفندی ام ولی ترس از مرگ ندارم..... نمیگم دوس دارم بمیرمااا ولی ترسی هم ندارم

  • انیمه کده ❤
    0

    ربطی نداشت

  • میلس
    0

    من یکمه مرداد هم ومن نمیکام کسی منو دوست داشته باشه من خودم را خیلی دوست دارم 😄 وهم چیز ها برای مرداد ماهیا نوشتن خیلی خوب نوشتن من امینجوریم 😃🤣😂