طرح رفاهی ،بیمه ای جدید برای حقوق بگیران و بازنشستگان بانک رفاه | طرح مالی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی
نشست مشترک بانک رفاه کارگران و بیمه تعاون با هدف تقویت همکاریهای راهبردی و ارائه خدمات نوین بیمهای به جامعه کارگری و بازنشستگان برگزار شد؛ گامی مؤثر در ارتقای امنیت مالی و رفاه اجتماعی است.
بانک رفاه کارگران، به عنوان یکی از بانکهای که با محوریت جامعه کارگری و بازنشستگی فعالیت میکند، در سالهای اخیر تلاش داشته است تا از ارائه خدمات سنتی بانکی فراتر رفته و سهم بیشتری در ایجاد رفاه و امنیت مالی برای مشتریان خود ایفا کند.
بیمه تعاون، یکی از شرکتهای تازهکار اما رو به رشد در صنعت بیمه کشور ، از سال ۱۳۹۲ تاکنون به دنبال تثبیت جایگاه خود بوده است. این شرکت با همکاریهای جدید خود با بانک رفاه، به دنبال توسعه خدمات و کسب فرصتهای تازهای برای خدمترسانی بهتر به جامعه هدف خود است.
در نشستی که با حضور مدیرعاملهای بانک رفاه کارگران و بیمه تعاون برگزار شد، تأکید شد که این همکاری میتواند با ایجاد تعاملات مثبت میان بانکها و شرکتهای بیمه، آثار گستردهای برای جامعه به همراه داشته باشد. مدیرعامل بانک رفاه، بیان داشت که از این طریق، مشتریان بانک و شرکتهای زیرمجموعه میتوانند از خدمات بیمهای بهرهمند شوند؛ در مقابل شرکت بیمه تعاون نیز توانایی بهرهگیری از محصولات بانکی مانند کارت رفاهی را خواهد داشت.
مزایا و دستاوردهای همکاری میان بانک رفاه و بیمه تعاون، فراتر از ارائه خدمات محدود بوده و تمرکز ویژهای بر روی ارتقای کیفیت خدمات ، تسریع در روند پوشش بیمهای، و افزایش اعتماد عمومی دارد. این تعامل میتواند به الگویی موفق برای سایر نهادهای مالی تبدیل شود و ضمن بهرهمندی مشتریان از خدمات جامعتر، جایگاه برند هر دو نهاد را نیز تقویت کند.
مدیرعامل بیمه تعاون با ارائه گزارش عملکرد شرکت، اعلام کرد که این همکاری به منزله فرصتی برای افزایش دامنه فعالیت و آغاز طرحهای نوآورانه است. پیوند میان بانک رفاه و بیمه تعاون تنها یک توافق ساده نیست، بلکه نقطه شروع ایجاد یک اکوسیستم مالی جامع خواهد بود که با ترکیب استراتژیهای بانکها و بیمهها، خدمترسانی به مشتریان همسو و بهینهتر خواهد شد.
چنین همکاری دو سویهای، اگر با تداوم و نوآوری همراه باشد، میتواند علاوه بر تقویت جایگاه بانک رفاه و بیمه تعاون در بازار مالی، به افزایش رضایت مشتریان و ایجاد آرامش و امنیت مالی در جامعه منجر شود. این تعامل ویژه، نشان از عزم دو نهاد بزرگ برای شکلگیری مدلهای جدید همکاری در عرصه اقتصاد کشور دارد.
بانک رفاه کارگران و شرکت بیمه تعاون با امضای یک تفاهمنامه راهبردی، گام بلندی در جهت ارائه خدمات بیمهای نوین به کارگران و بازنشستگان حقوقبگیر برداشتند. این همکاری که در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ به امضاء مدیران ارشد دو نهاد رسید، شامل ارائه پوششهای بیمهای متنوعی همچون بیمههای آتشسوزی، عمر و حوادث گروهی، مسئولیت، درمان تکمیلی و بیمه تجهیزات الکترونیکی است.
هدف اصلی این همکاری، ارتقای امنیت مالی و رفاه اجتماعی جامعه کارگری و بازنشستگان است. مدیرعامل بانک رفاه کارگران، اسماعیل للهگانی، در این خصوص اظهار داشت که این بانک و شرکتهای زیرمجموعه و همچنین برخی از مشتریان میتوانند از خدمات بیمه تعاون بهرهمند شوند و در مقابل زمینه و بستر استفاده بیمه تعاون از محصولات و خدمات بانک نظیر کارت رفاهی برای مشتریان خود استفاده کند.
سید روحالله علیپور یزدی، مدیرعامل بیمه تعاون، نیز با تأکید بر اهمیت و افزایش همکاریها، این تفاهمنامه را نشانگر اعتماد یکی از بزرگترین بانکهای کشور به توانمندیهای بیمه تعاون دانست و افزود که این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه خدماتی سریع، دقیق و منطبق با نیازهای بانک رفاه کارگران به کار خواهد بست.
این همکاری میتواند مزایای متعددی برای دو طرف و مشتریان به همراه داشته باشد:
ارائه محصولات مشترک بانکی و بیمهای: دسترسی به خدمات جامعتر مالی برای مشتریان.
توسعه مسئولیتهای اجتماعی: ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه.
نوآوری در خدمات: بهبود کیفیت خدمات و تهیه مدلهای جدید مالی.
این همکاری دو سویه، اگر با تداوم و نوآوری همراه باشد، میتواند علاوه بر تقویت جایگاه بانک رفاه و بیمه تعاون در بازار مالی، به افزایش رضایت مشتریان و ایجاد آرامش و امنیت مالی در جامعه منجر شود. این تعامل ویژه، نشان از عزم دو نهاد بزرگ برای شکلگیری مدلهای جدید همکاری در عرصه اقتصاد کشور دارد.