آغاز پیش فروش جدید سایپا بدون قرعه کشی | خرید کوییک تنها با 253 میلیون تومان

پیش فروش خوروسازی سایپا آغاز شد.

کدخبر : 38473
سایت سرگرمی روز :

پیش فروش ۲ محصول شرکت سایپابدون قرعه کشی این هفته انجام خواهد شد.

متقاضیان از ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۴.۰۷.۲۹ تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

سایپا

در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی محصولات سایپا در مهرماه ۱۴۰۴ را بخوانید.

بر اساس جدیدترین آگهی‌های فروش اقساطی محصولات سایپا در نمایشگاه‌های شخصی خودرو، قیمت و شرایط فروش اقساطی اطلس G مدل ۱۴۰۴ با پیش‌پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان و اقساط ۱۳ میلیون تومانی در مدت ۳۶ ماه اعلام شده است.

اقتصادآنلاین نوشت : این خودرو به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات سایپا، با طراحی مدرن و امکانات به‌روزرسانی‌شده نسبت به نسل‌های پیشین عرضه می‌شود.

پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با شرایط اقساطی ویژه در اختیار خریداران قرار گرفته است؛ به‌گونه‌ای که با پیش‌پرداخت ۲۸۰ میلیون تومان و اقساط ۱۵ میلیون تومانی در ۲۴ ماه قابل خرید است. این وانت سبک همچنان یکی از گزینه‌های پرطرفدار در میان مشاغل خدماتی و حمل‌ونقل شهری محسوب می‌شود.

شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا – ۲۴ مهرماه

مدل خودرو مدل (سال) کارکرد (کیلومتر) پیش‌پرداخت (تومان) مبلغ اقساط ماهانه (تومان) تعداد اقساط
اطلس G ۱۴۰۴ صفر ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۶
پراید ۱۵۱ ۱۴۰۲ صفر ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴
شاهین ۵ دنده‌ای ۱۴۰۴ صفر ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰
کوییک SR ۱۴۰۴ صفر ۳۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۹,۹۰۰,۰۰۰ ۳
ساینا دنده‌ای بنزینی ۱۴۰۴ صفر ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰
سهند S دنده‌ای بنزینی ۱۴۰۴ صفر ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ ۳۶

در ادامه، شاهین G دنده‌ای مدل ۱۴۰۴ با پیش‌پرداخت ۳۸۸ میلیون تومان و اقساط ۱۷ میلیون تومانی در ۶۰ ماه عرضه می‌شود. این طرح برای متقاضیانی طراحی شده که به دنبال خرید خودروی سدان ایرانی با ظاهر مدرن و سطح ایمنی بالاتر هستند.

همچنین، کوییک SR مدل ۱۴۰۴ با پیش‌پرداخت ۳۱۷ میلیون تومان و اقساط ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی در ۳۰ ماه در طرح فروش اقساطی سایپا قرار دارد. این خودرو با گیربکس به‌روز و مصرف سوخت اقتصادی، یکی از محبوب‌ترین هاچ‌بک‌های داخلی در میان خریداران جوان به شمار می‌آید.

در بازار خودرو ایران، شاهین G از گروه سایپا و تارا دنده‌ای از ایران‌خودرو، دو سدان ملی هستند که در یک بازه قیمتی مشابه رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. از نظر طراحی و مشخصات فنی، هر دو خودرو تلاش کرده‌اند چهره‌ای مدرن‌تر از محصولات سنتی داخلی ارائه دهند، اما تفاوت‌های فنی قابل‌توجهی میان آن‌ها دیده می‌شود.

شاهین G به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که توان تولید ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی هماهنگ شده و در عین حال، مصرف سوختی در حدود ۷ لیتر در صد کیلومتر را ثبت می‌کند. عملکرد توربوی شاهین باعث شده در شتاب اولیه، عملکردی نرم و پرکشش داشته باشد، اما در بلندمدت نیاز به سرویس‌های دقیق‌تر و سوخت باکیفیت‌تر احساس می‌شود.

در سوی دیگر، تارا دنده‌ای V1 از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی EF7P با حجم ۱.۶ لیتر بهره می‌برد که توان تولید ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. هرچند فاقد توربوشارژ است، اما دوام بالاتر، استهلاک کمتر و هماهنگی بهتر موتور و گیربکس، از مزایای اصلی آن محسوب می‌شود.

از نظر سیستم تعلیق و کیفیت سواری، تارا به لطف پلتفرم به‌روزشده و مرکز ثقل پایین‌تر، سواری نرم‌تر و پایدارتری در سرعت‌های بالا ارائه می‌دهد. در مقابل، شاهین با فرمان‌پذیری مناسب و شعاع گردش کم، در رانندگی شهری و مسیرهای پر ترافیک عملکرد چابک‌تری دارد.

در جمع‌بندی، تارا دنده‌ای گزینه‌ای مطمئن‌تر برای استفاده‌های طولانی‌مدت و خانوادگی است، در حالی‌که شاهین G با طراحی اسپرت‌تر، موتور توربو و امکانات رفاهی متنوع‌تر، برای رانندگانی که به دنبال هیجان و چالاکی بیشتر هستند انتخاب جذاب‌تری محسوب می‌شود.

ارسال نظر: