فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

فروش فوری خودرو جدید شرکت ایران خودرو برای این افراد آغاز شد | ایران خودرو محصولاتش را به حراج گذاشت

متقاضیان عادی و مادرانی که در طرح فروش فوق‌العاده در سامانه یکپارچه خودرو اسامی آن‌ها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به ایران خودرو اعلام و برای‌شان پیامک ارسال شده تا ۲۴ مرداد به مدت می‌توانند برای تکمیل وجه اقدام کنند.

کدخبر : 4941
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

متقاضیان عادی و مادرانی که در طرح فروش فوق‌العاده در سامانه یکپارچه خودرو اسامی آن‌ها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به ایران خودرو اعلام و برای‌شان پیامک ارسال شده تا ۲۴ مرداد به مدت می‌توانند برای تکمیل وجه اقدام کنند.

در هفدهمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودرو‌ها ویژه متقاضیان عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده می‌توانند تا ۲۴ مرداد برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همزمان بر اساس پنجمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودرو‌ها ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت، این متقاضیان که اولویت آن‌ها تابستان ۱۴۰۲ مشخص شده نیز می‌توانند تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای واریز وجه خودروی تارا اتوماتیک اقدام کنند.

قیمت خودرو‌ها قطعی و معادل ۴۹۰ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان و موعد تحویل خودرو‌ها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید برای خرید محصولات ایران‌خودرو فقط از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

طبق اطلاعیه شرکت ایران‌خودرو، مهلت واریز وجه متقاضیان ثبت نام دنا پلاس به‌زودی به پایان می‌رسد.

طبق اعلام قبلی شرکت ایران‌خودرو، متقاضیان ثبت نام دنا پلاس، تا ۱۲ مرداد مهلت دارند تا وجه خود را واریز کنند.

ایران‌خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس ساده خبر داد.

قیمت ثبت نام دنا پلاس توربو مرداد 1402

قیمت پیش‌فروش دنا پلاس توربو دستی ۱۹۲ میلیون تومان است که به صورت پیش‌پرداخت باید واریز شود. همچنین مبلغ اولین پیش‌پرداخت دنا پلاس ساده نیز حوالی ۱۳۹ میلیون تومان است. قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و اعلام خواهد شد تا مراحل واریز وجه ایران‌خودرو تکمیل شود. موعد تحویل ایران‌خودرو ویژه دنا نیز آذر و دی ماه سال جاری است.

مهلت ثبت نام دنا پلاس به قیمت کارخانه ایران‌خودرو

مهلت واریز وجه ایران‌خودرو ویژه دنا پلاس ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۱۲ مرداد) به پایان خواهد رسید.

لینک سایت ثبت نام ایران‌خودرو مرداد ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران‌خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران‌خودرو نخواهد بود.

ثبت نام پیش فروش ایران‌خودرو مرداد 1402 ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ بـه این شرکت اعلام شده است.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش‌پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: