با این کرم خونگی و کاملا طبیعی و ارزان قیمت دیگه نیاز نیست پول کرم پودر شیمیایی و مضرر بدی | کرم پود خودتو بساز

آب لیمو به دلیل داشتن ویتامین C، خاصیت قوی سفیدکننده پوست دارد که این موضوع به کاهش تولید ملانین برمی‌گردد. برای تهیه این ماسک، یک قاشق شیر، یک قاشق آب لیمو و یک قاشق چای خوری عسل را ترکیب کنید. بعد از تمیز کردن پوست، این خمیر را روی صورت خود بزنید و حدود بیست دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید. این ماسک برای همه انواع پوست مناسب است و برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب، پیشنهاد می‌شود هر شب این درمان را انجام دهید.

کدخبر : 5500
سایت سرگرمی روز :

کرم سفید کننده پوست خونگی

ماسک سفیدکننده با آب لیمو، شیر و عسل

آب لیمو به دلیل داشتن ویتامین C، خاصیت قوی سفیدکننده پوست دارد که این موضوع به کاهش تولید ملانین برمی‌گردد. برای تهیه این ماسک، یک قاشق شیر، یک قاشق آب لیمو و یک قاشق چای خوری عسل را ترکیب کنید. بعد از تمیز کردن پوست، این خمیر را روی صورت خود بزنید و حدود بیست دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید. این ماسک برای همه انواع پوست مناسب است و برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب، پیشنهاد می‌شود هر شب این درمان را انجام دهید.

پوست پرتقال و ماست؛ راز سفید شدن پوست

چند پوست پرتقال را در نور خورشید برای ۲ تا ۳ روز خشک کنید. پس از خشک شدن و ترد شدن، آن‌ها را پودر کنید و به یک قاشق غذا خوری ماست اضافه کنید. این ترکیب را بر روی پوست خود اعمال کنید، پس از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آب گرم بشویید. این ماسک نیز برای انواع پوست مناسب است و برای نتایج بهتر، قبل از خواب این درمان را تکرار کنید.

کرم سفید کننده پوست با پاپایا و عسل

برای تهیه این کرم، نیم فنجان پاپایا تازه و یک قاشق چای خوری عسل تهیه کنید. پاپایا را له کنید تا یک خمیر غلیظ بدست آید، سپس عسل را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت بیست دقیقه روی پوست خود بمالید، سپس صورتتان را با آب گرم و در نهایت با آب سرد بشویید. این ماسک برای پوست‌های چرب و طبیعی مناسب است. هر شب قبل از خواب این درمان را تکرار کنید. اما توجه داشته باشید که مواد موجود در پاپایا ممکن است باعث حساسیت در برخی از افراد شود. بنابراین اگر به پاپایا یا محصولات آن حساسیت دارید، از استفاده از این ماسک بپرهیزید.

کرم سفیدکننده گوجه فرنگی، ماست و جو دوسر

همیشه در دنیای زیبایی، طبیعت راه حل‌هایی شگفت‌انگیز در اختیارمان می‌گذارد. یکی از آن‌ها ترکیب گوجه فرنگی، ماست و جو دوسر است که یک ماسک سفیدکننده فوق‌العاده برای پوست می‌سازد. این ماسک برای پوست‌های چرب، نرمال و مختلط مناسب است. ابتدا یک عدد گوجه فرنگی را به دو نیم تقسیم کرده و آب آن را جدا کنید. سپس یک قاشق چای خوری ماست تازه و یک قاشق چای خوری جو دوسر را در یک کاسه مخلوط کرده و آب گوجه فرنگی را اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بمالید و سپس با آب گرم بشویید. این درمان را ۲ تا ۳ بار در هفته تکرار کنید.

سفید کننده‌ی پوست با سیب‌زمینی

سیب‌زمینی نیز یکی دیگر از مواد طبیعی است که می‌تواند به روشن کردن پوست شما کمک کند. این ماسک برای انواع پوست مناسب است. ابتدا یک عدد سیب‌زمینی را پوست بکنید و به قطعات کوچک خرد کنید. قطعات سیب‌زمینی را روی قسمت‌هایی از پوست که می‌خواهید روشن‌تر شوند بمالید و بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آب بشویید. همچنین می‌توانید آب سیب‌زمینی را با استفاده از یک تکه پنبه روی پوست بمالید. این درمان را ۳ بار در هفته تکرار کنید. توجه داشته باشید که آب سیب‌زمینی می‌تواند باعث خشکی پوست شود؛ بنابراین پس از استفاده از این ماسک، استفاده از یک مرطوب‌کننده قوی را فراموش نکنید.

ماسک سفیدکننده پوست با کدو تنبل

کدو تنبل نیز می‌تواند یک مواد طبیعی و سفیدکننده برای پوست باشد. این ماسک برای انواع پوست مناسب است. برای تهیه این ماسک، نیاز به دو قاشق چای خوری پوره کدو تنبل، نصف قاشق چای خوری عسل و نصف قاشق چای خوری شیر دارید. ابتدا برای تهیه پوره کدو تنبل، کدوها را خرد کرده و کمی بپزید و سپس درون یک مخلوط کن بریزید. سپس دو قاشق چای خوری از این پوره را با عسل و شیر مخلوط کنید تا ماسکی بدست آید. این ماسک را بر روی صورت خود بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب گرم بشویید. این کار را ۲ الی ۳ بار در هفته قبل از خواب تکرار کنید.

سفیدکننده‌ی پوست با آرد و گلاب یا ماست

ترکیب آرد با گلاب یا ماست نیز یک ماسک فوق‌العاده سفیدکننده برای پوست است. این ماسک برای انواع پوست مناسب است. برای تهیه این ماسک، دو قاشق غذا خوری آرد و دو تا سه قاشق چای خوری گلاب یا ماست را نیاز دارید. تمامی این مواد را با هم مخلوط کنید تا ماسکی نرم بدست آید. برای پوست‌های معمولی و چرب از گلاب و برای پوست‌های خشک از ماست استفاده کنید. این ماسک را بر روی صورت خود بمالید و بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با آب گرم بشویید. این درمان را ۳ بار در هفته قبل از رفتن به خواب تکرار کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مریم نادری پری
    0

    چگونه می‌توان ماسک های طبیعی وتازه بخریم