🔥705

دریافت بسته حمایتی دولتی شهریور ماه با کد دستوری زیر | برای دریافت بسته حمایتی ماهانه چه کنیم؟

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب طرح احسان حسینی (ع) خبر داد.


بسته حمایتی

بسته حمایتی یک اقدام دولتی است که با هدف کمک به افراد و خانوارهای نیازمند در جامعه برگزار می‌شود. در ایران نیز بسته‌های حمایتی به منظور کاهش تأثیرات منفی عوامل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بر زندگی مردم، به خصوص در شرایط بحرانی و پس از وقوع رخدادهای ویژه (مانند کروناویروس، زلزله، سیلاب و …) ارائه می‌شود.این بسته‌های حمایتی اغلب شامل کمک‌های مالی، غذایی، پوشاک، مسکن، بهداشتی و تأمین نیازهای اساسی دیگر است. هدف اصلی این بسته‌ها، کاهش فشارهای مالی و رفع نیازهای اساسی افراد و خانوارهای آسیب‌دیده است.در ایران، بسته‌های حمایتی در طول سال‌ها توسط دولت ارائه می‌شود. به‌طور معمول، در زمانهای بحرانی و کروناویروس، دولت بسته‌های حمایتی را برای تأمین نیازهای اساسی مردم عرضه کرده است.
محمد دهرویه با بیان اینکه اجرای طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: از ابتدای ماه محرم بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری خیّران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و سازمان‌ها میان نیازمندان در سطح استان تهران توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران افزود: ارزش این تعداد بسته حمایتی ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی به توزیع غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی میان نیازمندان اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه محرم با همکاری ۱۸۷ آشپزخانه طرح اطعام حسینی چهار میلیون و ۸۰۱ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

دهرویه افزود: برای تهیه این تعداد غذای گرم بالغ بر ۳۳۸ میلیارد تومان از محل کمک‌های خیّران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران به روش های مشارکت مردم در طرح های اطعام و احسان حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* ، شماره تلفن گویای ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، کمک‌های خود را در طرح اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید