🔥17802

فوری/ آغاز فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان | ثبتنام خرید خودرو قسطی برای بازنشستگان+لینک

رضامراد صحرایی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص خودروی قسطی برای فرهنگیان، اظهار داشت: این امر از طریق صندوق ذخیره دنبال می‌شود. وی گفت: از من خواسته‌اند که دوباره این موضوع را از طریق صندوق ذخیره انجام و پیگیری کنم.


خرید خودرو قسطی

خرید خودرو قسطی یکی از روش های متداول برای خرید خودرو در ایران است. خرید خودرو قسطی به افراد امکان می دهد تا خودرویی که نیاز دارند را با پرداخت مبلغ اولیه کم و سپس پرداخت اقساط ماهیانه به صورت تسهیلاتی به دست آورند.خودروسازها تصمیم گرفتند تا با استفاده از ارائه روش‌هایی نظیر فروش اقساطی محصولات خود را در تعداد هرچه بیشتر به فروش برسانند.طرح خرید خودرو قسطی خیلی کم عرضه می شود.در ادامه به آخرین خبر از خرید خودرو قسطی می پردازیم.

رضامراد صحرایی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص خودروی قسطی برای فرهنگیان، اظهار داشت: این امر از طریق صندوق ذخیره دنبال می‌شود. وی گفت: از من خواسته‌اند که دوباره این موضوع را از طریق صندوق ذخیره انجام و پیگیری کنم.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان در حین و بعد از خدمت تسهیلات دریافت می‌کنند و به قشر عظیمی از معلمان فروش خودرو لیزینگی خواهیم داشت.
حمید رضا نجف‌پور مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست خبری خود که روز ۱۳ آذرماه برگزار شد اظهار کرد: ما مقید به شفاف سازی و اطلاع رسانی هستیم. این ایام، ایام تصویب قانون اساسی است که در سال ۵۸ انجام شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان که متعلق به فرهنگیان کشور است، ۲ دسته سهام دار دارد و در طول ۲۷ سال گذشته افراد زیادی از فرهنگیان عضو صندوق شده‌اند.

نجف پور بیان کرد: اعضای فعال صندوق ماهانه واریزی‌های خود را دریافت می‌کنند؛ در گذشته این صندوق اقدامات زیادی داشته و امروز ۴ هلدینگ بزرگ اقتصادی دارد و نزدیک به ۶۰ شرکت نیز در این ۴ هلدینگ داریم.

وی افزود: مدیران گذشته اقدامات خوبی داشته‌اند، اما با چالش‌های گوناگونی نیز از حیث‌های متفاوت روبه رو بودیم. برای این چالش‌ها باید در مسیر بهبود قدم برداشت و برای بهبود آن قدم‌های بلندی برداشته شده، اما حل مسئله در یک زمان کوتاه ممکن نیست.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین خبر برای سهام‌داران موضوع ارزش مالکانه است و ما در ۳ ماه اخیر مذاکرات و تعاملات خوبی داشته‌ایم تا طرح احیا بانک سرمایه به سرانجام برسد.

نجف پور با بیان اینکه ما در صندوق تاخیر ۱۰ ساله در تعیین ارزش مالکانه داشتیم گفت: اگر قرار باشد هر مجموعه اقتصادی بورسی شود، باید بندهای فرا بورس را رعایت کنند و زمانی که تعداد زیادی پرونده حقوقی وجود داشته باشد نمیتوان به سمت بورسی شدن رفت.

وی افزود: با استقرار دولت جدید کارهای خوبی شکل گرفت؛ کارگروه ویژه‌ای ایجاد شد تا موضوعات آسیب شناسی شود و برای اجرای طرح ارزش مالکانه ۱۰ روش علمی درآمد که هر کدام محاصن و معایبی داشت، اما هفته گذشته طرح به تصویب هییت امنا رسید.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: شفاف سازی مالکیت اعضا را خواهیم داشت و معلمان در آینده طبق قانون به سهام خود خواهند رسید.

نجف پور بیان کرد: ما به دنبال تقویت سهامداران هستیم و طرح‌های تشویقی نیز برای آن‌ها در نظر داریم.

وی با بیان اینکه تا سال آینده بسیاری از شرکت‌ها بورسی خواهند شد گفت: در تعامل با مجموعه بورس و فرا بورس کارهای بورسی شدن را انجام می‌دهیم و مسیر بورسی شدن برای ۹ شرکت در حال طی شدن است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان در حین و بعد از خدمت تسهیلات دریافت می‌کنند و به قشر عظیمی از معلمان فروش خودرو لیزینگی خواهیم داشت.

خرید خودرو قسطی
خرید خودرو قسطی

طرح فروش قسطی ۱۰ مدل خودرو به بازنشستگان

طرح فروش قسطی ۱۰ مدل خودرو به بازنشستگان با مبلغ پیش پرداخت ۳۰ تا ۴۵ درصد، نرخ سود ۲۱ درصد و تسویه ۶۰ ماهه اجرا می شود. جزییات بیشتر از اسامی خودروها، قیمت و مبلغ اقساط در ادامه مطلب آمده است.

 بازنشستگان می توانند به صورت خرید قسطی صاحب ۱۰ مدل خودرو شوند. تیگو، آریزو و ام وی ام های مختلف ۱۰ مدل خودرو در نظر گرفته شده هستند.

بازنشستگانی که سازمان‌های آنها با گروه مدیران خودرو قرارداد دارند می توانند از طرح فروش قسطی این شرکت برای خرید انواع مدل های خودرو ام وی ام، تیگو و آریزو استفاده کنند.

پیش پرداخت های در نظر گرفته شده برای خودروها بسته به مدل خودرو ۳۰ و ۴۵ درصد است و تسویه در یک بازه زمانی ۶۰ ماهه باید انجام شود. نرخ سود آن نیز از سوی شرکت ۲۱ درصد عنوان شده است.

البته رقم اقساط خودروهای تیگو و آریزو با توجه به قیمت تعیین شده برای چهار مدل عرضه شده بین ۹ میلیون تا ۱۷ میلیون تومان است.سنگینی قسط ماهانه برای خودروهای ام وی ام عرضه شده در این طرح هفت تا ۱۳ میلیون تومان در ماه است.

مشخصات فنی خودروهای عرضه شده
یکی از خودروهای عرضه چری تیگو ۵ است که یک شاسی بلند جمع و جور و نیمه لوکس از شرکت چری چین است.چری تیگو ۵ با دو چهره به بازار کشورمان عرضه شده که شامل نسخه‌های قبل از فیس لیفت و پس از فیس لیفت می‌شوند. علاوه برآن این خودرو در دو تیپ از امکانات و تجهیزات به دست مشتریان رسیده که نمونه نیمه فول آن لاکچری نام دارد و نسخه تمام فول نیز اکسلنت لقب گرفته است.

تیگو هفت نیز یک کراس اور مدرن با تکنولوژی پیشرفته تر تیگو ۵ است. عرضه تیگو ۷ در بازار ایران از اواسط مرداد ۹۶ به شکل رسمی آغاز شد و ابتدا فقط در تیپ اکسلنت به‌ دست مشتریانش رسید. در پاییز ۹۷ ، تیپ ای ای آن هم معرفی شد. تیپ ای ای که از مدل ۹۸ به بازار کشورمان راه یافت ، همان پیشرانه تیپ اکسلنت را دارد.

در ایران کراس‌اورهای چری با نام تیگو فروخته می‌شوند، سدان‌های چری نیز با نام آریزو عرضه می‌شوند. در طرح فروش قسطی، آریزو شش با قیمت ۸۷۳ میلیون تومان عرضه می شود. این خودرو همان مدلی است که چری با یک غافلگیری در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ و پسا از آریزو هفت رونمایی کرد. آریزو GX پرده با نام آریزو ۶ در کشورمان شناخته می‌شود. چینی‌ها، آریزو۶ را با پلتفرم M۱X ساخته‌اند؛ یعنی همان پلتفرمی که با همکاری جگوار لندرور، برای خودروهای چری طراحی و تولید شده است.

انواع مختلف ام وی ام نیز در طرح فروش اقساطی قرار گرفته اند. ام وی ام در سگمنت کراس اوورهای شهری کوچک قرار می گیرد.

  • محسن کمالیان

    سلام وعرض ادب یک دستگاه خودرو فرسوده به مدل ۸۵ داریم می‌خواستیم بجاش لطف کنید یه خودرو بدهیدپدرم بازنشسته است برای درمانش باید به یه سری شهرها بریم واقعا نیازدارید باسپاس

  • احسنت واقعا عالی هست دستتان درد نکند همین که فکر یک بازنشسته هستید کمال تشکر را داریم چون بازنشسته خدماتی برای جامعه ندارد که بخواهد دولت به آنها امتیازی بدهد چون جوانهایمان آرزوهای فراوانی دادند که هیچی دستشان نیست سلام برشما باد ممنون بسیار سپاسگزادیم

  • با سلام چرا سایت ثبت نام خودرو واسه بازنشستگان تامین اجتماعی دیده نمیشه؟

  • بازنشسته سال ۸۳

    این منت نداره مدیران خودرو خودش بااین شرایط میده.آخه کدام بازنشسته میتونه با آن قیمت و۲۱٪.اگه واقعا میخوای خدمت بکنی ازسایپا.ایرانخودرو تازه ۴۰٪مدیران خودرو خودش کل قیمت یک۲۰۷ میباشد.موفق باشید که به فکر ما بازنشستگان هستید.

  • یه کارگر زامیاد بالای بیست تومان حقوق میگیره پس شما معلم گرامی ۱۰ تومان حقوق
    می گیرید

  • ناشناس

    بسیار عالی
    بهتر از این نمیشه بااین کارمیشه کاسه گدایی دست گرفت

  • الان که بعد از مدتها ۱۰ سال است بازنشسته شدم ۱۴۱ مدل ۸۶دارم هنوز نتوانستم آن را به یک مدل بالا تر کنم به علت خرید چند تا ماشین مدل پایین که هنوز سند نخورده اند یارانه ام هم قطع شد انشالله بتوانم در خواب سوار تیگو بشم

  • جعفر عسکری

    با کدام پول ماشین قسطی بخریم

  • محمدعلی محمدیان

    مدیر عامل تامین اجتماعی از مدیران سایر صندوقهای بازنشستگی یاد بگیر که چگونه به بازنشستگان خود خدمات می‌دهند ،شماهم فقط کرسی ریاست را محکم گرفتید تا کسی نتواند بگیرد

  • اگر میشه آزمایش‌ها اسقاطی یه پرایدمدل ۱۳۷۶ به من بدهید دولت يارانه سیصد هزارتومانی حقوق ۲۵۰۰ هم قطع بکنه نه هیچ پیامی ندادم

  • واقعا جای بسی بدبختی است…عامو من با حقوق ده میلیونی که هفته اول خرج میشه ..خودرو قسطی بگیرم اولش حدود ۲۰۰ ملیون بعدش قسط ۷تا۱۷میلیون پرداخت کنم..که ماشین دار بشم..این خبر جوکه یا بازی با روح و روان بازنشسته…البته چون خودتان بالای ۱۰۰ میلیون حقوق دارید گفتنش راحته …

  • ناشناس

    چرابا شرکت سایپا و ایران خودرو صندوق بازنشستگی قرارداد نمی بنده اون هم با ۲۱%

  • سید ابوالقاسم حسینی دارکلاته

    انچه‌ که عیان هست
    چه حاجت به بیان هست
    درد کم‌بود، خبرش هم‌سم هست چه برسد به حقیقت مطلب
    از پرداخت پاداش سی سال ۱۴۰۰ که ۱۸ طول کشید و پس از ۱۸ ماه بی ارزش پول از یک سو هنوز بلاتکلیفی پرداخت رتبه بندی ۱۴۰۰ و نپرداختن ان از سوی دیگر تازه داشتیم می سوختیم و می ساختیم بادرد نداری و حرف و حدیث مردم و ادارات دیگر نسبت به فرهنگیان بازنشسته حالا تازه یک خبر که کلا نانوایی برا نون گرفتن نمی شه رفت چون میگویند دولت داره به بازنشسته ها ماشین تیگو اریزو ام و ی ام ایکس ۲۲ می دهد اش نخورده دهن سوخته فکر میکنند که این بنده های خدا چقدر حقوق میگیرند تو. و خدا اینقدر با روح روان ما بازنشسته ها بازی نکنید واقعا. اقای رئوفی پور درست گفته
    بس دیگه بس دیگه تو رو خدا بس

  • وقتی بحث واردات خودرو مطرح شده دیگر پول دارا لگن ایرانی نمی خرند می خواهید با سود ۲۱ درصد قالب کنید به بازنشستگان مبادا رو دستتان بماند خودرو ایرانی نصف قیمت ارزش ندارد مبارک خودتون

  • ناشناس

    بفکردهمه هستند بجز معلمان لا اقل به معلمان بی وزیر نانها هم خودرو اقساطی حداقل بالای ۲۵ سال خدمت ها البته انتخاب خودروبعهده خود معلم باشد

  • ناشناس

    سلام دوست گرامی من اگر واقعاً به بازنشسته ماشین بدهید ممنونم باتشکر فراوان باید قسط در حدود 500هزارتومان کم کنید تا بتوانم نان پنیری یا پیازچه بخوریم تا بتوانیم سوار ماشین شویم ببخشید خودتان فکر کنید 8میلیون با سه فرزند چکار میشود کرد درود به ایران خودرو خداحافظ

  • واقعا عجب فکربکری بازنشستگان هم به آرزوشون میرسن دستتون درد نکنه باحقوقی که به نه میلیون هم نمی‌رسه ماهی نه میلیون تا هفده میلیون قسط بدیم میگن کور از خدا چی میخواد ایولا به کسی که این فکروکرده دمش گرم دیگه ماشین خوب سوارمیشیم توخواب

  • سید حسن

    اگر یک خدمت گزار حقوق ماهانه ۷میلیون تومان چطور می تونی بخر فقط می خواهید تکلیف از سرتان باز کنید وگرنه یک معلم با حقوق ۱۵ میلیونی می تواند از بیرون تهیه کند شما هدفتان قشر پایین نیست

  • سلام برهمگی مخصوصاسلام برهمکاران عزیزم اقااگرهدفتان ماشین دارشدن مااست قسط را نصف کل حقوقمان قراردهید نه کل حقوق ….پس نتیجه می گیریم هدف شوخی نابجا باما است ما کل حقوقمان ۱۷ میلیون نیست مگرقسطها راازسه سالبعد که حقوقمان به این مبالغ رسیدشروع به پرداخت قسط کنیم….

  • خدایی هرازگاهی که صحبت از فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان مطرح میشه اکثریت بعنوان یک جوک بحساب میآرند اولا دارند منت میذارند آنهم با سود ۲۱ درصد دوما قسط ماهیانه ای رو که اعلام میکنن باز خنده داره انگار فروشندگان و برنامه ریزان این طرح در غار اصحاب کهف بودند وخبر ندارند یک بازنشسته چقدر حقوق میگیره .خب چرا اعلام نمیکنید هر بازنشسته میتواند ده سال به ده سال یا پانزده سال به پانزده سال یک خودرو وارد کنند اینجوری نه شرکت داخلی ضرر میکنه ونه منتی روی بازنشستگان لعنت به بی خبران معیشت بازنشستگان .

  • سلام وقت بخیرکارمندان سازمانها۳۰سال خدمت وحقوقی ۱۲میلیون بوده میلیون میگیرنداگرمبلغ ۹میلیون و۷میلیون برای خودرودرنظرگرفته وبگیرندچطورامرارمعاش کنند ویامبلغ ۱۷میلیون نگوئیدخودروقسطی برای بازنشستگان بفرمائیدزجردادن بازنشستگان اگرمیخواهیدبعدسالهابازنشستگان به آرزوی خودبرسنداقساط کمتردرنظربگیریدبگذاریدلااقل اینان نیزچندصباحی باخوشحالی زندگی کنندبازنشستگان رابااقساط بالازجرندهید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید