🔥4528

وام قرض الحسنه هدیه رئیسی به مناسبت هفته دولت به مردم | وام قرض الحسنه 20 میلیونی بدون کارمزد و تحویل یکروزه

وام قرض الحسنه: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تفاهم‌نامه این صندوق با بانک رفاه برای پرداخت وام ضروری 20 میلیونی به بازنشستگان صندوق خبر داد.

وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه یکی از موارد مهم در حوزه مالی است که در ایران اجرا می‌شود. وام قرض الحسنه به صورت غیرسودآور و به‌عنوان یک راه حل برای کسانی که به علت محدودیت‌های مالی قادر به انجام نیازهای خود نیستند، ارائه می‌شود.در ایران، وام قرض الحسنه به‌عنوان یکی از ابزارهای موفق در کاهش فقر و رفاه اجتماعی استفاده می‌شود. وام قرض الحسنه از طریق بانک‌ها، مؤسسات مالی و نهادهای دولتی به افراد یا گروه‌های مستحقی که دارای درآمد کم و بدون تضمین مورد قبول هستند، اعطا می‌شود. هدف آن کمک به این افراد جهت انجام حجمی از نیازهای اساسی و ضروری از قبیل خرید مسکن، خرید وسایل خانگی، تکمیل تحصیلات فرزندان و تشکیل کسب و کار است.مزیت اصلی وام قرض الحسنه نسبت به وام‌های بهره‌دار، عدم وجود سود و بهره‌ای است که از طرف دریافت‌کننده وام دریافت می‌شود. این وام به صورت معاف از پرداخت سود و بهره به درخواست‌کننده واریز می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تفاهم‌نامه این صندوق با بانک رفاه برای پرداخت وام ضروری 20 میلیونی به بازنشستگان صندوق خبر داد.
سید حجت کاظمی با گرامیداشت هفته دولت گفت: پس از امضای تفاهم‌نامه صندوق و بانک صادرات که به موجب آن به بازنشستگانی که حساب حقوقی آن‌ها در بانک صادرات باشد وام ضروری پرداخت می‌شود، با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم با بانک رفاه نیز تفاهم‌نامه مشابهی امضا کنیم تا حدود 45 هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک رفاه است وام ضروری 20 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و اقساط 24 ماهه دریافت کنند.
وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز شنبه 11 شهریور ماه 1402 با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.
کاظمی گفت با توجه به اینکه حساب حقوقی بخشی از بازنشستگان صندوق در بانک ملی است درصدد هستیم تا با این بانک نیز تفاهم‌نامه مشابهی منعقد کنیم و پیگیری‌های ما در این خصوص ادامه دارد.

  • ناشناس

    عالی و ممنون اگر این کاری که شما انجام بدید واقعا دعای ما پیروزی شما ارسال

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید