🔥16682

آغاز دور جدید فروش فوق العاده ایران خودرو | فروش فوق العاده ایران خودرو تحویل 3 ماهه و به قیمت کارخانه

فروش فوق العاده ایران خودرو ثبت‌نام طرح مادران  آغاز شد.


فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو یعنی ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای خرید خودروهای ایرانی. این فروش ممکن است در روزهای ویژه مانند تعطیلات و جشنواره‌ها برگزار شود و قیمت خودروها به شدت کاهش می‌یابد. هدف از طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش خودروهای ایرانی است. فروش فوق العاده ایران خودرو معمولاً به صورت موقت برگزار می‌شود و پس از اتمام دوره فروش فوق العاده، قیمت خودروها به حالت عادی خود برمی‌گردد.فروش فوق العاده ایران خودرو به معنای عرضه اتومبیل‌های ایران خودرو با شرایط ویژه و متفاوت است.  فروش فوق العاده ایران خودرو  به عنوان یک روش تبلیغاتی به منظور جذب مشتریان جدید و همچنین حفظ و گسترش بازار فروش استفاده می‌شود. در ایران، صنعت خودروسازی یکی از صنایع پرسود و پردرآمد است و برند ایران خودرو در این صنعت پیشرو است.

شرکت ایران خودرو طی بیانیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان طرح جوانی جمعیت این شرکت با اولویت تابستان ۱۴۰۲ می‌توانند که نسبت به تغییر خودروی مد نظر خود اقدام کنند.

شرکت ایران خودرو برای مادرانی که در طرح جوانی جمعیت در دور اول سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی تارا با گیربکس دستی نام‌نویسی کردند، شرایط تبدیل این محصول را ارائه کرده است. این افراد می‌توانند در صورت تمایل به جای دریافت خودروی تارا دستی، خودروی پژو ۲۰۷ دنده دستی با سقف شیشه‌ای را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که این شرایط برای افرادی است که در اولویت تابستان ۱۴۰۲ ایران خودرو حضور داشته باشند. متقاضیان در صورت تمایل باید ظرف مدت هفت روز نسبت به واریز وجه اقدام کنند. پس از واریز وجه، مابقی اقدامات لازم از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد. این شرایط کاملاً اختیاری بوده و افرادی که تمایل به دریافت خودروی تارا دارند می‌توانند تا موعد تحویل ۹۰ روز آینده در انتظار باشند و سپس نسبت به دریافت خودروی خود اقدام کنند.

خودروی تارا دنده ای V۱، در درب کارخانه ۳۹۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان است که همین خودرو در بازار آزاد امروز با اختلاف قیمت ۲۹۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان با عدد نهایی ۶۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در سوی دیگر قیمت کارخانه خودروی پژو ۲۰۷ پاناروما ۳۴۳ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان است. این محصول در بازار آزاد با اختلاف قیمتی ۲۹۶ میلیون و ۲۷۵ هزار تومانی با قیمت نهایی ۶۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در نتیجه می‌توان گفت که اگر قرار باشد فردی امروز یکی از دو خودروی مطرح شده را از نمایندگی تحویل بگیرد و سپس اقدام به فروش آن‌ها کند از فروش پژو ۲۰۷، پنج میلیون و ۷۳۵ هزار تومان بیش‌تر سود کسب می‌کند.

طرح مادران ایران خودرو یکی از طرح های مهم و موفق در صنعت خودروسازی ایران است که به منظور تشویق زنان به فعالیت در این صنعت راه اندازی شده است. این طرح در سال ۱۳۹۴ توسط ایران خودرو معرفی شد و هدف اصلی آن، آموزش فنی و حرفه‌ای زنان برای شغل‌های صنعتی و تولیدی در صنعت خودرو بود.

مادران ایران خودرو تلاش دارد تا بانوان را به عنوان یکی از عوامل کلیدی در تولید خودروهای کیفی و با استاندارد بالا ترغیب کند. در این طرح، بانوان می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشی و کارآموزی در واحدهای تولیدی ایران خودرو، مهارت‌های فنی و فناورانه لازم برای شروع یک حرفه در صنعت خودرو را کسب کنند. علاوه بر آموزش فنی، شرکت همچنین فرصت های شغلی برای متقاضیان طرح فراهم می کند.

این طرح به منظور اشتغال زنان و حمایت از خانواده ها به منظور کاهش نرخ بیکاری و تحقق توسعه اقتصادی معرفی شده است. برای شرکت در این برنامه، بانوان باید مدرک تحصیلی دیپلم یا کاردانی فنی را در اختیار داشته باشند. در دوره‌های آموزشی، شرکت کنندگان آموخته های نظری و عملی در زمینه‌هایی مانند برق، مکانیک، الکترونیک و موارد مرتبط را دریافت می‌کنند.

علاوه بر آموزش فنی، شرکت در طرح مادران ایران خودرو برای بانوان فرصت های شغلی خوبی را فراهم می کند. بانوان می‌توانند در بخش های مختلفی از تولید خودرو شامل مونتاژ، الکترونیک، طراحی و تولید قطعات و… به عنوان کارگر یا کارشناس شاغل شوند. این فرصت های شغلی زنان را ترغیب می کند که در این صنعت فعالیت کنند و نقش مهمی در تولید خودروهای با کیفیت ایفا کنند.

طرح مادران ایران خودرو با توجه به استقبال خوب از سوی بانوان و تأثیر مثبت آن در ارتقای صنعت خودروسازی کشور، به عنوان یک طرح موفق محسوب می‌شود. این طرح برای شهروندانی که به دنبال فرصت های شغلی در صنعت خودروسازی هستند، یک فرصت مناسب است و می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی ایران کمک کند.

  • اول حلبی هایی که پیش فروش کردن تحویل بدن من ۴ ماه تکمیل وجه کردم هنوز خبری از تحویل خودرو نیست تحویل تیر ماه بود الان شهریور چطور وقتی نمیتونن به تعهدات خودشون عمل کنن هنوز دارن پیش فروش میکنن

  • تکلیف مادران سه فرزندی قانون جوانی جمعیت که نتوانستند در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند چه می‌شود.

  • محمدکاظمی

    والا ما الان چند ساله ثبت نام میکنیم اسممونم در نیومده پس این ماشین ها کجا میره باید چه کرد چه ماشین گرون بشه چه ارزان به فکر ماه بدبخت ها هم باشید

  • محمدکاظمی

    والا ما الان چند ساله ثبت نام میکنیم اسممونم در نیومده پس این ماشین ها کجا میره

  • همش الکیه من پژو پارس سفارشی طرح تابستان بوده هنوز پیامک واریز برام نیومده تابستان دار تمام میشه

  • سلام من با وجود ۲۵ دفعه شرکت در قرعه کشی برنده نشدم و دارای سه فرزند هستم چون فرزند سوم متولد ۹۶ هست طرح جوانی جمعیت به من نمیخوره

  • امیر محسن

    دوستان عزیز شما چون ما فریب ایران خودرو رو نخورید الان چهار ما بیشتر شده ماشین های ثبت نامی رو هنوز تحویل مشتری ندادن یعنی دقیقاً یکسال و چهار ماه که پول دسته ایران خودرو مونده و خبری نیست که نیست . اشتباه نکنید برای پرداخت پیش پرداخت یا تکمیل وجه مثله همه ماها ماشین نفروشید طلا نفروشید پس اندازتون رو خراب نکنید فقط وعده دروغین می‌شنوید.

  • موسی احمدی

    سلام آخه یعنی چی کسانی ک در طرح یکپارچه ثبت نام کردن. اگه مادری ک اون موقع نتونسته دیگه حقی نداره. والا خجالت آوره. اگه این امتیازه والا واسه مادران پس قرعه کشی و این کارا چیه. تو خیلی از کشورها امتیازات نقدی میدن. شما میخاین یه خودرو بدید هزارتا ادا و اصول در میارید. والا شرم اوره

  • زهرا خراسانی

    چه جوری میتونیم نو این طرح اشتغال به کار مادران شرکت کنیم و آیا محدودیت سنی هم داره

  • اکبر راد

    نخرید ما بخریم

  • چجوری میشه پول ثبت نامی روپس گرفت ومنصرف‌شد

  • دروغه من شش ماهه پزو پارس در طرح فرسوده برنده شدم تحویل ندادند

  • فهیمه بابالو

    با سلام وخسته نباشید ،من به عنوان مادر دو فرزند هنوز به خاطر مشکل مالی نتونستم خودرو ثبت نام کنم ،وقتی مادری مثل من که توانایی پرداخت وجه کامل خودرو رو نداره چرا مثل قبل طرح پیش فروش نمیزلرید که یه مهلتی برای پرداخت مابقی مبلغ خودرو رو داشته باشیم وماهم بتونیم خودرو تحویل بگیریم

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید