فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 17 مردادماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 6303
سایت سرگرمی روز :

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

هر موقع از روز و هر وقت که یادتان افتاد، بگویید : من شاد هستم.

اگر دوست داشتید روزی هزار بار بگویید. مرتب بگویید، ولی هر کلمه را آرام ادا کنید و تاکیدی یکسان روی هر کلمه داشته باشید. وقتی دارید آرام آرام آن ها را تکرار می کنید، معنای هر کلمه را حس کنید و تا می توانید در درون خود احساس شادی کنید. این احساس را هر روز ایجاد کنید. احساس شادی تان در درون باید بیشتر از واکنش تان به شرایط در بیرون باشد. در این صورت، شرایط بیرون را تغییر خواهید داد. شادی، شادی را جذب می کند.

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

جمله تاکیدی:

در ذهن الهی جدایی وجود ندارد. پس من نمی توانم از عشق و مصاحبتی که حق الهی من است جدا شوم.

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی کند!

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

از قدرت کائنات استفاده کنید و پیش از این که راه بیفتید تصور کنید ترافیک روان خواهد بود و مسیر را با آسودگی و خوشحالی طی خواهید کرد و به موقع به مقصد خواهید رسید.

از رانندگی لذت ببرید!

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

عبارت تاکیدی:

من از دست دادن را نفی می کنم چون در ذهن الهی خسارت وجود ندارد. پس محال است آنچه را که حق الهی من است از دست بدهم. اگر دری بسته شود خدا دری دیگر می گشاید.

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

به هر کاری که دست می زنم به راستی کامیابم.

فال قانون جذب

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

برای این که بگذارید کائنات چیزهای شادتر و بهتری به شما ببخشد، باید به اطراف خود بنگرید و همین جا و همین الان بابت چیزهای خوب موجود شاکر باشید. زیبایی ها را بجویید و نعمت های اطراف تان را بشمارید. نارضایتی چیزهای شادتر و بهتر را به زندگی تان نمی آورد. نارضایتی شما را در نقطه ای که هستید، میخکوب می کند. ولی قدردانی از داشته ها، چیزهای شادتر و بهتر را جذب شما می کند.

یادتان باشد که شما آهن ربا هستید! قدردانی، قدردانی را جذب می کند!

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

وقتی حال و هوای بدی داری، در اصل کائنات به تو پیام می دهد: «هشدار! همین حالا فکرت را عوض کن. فرکانس منفی ثبت می شود. فرکانس را تغییر بده. شمارش معکوس برای رخ دادن موارد منفی شروع شده. هشدار!»

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

یکی دیگر از راه های استفاده از قانون جذب به نفع خود این است: هر شب، قبل از این که به خواب بروید، لحظات خوب روز را در ذهن بازپخش کنید و بابت هرکدام صمیمانه خدا را شکر کنید. بعد به فردا بیندیشید و نیت کنید فردا روز خارق العاده ای خواهید داشت که سرشار از عشق و شادی و مملو از خیرت و برکت برای تان خواهد بود. نیت کنید که فردا بهترین روز زندگی تان خواهد بود. فردا صبح که بیدار شدید، قبل از این که از رختخواب بلند شوید، نیت های دیشب خود را اعلام کنید و از این بابت که هم اکنون آن ها را دریافت کرده اید، سپاس ویژه ی خود را ابراز دارید.

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

در همه ی راههای خود او را بشناس و او طریق هایت را راست خواهد گردانید.

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

اگر تازه شروع به استفاده از اصول قانون جذب کرده اید، توصیه ی من به شما این است که در ابتدا تمرکزتان را روی فرکانس وجود خود بگذارید. خواسته ی خود را طلب کنید و سپس روی درون خود کار کنید؛ تلاش کنید فرکانس وجودی خود را از راه افکار و احساسات خود ارتقا دهید. فرکانس خود را هماهنگ با کائنات تنظیم کنید.

فرکانس کائنات، فرکانس خیر مطلق است.

 فال قانون جذب ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می خواهید، فکر کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: