وام بازنشستگان | وام ضروری بازنشستگان

خبر خوش صبحگاهی برای بازنشستگان؛ حساب بازنشستگان پر پول شد | واریز وام بازنشستگان 200 میلیون ریالی به حساب بازنشستگان

غذاهایی که یک رژیم غذایی کم کلسترول را تشکیل می‌دهند می‌توانند به کاهش سطح چربی خون کمک کنند.

کدخبر : 6411
سایت سرگرمی روز :

وام بازنشستگان یا همان وام ضروری از خدمتی از سوی صندوق بازنشستگی کشور برای بازنشستگان است. وام بازنشستگان از طریق ثبت نام یا بصورت حضوری از صندوق بازنشستگی کشوری به این قشر اعطا میشود. برای دریافت وام بازنشستگان شرایط خاصی وجود دارد. اقساط وام بازنشستگان بسیار کم و اغلب 3 تا 4 درصد میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام بازنشستگان را برای شما قرار میدهیم که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی) در این رابطه گفت: سال گذشته براساس منابع اختصاص داده شده به حساب ۲۱۳هزار بازنشسته از طریق ثبت نام در سامانه کانون‌های بازنشستگی استان‌ها وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی واریز شد.

وی افزود: امسال هم در مرحله اول ۴۰ هزار نفر وام گرفتند و در مرحله دوم ۳۴هزار نفر که در مرداد ماه ثبت نام کرده بودند، وام خود را دریافت کردند؛ این تسهیلات به صورت کاملا غیرحضوری، بدون حضور در شعبه و بدون ضامن پرداخت شد.

به گفته وی، مهر ماه نیز مرحله سوم وام پرداخت خواهد شد.

رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران ابراز امیدواری کرد تا قبل از دهم شهریور واریز وام بازنشستگان کارگری آغاز شود.

به نقل از ایلنا، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از فراهم شدن مقدمات پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ریالی به ۴۰ هزار مستمری‌بگیر این سازمان خبر داد.

وی گفت: این وام حداکثر تا هفته آینده و به صورت متمرکز به حساب ثبت نام کنندگان واریز خواهد شد.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در ارتباط با سهمیه وام بازنشستگان و میزان پرداختی تا امروز گفت: متاسفانه تا امروز فقط دور اول وامِ بازنشستگان کارگری تامین اعتبار و به حساب بازنشستگان واریز شده است؛ از ابتدای امسال فقط به حدود پنج هزار بازنشسته وام پرداخت شده است.

او در ارتباط با وام مرحله‌ی دوم گفت: قرار بود وام مرحله‌ی دوم در شهریور پرداخت شود اما هنوز اعتبار اختصاص نیافته و واریزی‌ها شروع نشده است. علاوه بر ثبت نامی‌های قبلی که هنوز وام خود را نگرفته اند، سازمان ۴۰ هزار سهمیه‌ی جدید وام برای سراسر کشور اعلام کرده که مجدداً بازنشستگان ثبت نام کرده‌اند.

به گفته‌ی دهقان‌کیا، بازنشستگان بسیاری در انتظار وام هستند؛ تعداد زیادی در کانون‌ها ثبت نام کرده‌اند که اسامی برای بانک رفاه ارسال شده است، این به جز ۴۰ هزار سهمیه‌ای است که خود سازمان اعلام کرده است.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران ابراز امیدواری کرد تا قبل از دهم شهریور واریز وام بازنشستگان کارگری آغاز شود.

او تاکید کرد: بازنشستگانی داریم که بیش از یکی دو ماه منتظر وام مانده‌اند؛ امیدواریم در همین هفته یا هفته‌ی آینده با تامین اعتبار کافی پرداختی‌ها صورت بگیرد.

منبع: ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ابادان
    0

    سلام لطفا یه فرصتی هم به این بازنشسته بدهید مرتبا این حسابها پر میشود چقدر خالی کنیم

  • غلامحسین
    0

    لشگری ها شما خوابین چرا بابا همش برای بازنشستگان کشوری اضافه شده لشگری ها مشکل ندارن

  • اا
    0

    چراکسی به فکربازنشستگان لشگری نیست مگه اینها چه گناهی کردن پس همسان‌سازی برااینهاکی اجرا میشه هرسال به بهانه‌ای عقب میفته خدا ازتون نگذره آیا به زن وبچه اینها هم فکرمیکنید که کی باید جوابگو باشه بازنشسته بازنشسته است یکباراین قانون واجراکنید فرداروزی خودتون هم بازنشسته میشید

  • م حمیدی
    0

    وام ضروری بازنشستگان کشوری مرحله چهارم کی واریزمیشه ازاسفندسال۱۴۰۱ تاحالا شش ماه انتظارکافی نیست ؟..........