🔥136

پیام امروز | به زندگیت انرژی بده!

پیام امروز را در سایت مکتوب نامه بخوانبد.


پیام امروز

پیام امروز یک پیغام روتین مهم و مفید در زندگی بسیاری از مردم است. پیام امروز می‌تواند باعث ایجاد انگیزه، خوشحالی و بهبود روحیه در طول روز شود. پیام امروز می‌تواند شما را با چالش‌های روزانه مواجه کند. با دریافت پیام امروز یک پند، ترغیب یا پندی از دیگران، شما قدرت و انگیزه بیشتری برای مقابله با مشکلات و دستاوردهای روزانه خواهید داشت.در ادامه می توانید پیام امروز را بخوانید .

خداوند شما را برای این آفریده که پیروز باشید نه قربانی. روز خود را با جشن گرفتن بهترین چیزی که خدا برای شما دارد شروع کنید! این الهامات روزانه به شما کمک می کند تا در رابطه خود با خداوند رشد کنید و شما را به هر چیزی که خدا در نظر دارد مجهز کنید.

همه ما موقعیت‌هایی داریم که به نظر نمی‌رسد به نتیجه برسد. ما نمی‌دانیم که چگونه می‌توانیم خوب شویم، چگونه می‌توانیم یک رویا را محقق کنیم، چگونه خانواده‌مان بازسازی می‌شود. امید داشتن در این زمانها یک چیز است، ما از امید لبریز شویم. وقتی سرشار از امید هستید، تحت تأثیر شرایط قرار نمی گیرید، و نگران نیستید زیرا راهی نمی بینید. می‌دانی که خدا به گام‌های تو دستور می‌دهد و برنامه‌های او برای تو خیر است، بنابراین نمی‌توان از آن سخن گفت.

از چی لبریز میشی؟ پر از نگرانی؟ “اگه درست نشد چی؟” مملو از شک و دلسردی؟ من نمی‌دانم این مشکل چگونه می‌تواند حل شود.» شما پر از چیز اشتباه هستید. اگر شروع به پر شدن از امید کنید، با وجود آنچه به نظر می رسد باور داشته باشید، زمانی که می توانید شکایت کنید از خدا تشکر کنید، انتظار داشته باشید که همه چیز به نفع شما تغییر کند، خواهید دید که خدا در زندگی شما ظاهر می شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید