🔥241

روانشناسی شخصیت | متولدین این سال ها همیشه بدشانسی میارن | بدشانس ترین افراد متولد این ماه هستند

روانشناسی شخصیت : بدشانس ترین نشانه های زودیاک چینی که انتظار می رود با بدشانسی مواجه شوند را در اینجا مشاهده می کنید!

روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت عبارت است از علمی که به بررسی و تحلیل شخصیت انسان می‌پردازد.روانشناسی شخصیت یکی از مهم‌ترین مسائل روانشناسی است و لذا تحت بررسی‌های مختلف قرار گرفته است. در روانشناسی شخصیت تئوری پنج عاملی است. این تئوری می‌گوید که پنج عامل اصلی، شامل همبستگی، رفاه‌مندی، رویایی بودن، پشتکار و پا کشیدگی هستند. برخی از روانشناسان با تمرکز بر روانشناسی شخصیت، مثل فروید، اعتقاد دارند که تمامی اعمال انسان از طریق ناخودآگاه انجام می‌شوند. به علاوه، مؤلفه‌هایی مانند شهرت شخصیت، عزت نفس، خودشناسی و ارزشمندی نیز در روانشناسی شخصیت به بررسی و تحلیل می‌پردازند.
گاهی اوقات در زندگی شکست می‌خورید، گاهی برنده می‌شوید، و گاهی اوقات – شما به سادگی بدشانس هستید! درست زمانی که به نظر می رسد جزر و مد برای همیشه در حال تغییر است، همیشه چیزی برای خراب کردن آن پیش می آید و بدترین قسمت؟ شما هیچ کنترلی روی آن ندارید، به لطف ستاره هایتان. در حالی که “شانس” ذهنی است و بر اساس دیدگاه هر فرد متفاوت است، طالع بینی برخی از علائم زودیاک را بدشانس تر از همتایان خود به دلیل ویژگی ها و کاستی هایی می داند که این علائم دارند. زودیاک چینی یک چرخه تکرار شونده از 12 حیوان است که هر حیوان سال های خاصی از تولد را نشان می دهد. هر حیوانی ویژگی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی خاصی را به همراه دارد، درک آن به شما کمک می‌کند بینش عمیقی از مسیر زندگی داشته باشید. کنجکاو هستید که بدانید کدام علامت زودیاک چینی بدشانس‌تر است؟

در حالی که “شانس” و “بد شانس” هر علامت زودیاک چینی سال به سال تغییر می کند، برخی از حیوانات بیشتر در معرض همه چیزهای غم انگیز و بد سرنوشت هستند. بیایید با علائمی که به نظر می رسد بدشانس هستند آشنا شویم. به خواندن ادامه دهید!

متولدین سال بز

افرادی که در سال بز به دنیا آمده‌اند، «خوش‌شانس‌ترین افراد بدشانس» هستند که در جهان حرکت می‌کنند. آیا می‌دانستید که یکی از مردم چینی محبوبی وجود دارد که می‌گوید “بزهای 9/10 ناکافی هستند”؟ این بدان معناست که افراد بز زاده برای بدشانسی قرار دارند.

این باور قدیمی در زمان امروز نیز فروکش کرده است، زیرا بسیاری از چینی‌ها معتقدند افرادی که در سال بز به دنیا می‌آیند ساخته شده‌اند تا پیرو شوند تا رهبر یا زندگی دشوارتری نسبت به متولدین سال‌های دیگر داشته باشند.

چرا سال بز/گوسفند بدشانس است؟
درست مانند بز به عنوان یک حیوان نسبتا ضعیف و آسیب پذیر، افرادی که نماینده این حیوان زودیاک چینی هستند نیز دارای ویژگی های مشابه هستند. افراد بز اغلب به افراد وابسته، ضعیف، ترسو، مستعد تأثیرگذاری، بلاتکلیف، احساساتی و بدبین برخورد می کنند. علاوه بر این، نویسه چینی برای گوسفند شبیه به شخصیت برای از دست دادن است، که بیشتر به درک گسترده ای از بدشانسی در طول این علامت کمک می کند. به گفته منبع چین، زوج‌های جوان به دلیل اعتقادشان به این ایدئولوژی‌های باستانی، هنوز ترجیح می‌دهند از بچه دار شدن در سال گوسفندی خودداری کنند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که زودیاک چینی سرنوشت ثابتی نیست و همه متولدین این سال ها دائماً با بدبختی و عذاب مواجه نمی شوند. هر علامتی مزایا و معایب خاص خود را دارد و این به هر فردی بستگی دارد که در برخی از سناریوها یک خط نقره ای پیدا کند و مسیر خود را بسازد

متولدین سال خروس

رانده، جاه طلب و متکی به خود – خروس ها تمام آنچه را که لازم است برای ساختن ثروت خود با کار سخت دارند، دارند. با این حال، بدشانسی گاهی اوقات همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد. حتی زمانی که با وجود تمام تلاش‌ها همه چیز به بیراهه می‌رود، خروس‌ها با ذهن منظم خود که همیشه مملو از ایده‌ها و راه‌حل‌های متمایز است، آسیب را به حداقل می‌رسانند.

این علامت اغلب در افراط زندگی می کند. یا در مورد چیزی اشتیاق دارند، یا کاملاً بی‌تفاوت هستند. هیچ در این بین وجود ندارد. احساسات آنها در کوتاه ترین زمان از اوج به پایین ترین حد کاهش می یابد و این بی ثباتی حتی روی شغل و ثروت آنها نیز تأثیر می گذارد. آنها بیش از حد صریح هستند و از دیگران انتقاد می کنند، اما تمایلی به پذیرش پیشنهادات دیگران ندارند و به سادگی می خواهند به همه سخنرانی کنند زیرا فکر می کنند همیشه حق با آنهاست. اگر آنها بر این صفات مغرور و ریاکارانه غلبه کنند، به احتمال زیاد پیشرفت زیادی خواهند کرد.

متولدین سال مار

مار حسود و مشکوک دوستان زیادی ندارد، فقط به این دلیل که مردم می‌خواهند از طبیعت خسیس خود دوری کنند! آنها دوستی ها و فرصت ها را از دست می دهند زیرا مراقب نیستند که چگونه و در مورد چه چیزی با دیگران صحبت می کنند. مارها، شما واقعاً باید راه خود را اصلاح کنید و خم کنید!

متولدین سال مار نمی توانند این واقعیت را هضم کنند که کسی بهتر از آنهاست. بنابراین به جای قدردانی از برتری دیگران، به مخالفت با آنها می پردازند و سعی می کنند وجهه آنها را بد جلوه دهند. ماهیت شایعه پراکن و شایعه پراکن آنها یکی دیگر از پرچم های قرمز است که بیشتر مردم را نسبت به روش های خود محتاط می کند. این افراد نامنظم احتمالاً در ایجاد روابط پایدار یا ازدواج مشکل دارند. علیرغم اینکه مارها بسیار باهوش و عاقل هستند، معمولاً نمی توانند جاه طلبی های خود را برآورده کنند، زیرا در راه خود بسیار سفت و سخت هستند. بنابراین، ای مارها، به نظر می رسد که شما باید به زودی این طبیعت “سرسخت” خود را از بین ببرید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید