فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ 29 شهریور ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافظ روز خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 6832
سایت سرگرمی روز :

فال حافظ برایمان از راه رسید، امیدواریم پیشگویی‌هایش برآورده شود. با فال حافظ در دست، به آینده نگاهی داریم و از تحولات آن برای خودمان استفاده می‌کنیم. فال حافظ، چون نگاهی به دوران گذشته دارد، به ما یادآوری می‌کند که از تجربیات گذشته برای شکل دادن به آینده استفاده کنیم. هر بار که فال حافظ را می‌خوانیم، باور داریم که همه چیز در دسترسمان است و تنها باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

با فال حافظ، به دنبال راه‌حل‌های جدید و خلاقانه برای مسائل پیش رویمان هستیم. فال حافظ، به ما یادآوری می‌کند که هرچقدر هم زندگی پیچیده باشد، همواره راه حل‌هایی برای آن وجود دارد. با فال حافظ، به دنبال پاسخ‌هایی برای سوالات پیچیده و ناشناخته هستیم.

فال حافظ یکی از روش‌های پیشگویی در فرهنگ ایرانی است که بسیاری از مردم ایران به آن اعتقاد دارند. این روش برپایه گفته‌های مختلف شاعر بزرگ ایرانی، خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی است. برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک شعر از دیوان حافظ را با دقت و تمرکز خوانده و سپس به صورت تصادفی یکی از بخش‌های کوتاه شعر را انتخاب کنید. سپس این بخش را در نظر بگیرید و با توجه به علائم و نشانه‌های موجود در زبان شعر، سعی کنید به یک پیش‌بینی یا تعبیر برسید. از جمله علائم و نشانه‌هایی که معمولاً در فال حافظ مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به آوای حرف‌ها، تکرار کلمات، وزن شعر و همچنین اشارات به موضوعات مختلفی مانند عشق، دوستی، جهان‌بینی و غیره اشاره کرد. اگرچه فال حافظ یک روش پیشگویی سنتی است، اما برای بسیاری از مردم ایران هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در زندگی روزمره دارد و به عنوان یک راهنمایی در برخی امور مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 415 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در انتظار رسیدن خبری از کسی هستی. کسی که فکر می کنی حرف تو را خوب می فهمد. در عین حال وقتی به موقعیت خود فکر می کنی و اعمالی که در گذشته مرتکب شده ای، از رسیدن خبر ناامید می شوی. نگران نباش، هرچند کمی دیر ولی بالاخره کسی که منتظرش هستی از راه می رسد و خبر دلخواه تو را به تو می رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دهم و یازدهم می فرماید:

* آن شراب در سبو، با عشوه ای دل صوفی را ربود. پس به ساقی بگو کی و چه موقع به مجلس می آید و وقت خوردن آن را معین می کند.

* ای حافظ اگر تو را به مجلس او راه دهد، می خوارگی کن و برای رضای خدا، ریا کاری و نفاق را کنار بگذار.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- کسی، چیزی یا مکانی را که صمیمانه طالب آن می باشید، بسیار از شما فاصله دارد. زیرا فرهنگ بسیاری از خانواده ها با هم تفاوت دارد و به اندازه کهکشان ها از یکدیگر دورند و یا از نظر فیزیکی، مسافتی فراوان دارد. به شما مژده میدهم که این فاصله با صبر و حوصله، کم و کمتر می شود. بطوریکه به مراد دلتان می رسید. پس حوصله کنید. جای نگرانی نمی باشد.

۳- از استعداد شگرف و دلربایی شما داد سخن هاست. چه زن و چه مرد باشید، باید بدانید که بهار زندگی، میوه اش کامیابی است که باید با تلاش و تکاپو به دست آید. شما می توانید از درخت آرزو، میوه شیرین خواستن را بچینید زیرا خواستن توانستن است. بخواه تا بیابی.

۴- آینده ای درخشان برایتان نوید می دهم به شرط آنکه اراده را همراه و علاقه را همگام و تلاش را همدم خود سازید.

۵- اگر قبله اتان، یک گل سرخ و جا نمازتان، چشمه و مهرتان، نور شد، آن وقت دشت، سجاده شما می شود.

۶- در خانواده شما دو نفر همیشه نگران شما هستند. سخن و پند آنها را بشنو و به آنها مهربانی کن تا خداوند به شما کمک کند.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 475 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه عجولانه و شتابزده عمل می کنی. او به وعده های خود عمل خواهد کرد. تو گرچه به شدت بی تاب و بی قراری اما باید صبر و تحمل به خرج دهی و با اصرار بی مورد اسباب دردسر فراهم نکنی. نگران آینده نباش که نیت تو عملی خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های نهم تا یازدهم می فرماید:

* من شکایتی ندارم اما آب رحمت محبوب به کشتزار جگر تشنگان نرسید و به آنها توجهی نکرد.

* گفتگوی مردم سبب دردسر می باشد. پس ای دل باده بنوش و لحظه ای از عمرت راحت باش.

* شاها، حافظ جز از نیاز شبانه و دعای صبحدم چیز دیگری ندارد که لایق ارزش محبوب باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی خالصانه به دنبال این نیت بوده اید و بارها صداقت خود را ثابت کرده اید. خواسته اید از راه صلح و سازش عمل کنید ولی او بر لجبازی اصرار دارد. باید بدانید که وی مغرور خود شده، پس لازم است شما صبر و شکیبایی داشته باشید.

۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد چون عوامل متعددی در اجرای آن دخالت دارد که باید مقدمات آن فراهم گردد.

۴- مسافر شما مدتی بلاتکلیف بوده ولی به زودی گره از کارش گشوده می شود و خبرهای خوش خواهد داد.

۵- معامله ای سود آور در جریان بوده ولی حسودی نیز در کمین است. پس مواظب او باشید. سه فرزند در طالع دارید که آخری ثروتمند و دومی دانشمند خواهد شد. مسافرتی مهم در پیش است. مبارک باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: سریع، تنها، پر تحرک، منطقی، مهربان و منعطف.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 426 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از او روزگارت تیره و تار است. زندگیت عذابی است مستمر که تو را رنجور و بیمار نموده است. حال دل خود را در نامه ای برای او شرح بده، اما به خاطر داشته باش که صداقت بهترین صلاح برای تسخیر دیگران است. پس در نوشتار خود صادق باش و از سرزنش دیگران نترس، زیرا تو گوهری بس گرانبهاتر بدست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- درباره این نیت نیاز به واقع نگریست. پس شما باید در این باره کاملاً توجه داشته باشید و با درایت، کیاست و دوراندیشی اقدام کنید.

۲- اکنون در هجران و فراق کسی یا چیزی اندوهگین هستید ولی از عاقبت آن آگاه نمی باشید. پس بهترین راه آنست که با توکل به خداوند، با یکی از استادان با تجربه، آگاه، دلسوز و بیطرف مشورت کنید. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه رفته، دعا و نذر کنید. انشاءالله گشایش حاصل گردد.

۳- روزگار همیشه بر وفق مراد انسان نمی باشد. پس نباید به یک دانه غوره سردی و با یک دانه کشمش گرمی کنید. قدری خوددار و زیرک باشید. آخر غرور، خودخواهی و لجبازی اندازه ای دارد. جانب او را نیز در نظر بگیرید و امکانات را بسنجید. در امور علمی موفق می شوید، به شرط آنکه دقت خود را بیشتر کنید.

۴- همسر یا پدر و مادر شما سخت از اوضاع ناراحت هستند. لازم است به آنها اطمینان خاطر بدهید. در ضمن یکی از آنها در کار ضرر بسیار کرده و در خود می ریزد و ابراز نمی کند. پس لازم است به دلجویی و همراهی وی بپردازید که سخت به مهر شما نیاز دارد.

۵- از زکاوت و هوش، همراه با متانت و ملاحت خود استفاده کنید و گره را باز نموده تا موفق شوید. به زودی خبری و مسافرتی خوش در پیش دارید. مقامی به دست می‌آورید.

۶- هر که می خواهد به علم و دانش حضرت آدم، درک و فهم حضرت نوح، زهد و پارسایی حضرت یحیی بن زکریا و دلیری و استواری حضرت موسی عمران بنگرد، باید به حضرت علی (ع) نگاه کند. پس از حضرت علی (ع) کمک بگیرید و بدانید شاهین موفقیت و کامیابی همگام شما خواهد شد.

۷- خرید و فروش موقعیت دارد. تغییر شغل و مقام و ادای قرض و رفتن به سفری شاد حاصل می شود. فرزندی پسر به دنیا می آید.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 313 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت مشتاق انجام نیتی هستی که در سر داری. گرچه از خیلی جهات هنوز آمادگی انجام آن را نداری، ولی به آتیه آن امیدواری. به سرزنش های دیگران توجهی نکن و بدان عشق موهبتی الهی است که در فطرت انسانها نهاده شده. برای انجام این نیت باید سفری انجام دهی و همتی والا داشته باشی تا به آرزوهای خود برسی. فرصت را از دست نده و اقدام کن، انشاءالله خیر است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما دارای قلبی پاک و مهربان هستید ولی اطرافیان شما را به غرور متهم می کنن و این ناشی از آنست که کمتر توجه به سخنان دیگران دارید. در حالی که باید رفتار خویش را منطبق با اوضاع و احوال اطرافیان سازید و سازگارتر باشید.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم و چهارم می فرماید:

* بازگرد که دوستدار خدمتگزاری کوی تو و آزومند چاکری و دعا گویی اقبال تو هستم.

* اگر چه در دریای گناه از هر طرف فرو رفته ایم، آنگاه که شناسای عشق گردیدم، شایسته رحمت گردیدم و بهشتی شدم.

* ای خردمند بر من به علت پایبند نبودن به رسم ظاهری و رسوایی در عالم عشق، خرده نگیر که دیوان، تقدیر من را چنین رقم زده اند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای رسیدن به این نیت نیاز به اندیشه و تفکر بیشتر است زیرا راهی طولانی و پر هیاهو در پیش دارید. باید با بصیرت و آگاهی گام بردارید و مقدمات اجرای آن را فراهم سازید.

۴- از مسافرتان خبرهای خوش دریافت می کنید. بیمار تا چندی به همین حالت خواهد بود. خرید و فروش تفاوتی ندارد. امکان تغییر مکان و شغل فراهم می شود. ملاقات مهمی در پیش دارید و مسافرتی سودمند خواهید رفت.

۵- در آینده خوابی خواهید دید که در ایستگاه بزرگی ایستاده اید و منتظر قطار یا هواپیما هستید. تعبیرش حرکت به سوی سفر پر بار و مفید است.

۶- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که این نیت هر چه سریع تر انجام گیرد. همسری مهربان و سه فرزند در طالع دارید. به تغذیه خود توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 166 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزها و شب های سخت هجران و دوری پایان پذیرفته و به زودی مراد شما حاصل می گردد. گذشته سخت و پررنج شما به پایان رسیده و آینده ای درخشان در انتظارتان است. کسانی که به شما فخرفروشی می کردند در مقابلتان به زانو در خواهند آمد. خوشبختی خود را باور کنید و خدای بزرگ را که این نعمت گرانبها را در اختیارتان قرار داده شکرگذار باشید که حلال همه مشکلات تنها اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بسیار عالی است و بر شما مبارک باد ولی بدانید که هر نیت عواملی را می طلبد که شما باید متوجه آن باشید. از قبیل سرعت عمل، دقت، تلاش، و اراده که شما مد نظر خواهید داشت و این فال بسیار خوبست.

۲- به زودی مژده ای به شما می رسد و ملاقاتی و شغلی و مقامی بلند و پیشرفتی سریع خواهید داشت که در زندگی شما بسیار موثر است.

۳- جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد و شما سعی کنید با دقت و علاقه به کار خود ادامه دهید. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش بسیار خوب است. تغییر شغل حتمی لست. مسافر اوضاعش به بهبودی گراییده و گره از کارش برداشته شده است و به زودی خبری از او به شما می رسد. شما از یک سقوط حتمی نجات پیدا کرده یا می کنید. او را دعا کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: ملاحظه کار، با شخصیت، صمیمی، با سلیقه، مسئولیت پذیر، والا مقام، واقع بین، پر انرژی، زحمت کش، سخاوتمند، جدی، اهل رقابت و با هدف.

۵- مشکلات و رنج ها به پایان رسیده و ستاره اقبال شما در برج حمل (فروردین) است و از این به بعد، همه شاهد موفقیت زندگی شما خواهند بود. حسودان کور خواهند شد و دوستان خرسند. بر شما مبارک باد. پس به شکرانه آن، خدا را سپاس گویید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۶- هر چه می توانید مواظب پدر یا مادر باشید که آنها سخت به شما نیاز دارند. یکی از اقوام نیاز مبرم مالی دارد که اگر خانواده شما به او کمک کنند، خداوند به شما مساعدت خواهد کرد. گمشده ای دارید و نیاز مبرم به فرزند احساس می کنید. این مسایل قابل حل می باشد. نگران نباشید. به زودی تحولی اساسی در زندگی شما روی خواهد داد.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 303 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهای او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بوی دوستی را استشمام نمودی و برق وصال را تماشا کردی، پس صبر و شکیبایی را نیز امتحان کن.

۲- با خود می گویی ای ساربان که شتران جانان را با ترنم میرانی، توقف کن که اشتیاق جمال یار صبر را از من گرفته است و طاقت راه رفتن ندارم. بدان که یار و اقبال به تو روی آورده است. پس بی تابی و عدم حوصله بی مورد می باشد.

۳- می دانم پرده و کارخانه چشم را پرده گل ریز هفت لای خیال آراسته و مزین کرده است. اگر می خواهی به مقصود زودتر برسی، چنان وانمود کن که نمی خواهی این کار و نیت را دیگر انجام دهی و صرف نظر کرده ای یا اینکه سعی کن بفهمانی قدری دلخور و ملول گشته ای. اما این گفتار را آن طور نگویی که او باور کند، بلکه با عقل و سیاست بگو. آنوقت او فوری به جانب تو خواهد آمد و نیت بر آورده می شود.

۴- توکل بر خدا کن و همین پنجشنبه یه یکی از مشاهد متبرکه برو. دو رکعت نماز شکر بجای آور. دعا کن که اولیا و اوصیای خدا گره گشا هستند.

۵- کسی که دیر غضب باشد، کثیر الفهم است ولی کج خلق حماقت را نصیب می برد، همان طوریکه آرامش حیات بدن است اما حسد پوسیدگی استخوان هاست. چون جواب نرم، خشم را می گرداند اما سخن تلخ عصبانیت را به هیجان می آورد.

۶- مال و ثروت کم به سبب ترس از خدا بهتر است از گنج عظیم با اضطراب. زیرا دل شادمان چهره را زینت می دهد.

۷- او شما را دوست دارد اما قدرت ابرازش کم می باشد. باید او را بیشتر امتحان کنید چون او بسیار سیاستمدار است و دست خود را رو نمی کند. معامله را توصیه می کنم. ازدواج زود است. ترقی و پیشرفت در تحصیل راه و آسایش ایجاد خواهد شد.

۸- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو شود، با حضور قلب و معنی در ۵ شب متوالی، سوره مبارکه کهف آیه ۴۶ تا ۵۲ و سوره مریم آیه ۷۶ تا ۸۲ را بخوانید.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 104 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این فال بسیار عالی است. اگر شک و تردید داشته باشی، من به عقل و اندیشه شما شک می کنم. پس بر شما مبارک باد و مرا دعا کن و چنانچه به مرادت رسیدی، به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و شکر آنچه را که به دست آورده اید به جای آورید.

۲- بدون تردید و دودلی اقدام کن که پیروزی در چند قدمی شما است و شاهد موفقیت را در آغوش دارید.

۳- آنقدر لذت بردم که اگر کنارم بودی، قلم را برایت از خوبی این نیت در گردش در می آوردم و می گفتم که آینده ای موفقیت آمیز در انتظار خانواده شماست. پس از هیچ چیز نگران نباشید. مبارک باشد.

۴- اگر برایت هدیه ای آورده اند، نشانه این است که شما از زندگی بسیار مرفه ای برخوردار خواهید شد.

۵- به پدر و مادراحترام بگذار و دل آنها را بدست بیاور. نذری کن و این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زیبا پسند، حساس، خطرناک، دلسوز، دین دار، خوشگذران، ملاحظه کار، مودب، با احترام، دعوا راه انداز، محافظ خانه و زندگی، قدرتمند و سریع تصمیم بگیر.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش و تغییر مکان و شغل عالی است. بیمار شفا می یابد. سه فرزند در طالع داری که دومی از همه بهتر خواهد شد. خود و همسر در پایان عمر از لذت فراوان زندگی بهره مند می شوید. همسرتان موفقیت مهمی را کسب خواهد کرد، به شرط آنکه به نصایح شما گوش کند.

۸- رنگ نارنجی برازنده قامت موزون شماست و موجب می گردد که عشق پرثمر در قلب شما همیشه روشن باشد و حس مشارکت و هماهنگی در امور به شما می بخشد. به قول امرسون: "دانشی وجود ندارد که توانایی نباشد."

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 456 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که در بهار عمر به سر می بری، شاد زیستن و لذت بردن از شادیها را بیاموز که مدت عمر بسیار محدود است. در انتخاب دوستان و همنشینان دقت بسیار کن و به پند و اندرز بزرگان توجه داشته باش. به اطراف خود با چشم بصیرت نگاه کن و عمر پرارزش خود را صرف غم خوردن مکن که سختی راه زندگی در مقابل بزرگی و ارزش اهداف انسان آسان می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حرص و طمع به امور دنیوی داشتن، انسان را فرسوده و پریشان حال می سازد. شما متاسفانه خیلی به مادیات اهمیت می دهید و خیال دارید یک شبه راه صد ساله طی کنید. در حالی که خداوند به شما عنایت زیادی کرده است.

۲- شما انسانی صدیق و مهربان می باشید اما گاه چنان غرق مادیات می شوید که از امور معنوی و روحانی دور می شوید. در حالی که عشق به معرفت حق در قلب شما همیشه در حرکت و آتش محبت در وجودتان شعله ور است.

۳- مسافری در راه دارید که حالش بسیار خوبست ولی اوضاع او فعلاً چندان مساعد نیست. به زودی امورش اصلاح می شود و جای نگرانی نمی باشد.

۴- در معامله ای سود کلان به دست می آورید اما رقیبی قصد ضربه زدن دارد. پس به سخنان همسر خود توجه ویژه مبذول دارید که به نفع شماست.

۵- از معرکه ای جان سالم بدر برده اید. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. ارزش واقعی همسر مهربان خود را بدانید که کسی از او عزیزتر نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل ریسک و خطر، اهل تعریف و تمجید، بخشنده، اهل حساب و کتاب، متنفر از بی نظمی، با هوش، دست و دل باز، مهربان، سرخوش و زنده دل.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 323 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صادق و بی آزار هستی. هیچ کس از تو آزاری ندیده و در حق شناسی شهره ای. تنها مشکل تو ضعف مالی است که گاهی تو را دچار خجلت و شرمساری می کند. به لطف و کرم خدا امیدوار باش که بزودی در کارت گشایش خواهد شد که حتی خود نیز در شگفت خواهی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما در موقعیت مناسب نیستید. تکیه بر حال خویش را نمی دانید اما توقع دارید از وضعیت بهتری برخوردار باشید. لذا از این وضع ناراحت می باشید. به شما مژده می دهم که در آینده ای نه چندان دور، از چنان محبوبیت و معروفیتی برخوردار گردید که همه را مات و مبهوت خواهید ساخت. پس همت کن و با توکل بر خدا، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید. تلاش بیشتری کنید که زندگی در دستان توانای شماست.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و پنجم می فرماید:

* از شدت فقر، قامتم در زیر بار اندوه دوتا شده است و بدین سبب از دلبران سرو قامت شرمنده هستم.

* بر لب ساغر معرفت به پاس آنکه مرا از اسرار روزگار باخبر ساخت، بوسه می زنم.

* من از بازوی خود بسیار متشکرم زیرا زور مردم آزاری ندارم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مسافرت را توصیه می کنم که ضروریست روحیه خود را تقویت کنید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. بسیاری به زندگی شما غبطه می خورند، قدر این زندگی را بدانید. همسر و فرزندان خوب لازمه زندگی است اما خودتان می دانید چه می کنید و چه غوغاهایی به پا می سازید؟

۴- شما را به آرامش، سکوت، مهر و محبت توصیه می کنم. برخداوند توکل کنید که روزگار خوبی در انتظار دارید.

۵- در ۱۲ شب آینده خوابی خواهید دید که سینی پر از سیب به شما هدیه می کنند. نشانه ازدواج یا صاحب فرزند شدن و به خواسته خود رسیدن است.

۶- خرید و فروش صلاح می باشد. ملاقات مهم و مسافرت یا خیر و برکتی به دنبال دارید که موفقیت آمیز است.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 131 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سعادت و خوشبختی چون هلال ماه نو به زندگیت سرک خواهد کشید. خداوند برکات و نعمات خود را شامل حالت خواهد نمود. قصد انجام معامله ای را داری. هرچه سریعتر اقدام کن که گرچه بهای سنگینی را در این معامله باید پرداخت کنی اما بدان که حاصل آن سود سرشاری است که نصیب تو خواهد شد. به حرفهای دیگران اعتنا نکن و کار خود را انجام بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:

* قیمت می سرخ رنگ چه چیز است ؟ بهای باده معرفت گوهر عقل است که چون آدمی نوشید، از وسوسه عقل مصلحت اندیش آسوده می شود. بشتاب و این تجارب را بکن. هر که این داد و ستد را کرد، سود برد.

* داد و فغان از چشم افسونگر شیخ شهر که به می گساران قدیمی چپ نگاه می کند و یا به نگاه حقارت و تحقیر می نگرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از عقل و خرد خود کمک بگیرید و بر احساسات خویش مسلط شوید که بد اندیشان و رقیبان بسیار درکمین شما هستند. پس لازم است با سرعت، دقت و پشتکار اقدام کنید و مواظب باشید که حسودان از جمله شخصی کوتاه قد، سیاه چهره با لب هایی درشت و سینه ای برجسته، سخت مراقب اعمال شما است و حسادت می ورزد. از او برحذر باشید.

۳- هر چه در این نیت بصیرت و بینایی را چراغ راه قرار دهید، لغزش شما کمتر و رسیدن به مقصود سهل تر خواهد بود.

۴- نذری کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و یا سوره مبارکه العنکبوت از آیه ۴۰ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوانید. انشاالله گشایش حاصل شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، دلپذیر، غیر حسود، صمیمی، سخاوتمند، منطقی، متعادل، خوش باطن، صادق، جذاب و دلبریا، موافق، قابل اعتماد، خوش بین، خوشرو، مهربان، مراعات کن، دلسوز، غصه خور و آداب دان.

۶- از موضوعی رنج برده اید. نگران نباشید که تجربه اندوخته اید. کسی به شما خیانت کرده است. این موضوع بر اثر رنجش یکی از نزدیکان بود که خداوند تلاقی کرده است. پس دل او را بدست آورید. با همسری مهربان، صمیمی و زندگی نسبتاً مرفه سروکار دارید. تغییر مکان و شغل در آینده نزدیک عملی است. در خرید و فروش سود فراوانی بدست می آورید. ملاقاتی مهم در پیش دارید.

۷- مسافرت و خرید و فروش را توصیه می کنم. مسافر فعلاً کارش عملی نشده ولی به زودی اصلاح می شود.

۸- از گذشته درس بگیرید و به فکر آینده باشید. زیرا موفقیت همگام شماست. بدانید که هر که آنجا نشیند که خواهد و مرادش بود.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 221 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

فال حافظ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 137 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت غمگین و سرخورده شده ای. از کسی خنجر خورده ای که هیچ توقعش را نداشتی. بعد از مدتها که از دل و جان برای او مایه گذاشتی تنهایت گذاشت. شاید اشکال از خود توست که در انتخاب دقت لازم را نکردی. اکنون بدنبال راه چاره می گردی اما بدان که تنها چاره تو این است که از همین جا برگردی، زیرا جلوی ضرر را از هر جا که بگیری منفعت است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او چون مردد است، نمی تواند تصمیم عاقلانه بگیرد. بنابراین دست به کارهایی می زند که موجب ناراحتی شما می گردد. پس بسیار بجاست اعتماد او را جلب کنی و برایش هدیه ای بخری و بدون تعارف مطالب را با او در میان بگذاری.

۲- او نیز به شما علاقه مند می باشد اما بیچاره راز و رمز عشق را نمی داند و خیال می کند اینگونه موفق تر است. از افراد سیگاری و معتاد جداً دوری کنید، چون شما از خانواده ای اصیل هستید و دارای ریشه ای قوی می باشید.

۳- سه فرزند در طالع دارید که دومی شخص مهمی می شود. ارزش خود را بدانید. اجرای این نیت با دقت، سرعت عمل لازم درکار، راهنمایی از یکی از اساتید و مشاوره توام با کوشش و علاقه لازم دارد. بر خدا توکل و نذر خود را ادا کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جدی، محتاط، پر انرژی، پر کار، مورد توجه، با اراده، اهل عمل، برنده نهایی، رفیق دوست، مصمم، مسئول، استثنایی، مدیر لایق، اهل رقابت، مورد احترام، با ایمان، کمک رسان، رقیق القلب، زود رنج، دست و دلباز و عاشق خانواده.

۵- دیگران را به خاطر او نفروشید ولی به او تفهیم کنید که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. حوصله داشته باشید و زود تصمیم نگیرید زیرا آتش تند، زود خاکستر می شود. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید. تو را به عشق، به آب، به گیسوان شب و دم سپیده شادی سوگند می دهم: "عروس باش اما عروسک مباش !"

۶- جدیداً خانواده شما دچار سردرگمی در معامله یا تغییر و تحولی شده اند. به آنها بگویید فعلاً دست نگه دارند و دقیقاً ۳۰ روز دیگر اقدام کنند که به نفع آنهاست.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:

* جانان از من دل ربود و در عین حال، رویش را از من پنهان کرد. برای خاطر خدا و بحق خدا انصاف دهید که این بازی را با چه کسی می شود انجام داد !

* ای باد صبا اگر چاره گر هستی، وقت چاره است زیرا که درد و بلای اشتیاقم قصد جانم را داد، پس از جانان خبری بیاور که طاقتم از سر گذشته است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    عالی بود

  • ناشناس
    0

    خیلی عالی بود 👌🏽