فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

فروش فوری خودرو زیر قیمت کارخانه بدون قرعه کشی | لینک ثبت نام فروش فوری دو محصول پرطرفدار

عرضه دو محصول ایران خودرو که پیش تر در سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته بود، آغاز شد. موعد تحویل این خودروها پاییز 1402 اعلام شده است.

کدخبر : 6837
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

عرضه دو محصول ایران خودرو که پیش تر در سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته بود، آغاز شد. موعد تحویل این خودروها پاییز 1402 اعلام شده است.

مدیران ایران خودرو پژو پارس با موتور XU7P و هایما S5 را در دستور کار قرار دادند. این دو خودرو به صورت فروش فوق العاده به خریداران عرضه می شود. موعد تحویل دو خودروی مورد نظر پاییز سال جاری اعلام شده است.

پژو پارس با موتور XU7P و هایما S5 پیش تر از مسیر سامانه یکپارچه فروش به متقاضیان عرضه شده بود. آن دسته از خریدارانی که توانستند در زمان ثبت نام نسبت به نام نویسی برای این خودروها اقدام کنند باید کل مبلغ اعلامی از سوی ایران خودرو را به حساب این خودروساز واریز کنند.

خریداران پژو پارس با موتور XU7P باید حدود 294 میلیون تومان را برای در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود، پرداخت کنند. طرفداران هایما S5 نیز باید حول و حوش 984 میلیون تومان را در اختیار ایران خودرو قرار دهند.

آن طور که از اطلاعیه ایران خودرو برای تحویل دو خودروی نام برده شده مشخص است، آبی های جاده قصد دارند پژو پارس های واگذار شده را تنها با رنگ سفید واگذار کنند. اما هایما S5 با پنج رنگ در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفن. این خودروی مونتاژی چینی با رنگ های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره ای و زغالی در این طرح فروش فوق العاده حضور خواهند داشت.

ایران خودرویی ها ابتدا پژو پارس را به مشتریان واگذار می کنند و در ادامه به سراغ تحویل هایما S5 خواهند رفت.

ایران خودرو در مرحله اول فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش حضور داشت و در پایان مرحله اول اعلام کرد که ظرفیت فروش این خودروساز تا پایان سال جاری پُر شده، بنابراین نمی تواند در طرح های فروش آتی از مسیر سامانه یکپارچه فروش حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علی عمرانی
    0

    خریدپژو پارس

  • ناشناس
    0

    🤦‍♂️🤦‍♂️

  • ناشناس
    0

    سلام چرابانگها مثل ساخت خانه خرید زمین خرید خودرو به قیمت کارخانه از شما نمی خرند جاهای که مردم می خواهند بخرند به مردم نمی رسه ولی این قیمتهای که شما گذاشتین برای مردم

  • ناشناس
    0

    جواب