🔥575

وام فوری بدون ضامن و بدون چک | وام فوری با تحویل یکروزه + جزئیات

وام فوری:


وام فوری

وام فوری یا همان وام سریع پرداخت، یک نوع وام است که به افراد در مواقع اضطراری و نیاز فوری به مبلغ کمک می‌کند. این نوع وام فوری معمولاً توسط بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های تجاری و حتی دولت ارائه می‌شود. در ایران نیز، خدمات وام فوری توسط بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.وام فوری معمولاً برای پرداخت هزینه‌های ضروری و ناگهانی مانند هزینه‌های پزشکی، خرید لوازم اساسی، پرداخت قبوض معوقه یا حتی رفع نیازهای روزمره به کار می‌رود. معمولاً مبلغ وام فوری محدود است و بسته به شرایط و سیاست هر بانک یا موسسه مالی ممکن است تغییر کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام خرید کالای بانک آینده از طریق سامانه لندو و در قالب «لندو کارت» ارائه می‌شود. متقاضیان می‌توانند این وام را که اولین وام آنلاین در ایران است، بدون نیاز به چک و ضامن و از طریق سایت لندو دریافت کنند.

سقف وام لندو ۲۰ میلیون تومان است و به صورت یک کارت خرید عضو شتاب ارائه می‌شود. افراد می‌توانند این کارت را برای خرید از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی استفاده کنند.

چطور می‌توانم وام بانک آینده و لندو را دریافت کنم؟

دریافت وام بانک آینده به صورت آنلاین از سامانه خرید اقساطی لندو انجام می‌شود و مراحل ساده‌ای دارد:

وارد سایت لندو شوید و درخواست وام خود را ثبت کنید؛

اگر در بانک آینده حساب ندارید، یک حساب در این بانک باز کنید؛

بعد از تایید اعتبارسنجی، پیش‌پرداخت وام خود را واریز و مدارک لازم را بارگذاری کنید؛

سفته الکترونیکی را از سامانه بانک آینده تهیه و آن را با امضای الکترونیکی امضا ‌کنید؛

قراردادهای لندو و بانک آینده را به صورت آنلاین امضا کنید؛

مبلغ وام در لندو کارتی که قبلا برایتان ارسال شده شارژ می‌شود تا با آن خریدتان را انجام دهید.

برای دریافت این وام چه شرایطی باید داشته باشم؟

این وام بدون چک و ضامن ارائه می‌شود و فقط یک سفته الکترونیکی برای ضمانت وام کافی‌ست؛

در هر نقطه‌ای از ایران که باشید، می‌توانید وام بگیرید چون تمام مراحل غیرحضوری انجام می‌شود؛

برای دریافت وام باید اعتبارسنجی شما تایید شود. اگر در سیستم بانکی، اقساط معوق یا چک برگشتی نداشته باشید و به زبان ساده خوش حساب بوده باشید، اعتبارسنجی شما تایید خواهد شد.

آقایان برای دریافت وام بانک آینده و لندو، باید کارت پایان خدمت یا هرگونه معافیت از سربازی داشته باشند.

چطور می‌توان از لندو کارت استفاده کرد؟

بعد از اعتبارسنجی اولیه، لندو کارت با پست پیشتاز به آدرس شما ارسال می‌شود. شما باید بعد از دریافت کارت و امضای قراردادها، آن را از طریق سایت لندو فعال کنید. بعد از تایید نهایی درخواست، مبلغ وام در لندو کارت شما شارژ می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. لندو کارت هیچ محدودیتی برایتان ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید از همه فروشگاه‌های حضوری و آنلاین خرید کنید. ضمنا با این کارت می‌توانید انواع کالا (از جمله لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، طلا، دوچرخه و …) را بخرید و انواع خدمات (از جمله بیمه، رزرو هتل، خدمات پزشکی و ..) را تهیه کنید.

ثبت‌نام وام لندو و بانک آینده چطور انجام می‌شود؟

برای ثبت‌نام و درخواست وام آنلاین لندو روی لینک زیر کلیک کنید؛ سپس با تعیین مبلغ وام (بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان)، مدت بازپرداخت و نحوه استفاده از این اعتبار، درخواست خود را برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی لندو و بانک آینده و دریافت لندو کارت، ثبت کنید.

بانک سینا با هدف حمایت از مشتریان حقیقی و صاحبان کسب‌وکار خرد، سقف مبلغ تسهیلات ارغوان را از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش داد.
روابط‌عمومی بانک سینا اعلام کرد: با توجه به استقبال مشتریان از تسهیلات طرح «ارغوان» که پیش ‌از این بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری تا سقف 2 میلیارد ریال پرداخت می‌شد، این بانک سقف مبلغ این تسهیلات را تا 3 میلیارد ریال افزایش داد.

بر این اساس مشتریان بانک سینا می‌توانند با سپرده‌گذاری در مدت 2 تا 6 ماه، تا یک و نیم برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کنند و به این ترتیب نقدینگی خود را به 2.5 برابر افزایش دهند.

طرح ارغوان این امکان را به مشتری می‌دهد که درصد سود و مدت بازپرداخت را بر اساس توانمندی‌های خود و میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری، با نرخ 18، 20 ،22 و 23 درصد انتخاب کنند.

گفتنی است سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا به گونه‌ای است که مبلغ سپرده مشتریان، تنها برای کسب میانگین حساب در مدت سپرده‌گذاری است و متقاضیان واجد شرایط، بعد از دریافت وام می‌توانند سپرده خود را از حساب برداشت کنند.

طبق بخشنامه بانک مرکزی تمامی بانک ها می توانند جهت پرداخت تسهیلات خرد و رفع نیازهای اساسی خانوارها (خرید کالاهای اساسی، خرید خودرو و…) کارت اعتباری صادر کنند.

سقف کارت اعتباری برای عموم جامعه ۲ میلیارد ریال است. بانک ملی هم با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام در قالب کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به عموم افراد جامعه که واجد شرایط باشند را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است.

مهمترین شرط برای دریافت این وام داشتن مدرک شغلی معتبر است. این مدرک شغلی می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران , و یا جواز کسب برای کسبه , کارت هوشمند برای رانندگان و … باشد

ﻫــﻢ ﺍﻛﻨــﻮﻥ ﺍﻣــﻜﺎﻥ ﺻــﺪﻭﺭ وام ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒــﺎﺭﻯ ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻧﻔــﺮﺍﺩﻯ ﻭ ﮔﺮﻭﻫــﻰ ﺍﺯ ﻣﺒﻠــﻎ ﺩﻩ ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ تومان تا ۲۰۰ میلیون تومانﺩﺭ تمامی ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻠﻰ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﻰ‌ﺑﺎﺷﺪ.

نکته:سقف وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان است و چنانچه شخصی قادر به پرداخت اقساط آن نباشد و یا به مبلغ کمتری وام نیاز داشته باشد ٬ می توانند مبالغ کمتر مثلا ۱۰۰ میلیون و یا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

مزایا و ویژگی‌های تسهیلات کارت اعتباری بانک ملی ایران:

افزایش قدرت خرید

مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت

راهکار مدرن و آسان بجای تسهیلات خرد

شارژ مجدد اعتبار کارت پس‌از پرداخت هر قسط

انتخاب شرایط بازپرداخت اقساط طبق انتخاب دارنده کارت

شرایط عمومی دریافت کارت اعتباری بانک ملی:

۱- داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام

۲- دارا بودن یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت نزد شعب بانک ملی ایران

۳- عدم سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور

۴- ارائه تضامین یا وثایق مورد قبول بانک

نرخ سود وام کارت اعتباری ملی:

نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار (نرخ سود عقود مبادله‌ای) در حال حاضر سالانه ۱۸% می‌باشد.

حق (آبونمان) اشتراک سالانه کارت اعتباری:

یک درصد از اعتبار تخصیصی در کارت‌های اعتباری، بعنوان حق اشتراک ارائه خدمات یکساله کارت اعتباری دریافت می‌گردد.مثلا برای کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومانی , ۲ میلیون تومان آبونمان دریافت می شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید