🔥239

فال قرآنی امروز 30 شهریور ماه | از ته دل خدارو صدا بزن و ببین امروز برات چه معجزه ای داره

فال قرآنی امروز را در سایت مکتوب نامه بخوانید.

فال قرآنی

در فال قرآنی شما  اولین آیه و تفسیر آن در صفحه مورد نظر مشاده می کنید و بر اساس نیتی که دارید جواب فال قرآنی را می گیرید.

قرآن باز کردن هم در اعیاد و دورهمی ها یک کار بسیار رایج و پسندیده و البته جالب و اعجاب انگیز بود. خیلی ها هم با استفاده از قرآن یک صفحه را بصورت تصادفی باز کرده و ترجمه آن صفحه از قرآن را برای بقیه می خواندند تا از نکات و معانی عمیق آن بهره ببرند. بازکردن صفحه ای از قرآن بصورت تصادفی خیلی اوقات ممکن است برای شما پیامی به همراه داشته باشد.

برای گرفتن فال قرآنی ابتدا سوره اخلاص (قل هو الله احد) را سه مرتبه خوانده، و سه مرتبه صلوات بفرستید.

سپس بگویید:

اَللّهُمَّ اِنّى تَفَأَّلْتُ بِکِتابِکَ، وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ، فَاَرِنى مِنْ کِتابِکَ ما هُوَ مَکْتُومٌ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فـى غَیْبِـکَ.

خدایا به کتاب تو تفأّل مى زنم (و استخاره مى کنم) و بر تو توکّل مى کنم، پس تو نیز از کتاب خود، آن چه در نهان غیب تو پنهان است، به من نشان بده.

فال قرآنی امروز متولدین فروردین ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره عنکبوت – آیه 66
لِیَکْفُرُوا بِمَا آتَیْنَاهُمْ وَلِیَتَمَتَّعُوا ۖ فَسَوْفَ یَعْلَمُونَ ﴿٦٦﴾ سرانجام به آنچه [از نعمت] به آنان عطا کردیم ، ناسپاسى ورزند ، و [از زندگى شرک‏آلودشان] برخوردار شوند ؛ سپس [نتیجه این ناسپاسى و زندگى شرک‏آلود را] خواهند دانست .«66»

فال قرآنی امروز متولدین اردیبهشت ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره بقره – آیه 257
اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾ خدا سرپرست و یار کسانى است که ایمان آورده‏اند ؛ آنان را از تاریکیها [ى جهل ، شرک ، فسق وفجور] به سوى نورِ [ایمان ، اخلاق حسنه و تقوا] بیرون میبرد . و کسانى که کافر شدند ، سرپرستان آنان طغیان گرانند که آنان را از نور به سوى تاریکیها بیرون میبرند ؛ آنان اهل آتش‏اند و قطعاً در آنجا جاودانه‏اند .«257»

فال قرآنی امروز متولدین خرداد ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره اعراف – آیه 128
قَالَ مُوسَىٰ لِقَوْمِهِ اسْتَعِینُوا بِاللَّهِ وَاصْبِرُوا ۖ إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ یُورِثُهَا مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۖ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ ﴿١٢٨﴾ موسى به قومش گفت : از خدا یارى بخواهید ، و شکیبایى ورزید ، یقیناً زمین در سیطره مالکیّت و فرمانروایى خداست ، آن را به هر کس از بندگانش بخواهد میبخشد ، و سرانجام نیک براى پرهیزکاران است . «128»

فال قرآنی امروز متولدین تیر ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره یوسف – آیه 59
وَلَمَّا جَهَّزَهُمْ بِجَهَازِهِمْ قَالَ ائْتُونِی بِأَخٍ لَکُمْ مِنْ أَبِیکُمْ ۚ أَلَا تَرَوْنَ أَنِّی أُوفِی الْکَیْلَ وَأَنَا خَیْرُ الْمُنْزِلِینَ ﴿٥٩﴾ هنگامى که زاد و توشه آنان را در اختیارشان قرار داد ، گفت : برادر پدرى خود را نزد من آورید ، آیا نمیبینید من پیمانه را کامل میپردازم و بهتر از هر کس مهماندارى میکنم ؟«59»

فال قرآنی امروز متولدین مرداد ماه

نتیجه فال میانه
سوره و آیه سوره حجرات – آیه 17
یَمُنُّونَ عَلَیْکَ أَنْ أَسْلَمُوا ۖ قُلْ لَا تَمُنُّوا عَلَیَّ إِسْلَامَکُمْ ۖ بَلِ اللَّهُ یَمُنُّ عَلَیْکُمْ أَنْ هَدَاکُمْ لِلْإِیمَانِ إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ ﴿١٧﴾ از اینکه اسلام آورده‏اند بر تو منت میگذارند ؛ بگو : اگر [در ادعاى مؤمن بودن] راستگویید ، بر من از اسلام آوردن خود منت نگذارید ، بلکه خداست که با هدایت شما به ایمان بر شما منت دارد .«17»

فال قرآنی امروز متولدین شهریور ماه

نتیجه فال میانه خوب
سوره و آیه سوره نساء – آیه 12
وَلَکُمْ نِصْفُ مَا تَرَکَ أَزْوَاجُکُمْ إِنْ لَمْ یَکُنْ لَهُنَّ وَلَدٌ ۚ فَإِنْ کَانَ لَهُنَّ وَلَدٌ فَلَکُمُ الرُّبُعُ مِمَّا تَرَکْنَ ۚ مِنْ بَعْدِ وَصِیَّةٍ یُوصِینَ بِهَا أَوْ دَیْنٍ ۚ وَلَهُنَّ الرُّبُعُ مِمَّا تَرَکْتُمْ إِنْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ وَلَدٌ ۚ فَإِنْ کَانَ لَکُمْ وَلَدٌ فَلَهُنَّ الثُّمُنُ مِمَّا تَرَکْتُمْ ۚ مِنْ بَعْدِ وَصِیَّةٍ تُوصُونَ بِهَا أَوْ دَیْنٍ ۗ وَإِنْ کَانَ رَجُلٌ یُورَثُ کَلَالَةً أَوِ امْرَأَةٌ وَلَهُ أَخٌ أَوْ أُخْتٌ فَلِکُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا السُّدُسُ ۚ فَإِنْ کَانُوا أَکْثَرَ مِنْ ذَٰلِکَ فَهُمْ شُرَکَاءُ فِی الثُّلُثِ ۚ مِنْ بَعْدِ وَصِیَّةٍ یُوصَىٰ بِهَا أَوْ دَیْنٍ غَیْرَ مُضَارٍّ ۚ وَصِیَّةً مِنَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ عَلِیمٌ حَلِیمٌ ﴿١٢﴾ نصف میراثى که همسرانتان به جاى میگذارند ، اگر فرزندى نداشته باشند براى شماست ، و اگر فرزندى داشته باشند یک چهارم میراث حقّ شماست ، پس از وصیتى که نسبت به مال خود میکنند یا [پس از] قرضى [که باید از اصل مال پرداخت شود] . و براى زنانتان چنانچه فرزندى نداشته باشید یک چهارم میراثى است که از شما به جاى میماند ، و اگر فرزندى داشته باشید یک هشتم میراث حقّ آنان است ، پس از وصیتى که کرده‏اید یا [پس از] قرضى [که باید از اصل مال پرداخت شود] . و اگر مرد یا زنى که از او ارث میبرند ، کلاله [یعنى بى اولاد و بدون پدر و مادر] باشد و داراى برادر و خواهرى است ، پس براى هر یک از آن دو نفر یک ششم میراث است ؛ و اگر بیش از این باشند در یک سوم میراث شریک‏اند ، پس از وصیتى که [نسبت به مال] شده یا پس از قرضى [که باید از اصل مال پرداخت شود] . [همه اینها در صورتى است که با وصیت و اقرار به قرض] در وصیتش به وارثان زیان نزند . این سفارشى است از سوى خدا ، و خدا دانا و بردبار است .«12»

فال قرآنی
فال قرآنی

فال قرآنی امروز متولدین مهر ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره یس – آیه 9
وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ ﴿٩﴾ و از پیش رویشان حایلى و از پشت سرشان] نیز] حایلى قرار داده‏ایم ، و به صورت فراگیر دیدگانشان را فرو پوشانده‏ایم ، به این خاطر حقایق را نمیبینند ،«9»

فال قرآنی امروز متولدین آبان ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره مائده – آیه 55
إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ ﴿٥٥﴾ سرپرست و دوست شما فقط خدا و رسول اوست و مؤمنانى [مانند على بن ابیطالب‏اند] که همواره نماز را برپا میدارند و در حالى که در رکوعند [به تهیدستان] زکات میدهند .«55»

فال قرآنی امروز متولدین آذر ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره بقره – آیه 61
وَإِذْ قُلْتُمْ یَا مُوسَىٰ لَنْ نَصْبِرَ عَلَىٰ طَعَامٍ وَاحِدٍ فَادْعُ لَنَا رَبَّکَ یُخْرِجْ لَنَا مِمَّا تُنْبِتُ الْأَرْضُ مِنْ بَقْلِهَا وَقِثَّائِهَا وَفُومِهَا وَعَدَسِهَا وَبَصَلِهَا ۖ قَالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِی هُوَ أَدْنَىٰ بِالَّذِی هُوَ خَیْرٌ ۚ اهْبِطُوا مِصْرًا فَإِنَّ لَکُمْ مَا سَأَلْتُمْ ۗ وَضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْکَنَةُ وَبَاءُوا بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ ۗ ذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ کَانُوا یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللَّهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ الْحَقِّ ۗ ذَٰلِکَ بِمَا عَصَوْا وَکَانُوا یَعْتَدُونَ ﴿٦١﴾ و [یاد کنید] هنگامى که گفتید : اى موسى ! ما هرگز بر یک نوع غذا صبر نمیکنیم ، بنابر این از پروردگارت بخواه تا از آنچه زمین میرویاند از سبزى و خیار و سیر و عدس و پیازش را براى ما آماده کند . [موسى] گفت : آیا شما به جاى غذاى بهتر ، غذاى پست‏تر را میخواهید ؟ ! [اکنون که چنین درخواست ناروایى دارید] به شهرى فرود آیید که آنچه خواستید ، براى شما آماده است . و [داغِ] خوارى و بیچارگى بر آنان زده شد و به سبب خشم خدا دچار سقوط معنوى شدند ؛ این [خوارى و سقوط] به خاطر آن بود که آنان همواره به آیات خدا کفر میورزیدند و پیامبران را از روى ستم میکشتند ؛ این [کفرورزى و کشتن پیامبران] به علت آن بود که [از فرمانِ من] سرپیچى نمودند و پیوسته [از حدود حق] تجاوز میکردند .«61»

فال قرآنی امروز متولدین دی ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره لقمان – آیه 12
وَلَقَدْ آتَیْنَا لُقْمَانَ الْحِکْمَةَ أَنِ اشْکُرْ لِلَّهِ ۚ وَمَنْ یَشْکُرْ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ کَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِیٌّ حَمِیدٌ ﴿١٢﴾ به راستى ما به لقمان حکمت عطا کردیم که نسبت به خدا سپاس‏گزار باش و هرکه سپاس گزارد تنها به سود خود سپاس میگزارد ، و هرکه ناسپاسى کند [به خدا زیان نمیزند ، زیرا] خدا بینیاز و ستوده است .«12»

فال قرآنی امروز متولدین بهمن ماه

نتیجه فال میانه خوب
سوره و آیه سوره نساء – آیه 35
وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُوا حَکَمًا مِنْ أَهْلِهِ وَحَکَمًا مِنْ أَهْلِهَا إِنْ یُرِیدَا إِصْلَاحًا یُوَفِّقِ اللَّهُ بَیْنَهُمَا ۗ إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَلِیمًا خَبِیرًا ﴿٣٥﴾ و [شما اى حاکمان شرع و عُقلا و بزرگان خانواده !] اگر از جدایى و ناسازگارى میان زن و شوهر بیم داشتید ، پس داورى از خانواده مرد ، و داورى از خانواده زن [براى رفع اختلاف] برانگیزید که اگر هر دو داور قصد اصلاح داشته باشند ، خدا میان دو داور توافق و سازگارى ایجاد میکند [تا به صلاح زن و شوهر حکم کنند] ؛ یقیناً خدا [به نیّات و اعمال شما] دانا و آگاه است .«35»

فال قرآنی امروز متولدین اسفند ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره شعراء – آیه 106
إِذْ قَالَ لَهُمْ أَخُوهُمْ نُوحٌ أَلَا تَتَّقُونَ ﴿١٠٦﴾ هنگامى که برادرشان نوح به آنان گفت : آیا [از سرانجام شرک و طغیان که خشم و عذاب خداست] نمیپرهیزید ؟ «106»

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید