🔥253

فال قرآنی امروز 1 مهر ماه | ببین خدا امروز برات چه معجزه ای داره

فال قرآنی امروز را در سایت مکتوب نامه بخوانید.

فال قرآنی

در فال قرآنی شما  اولین آیه و تفسیر آن در صفحه مورد نظر مشاده می کنید و بر اساس نیتی که دارید جواب فال قرآنی را می گیرید.

قرآن باز کردن هم در اعیاد و دورهمی ها یک کار بسیار رایج و پسندیده و البته جالب و اعجاب انگیز بود. خیلی ها هم با استفاده از قرآن یک صفحه را بصورت تصادفی باز کرده و ترجمه آن صفحه از قرآن را برای بقیه می خواندند تا از نکات و معانی عمیق آن بهره ببرند. بازکردن صفحه ای از قرآن بصورت تصادفی خیلی اوقات ممکن است برای شما پیامی به همراه داشته باشد.

برای گرفتن فال قرآنی ابتدا سوره اخلاص (قل هو الله احد) را سه مرتبه خوانده، و سه مرتبه صلوات بفرستید.

سپس بگویید:

اَللّهُمَّ اِنّى تَفَأَّلْتُ بِکِتابِکَ، وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ، فَاَرِنى مِنْ کِتابِکَ ما هُوَ مَکْتُومٌ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فـى غَیْبِـکَ.

خدایا به کتاب تو تفأّل مى زنم (و استخاره مى کنم) و بر تو توکّل مى کنم، پس تو نیز از کتاب خود، آن چه در نهان غیب تو پنهان است، به من نشان بده.

فال قرآنی امروز متولدین فروردین ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره ضحی – آیه 1
وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ سوگند به ابتداى روز [وقتى که خورشید پرتو افشانى میکند ] «1»

فال قرآنی امروز متولدین اردیبهشت ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره مجادله – آیه 1
قَدْ سَمِعَ اللَّهُ قَوْلَ الَّتِی تُجَادِلُکَ فِی زَوْجِهَا وَتَشْتَکِی إِلَى اللَّهِ وَاللَّهُ یَسْمَعُ تَحَاوُرَکُمَا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمِیعٌ بَصِیرٌ ﴿١﴾ به راستى خدا گفتار [زنى] را که درباره همسرش با تو گفتگو داشت و به خدا شکایت میکرد ، شنید و خدا گفتگوى شما را میشنود ؛ زیرا خدا شنوا و بیناست .«1»

فال قرآنی امروز متولدین خرداد ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره بقره – آیه 150
وَمِنْ حَیْثُ خَرَجْتَ فَوَلِّ وَجْهَکَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ ۚ وَحَیْثُ مَا کُنْتُمْ فَوَلُّوا وُجُوهَکُمْ شَطْرَهُ لِئَلَّا یَکُونَ لِلنَّاسِ عَلَیْکُمْ حُجَّةٌ إِلَّا الَّذِینَ ظَلَمُوا مِنْهُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِی وَلِأُتِمَّ نِعْمَتِی عَلَیْکُمْ وَلَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ ﴿١٥٠﴾ [آرى] و از هرجا بیرون شدى ، رویت را [در حال اقامه نماز] به سوى مسجدالحرام بگردان ؛ و [شما اى مؤمنان !] هر جا که باشید ، رویتان را [در حال اقامه نماز] به سوى آن بگردانید ، تا مردم را جز ستمکاران [لجوج ، متکبر که تابع هیچ دلیل نیستند] بر ضد شما دلیلى نباشد . [مشرکان نگویند : اگر آیین ابراهیم را ادعا دارد چرا به قبله او که کعبه است رو نمیکند ؟ و اهل کتاب نگویند : پیامبرى که تورات و انجیل وعده داده ، قبله‏اش مسجدالحرام است ، پس این شخص که به قبله ما نماز میخواند ، پیامبر موعود نیست ؛] بنابراین از آنان نترسید و از من بترسید ، و [تغییر قبله] براى آن است که نعمتم را بر شما کامل کنم تا [به احکام و سنن الهى] هدایت شوید .«150»

فال قرآنی امروز متولدین تیر ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره واقعه – آیه 7
وَکُنْتُمْ أَزْوَاجًا ثَلَاثَةً ﴿٧﴾ و شما سه گروه شوید :«7»

فال قرآنی امروز متولدین مرداد ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره نازعات – آیه 39
فَإِنَّ الْجَحِیمَ هِیَ الْمَأْوَىٰ ﴿٣٩﴾ بیتردید جایگاهش دوزخ است ؛«39»

فال قرآنی امروز متولدین شهریور ماه

نتیجه فال میانه بد
سوره و آیه سوره بقره – آیه 266
أَیَوَدُّ أَحَدُکُمْ أَنْ تَکُونَ لَهُ جَنَّةٌ مِنْ نَخِیلٍ وَأَعْنَابٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ لَهُ فِیهَا مِنْ کُلِّ الثَّمَرَاتِ وَأَصَابَهُ الْکِبَرُ وَلَهُ ذُرِّیَّةٌ ضُعَفَاءُ فَأَصَابَهَا إِعْصَارٌ فِیهِ نَارٌ فَاحْتَرَقَتْ ۗ کَذَٰلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمُ الْآیَاتِ لَعَلَّکُمْ تَتَفَکَّرُونَ ﴿٢٦٦﴾ آیا یکى از شما دوست دارد که او را بوستانى از درختان خرما و انگور باشد که از زیرِ [درختانِ] آن نهرها جارى است و براى وى در آن بوستان از هر گونه میوه و محصولى باشد ، در حالى که پیرى به او رسیده و داراى فرزندان ناتوان [و خردسال] است ، پس گردبادى که در آن آتش سوزانى است به آن بوستان برسد و یک پارچه بسوزد ؟ [ریا و منت و آزار روحى دادن به مستمند به همین صورت انفاق را نابود میکند] این گونه خدا آیاتش را براى شما توضیح میدهد تا بیندیشید .«266»

فال قرآنی
فال قرآنی

فال قرآنی امروز متولدین مهر ماه

نتیجه فال میانه خوب
سوره و آیه سوره یونس – آیه 107
وَإِنْ یَمْسَسْکَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا کَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ ۖ وَإِنْ یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ ۚ یُصِیبُ بِهِ مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ﴿١٠٧﴾ و اگر خدا آسیبى به تو رساند ، آن را جز او برطرف کننده‏اى نیست ، و اگر براى تو خیرى خواهد فزون‏بخشیاش را دفع کننده‏اى نیست ؛ خیرش را به هر کس از بندگانش بخواهد میرساند و او بسیار آمرزنده و مهربان است .«107»

فال قرآنی امروز متولدین آبان ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره شوری – آیه 21
أَمْ آتَیْنَاهُمْ کِتَابًا مِنْ قَبْلِهِ فَهُمْ بِهِ مُسْتَمْسِکُونَ ﴿٢١﴾ یا ما پیش از قرآن کتابى به آنان داده‏ایم که [براى اثبات ادعایشان] به آن تمسک میجویند ؟«21»

فال قرآنی امروز متولدین آذر ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره انسان – آیه 27
إِنَّ هَٰؤُلَاءِ یُحِبُّونَ الْعَاجِلَةَ وَیَذَرُونَ وَرَاءَهُمْ یَوْمًا ثَقِیلًا ﴿٢٧﴾ بیتردید اینان [که گنهکار و ناسپاس‏اند] دنیاى زودگذر را دوست دارند [و فقط براى به دست آوردن آن میکوشند] و روز هولناک و سختى را که پیش رو دارند وامیگذارند .«27»

فال قرآنی امروز متولدین دی ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره نساء – آیه 96
دَرَجَاتٍ مِنْهُ وَمَغْفِرَةً وَرَحْمَةً ۚ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا ﴿٩٦﴾ به درجات و رتبه‏هایى ، و آمرزش و رحمتى ویژه از سوى خود ؛ و خدا همواره بسیار آمرزنده و مهربان است .«96»

فال قرآنی امروز متولدین بهمن ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره فاتحه – آیه 1
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿1﴾ همه ستایش‏ها، ویژه خدا ، مالک و مربّى جهانیان است .«1»

فال قرآنی امروز متولدین اسفند ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره مائده – آیه 2
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تُحِلُّوا شَعَائِرَ اللَّهِ وَلَا الشَّهْرَ الْحَرَامَ وَلَا الْهَدْیَ وَلَا الْقَلَائِدَ وَلَا آمِّینَ الْبَیْتَ الْحَرَامَ یَبْتَغُونَ فَضْلًا مِنْ رَبِّهِمْ وَرِضْوَانًا ۚ وَإِذَا حَلَلْتُمْ فَاصْطَادُوا ۚ وَلَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ أَنْ صَدُّوکُمْ عَنِ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ أَنْ تَعْتَدُوا ۘ وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۖ إِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ ﴿٢﴾ اى اهل ایمان ! [هتکِ حرمتِ] شعایر خدا [مانند مناسک حج] و ماه‏هاى حرام [رجب ، ذوالقعده ، ذوالحجه ومحرم] و قربانى بینشان ، و قربانى نشان‏دار و قاصدان [و راهیان به سوى] بیت الحرام را که فضل و خشنودى پروردگارشان را میطلبند حلال مشمارید . و چون از احرام بیرون آمدید [اگر مایل باشید ، میتوانید] شکار کنید . و کینه‏توزى و دشمنى گروهى که شما را از [ورود به] مسجد الحرام بازداشتند وادارتان نکند که [به آنان] تعدّى و ستم کنید . و یکدیگر را بر انجام کارهاى خیر و پرهیزکارى یارى نمایید ، و یکدیگر را بر گناه و تجاوز یارى ندهید ؛ و از خدا پروا کنید که خدا سخت کیفر است .«2»

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید