روانشناسی رابطه | زنانی که این ده نشانه و خصوصیت را دارند به راحتی هر مردی را جذب خود میکنند

آیا تا به حال دقت کرده اید که برخی از زنان خودِ خودِ جذابیت هستند و انگار همه مردان دوست دارند به آنها نزدیک شوند؟ این زنان هرگز مجبور نیستند دنبال مردان راه بیفتند زیرا همیشه تحت تعقیب مردان هستند!


روانشناسی رابطه

روانشناسی رابطه علمی است که به بررسی رفتارها و تعاملات انسان‌ها در روابط بین فردی می‌پردازد. روانشناسی رابطه به بررسی عواملی مانند عشق، احساسات، ارتباطات و مشکلات روابط میان افراد می‌پردازد و برای بهبود روابط میان افراد کمک می‌کند. در ادامه به برخی از مباحث مهم در روانشناسی رابطه پرداخته خواهد شد.یکی از مفاهیم اساسی در روانشناسی رابطه، الزامات و نیازهای انسانی است. انسان‌ها با تمامیت ژنتیکی به دنیا می‌آیند و از اتکای به دیگران به منظور تأمین نیازهای روانی، عاطفی و اجتماعی خود نیازمند هستند.در ادامه با بروز ترین مشکلات در روانشناسی رابطه می پردازیم.

آیا تا به حال دقت کرده اید که برخی از زنان خودِ خودِ جذابیت هستند و انگار همه مردان دوست دارند به آنها نزدیک شوند؟ این زنان هرگز مجبور نیستند دنبال مردان راه بیفتند زیرا همیشه تحت تعقیب مردان هستند!

۱۰ سیاست امتحان پس داده برای جذب مردان

این شما و این هم سیاست‌هایی که به کمک‌شان می‌توانید تغییر زیادی ایجاد کنید:
آدم جالبی باشید
خانم‌ها، اگر از تعقیب مردان خسته شده‌اید و می‌خواهید ورق را برگردانید، با جالب بودن شروع کنید. هرچند، به نظر می‌رسد که گفتنش آسان‌تر از انجام دادن آن است، نه؟ با این حال، واقعیت این است که خیلی هم کار پیچیده و دشواری نیست فقط کافی است که خودتان باشید، شگفت‌انگیز است که وقتی جلوی شخصیت واقعی خودتان را نمی‌گیرید چقدر جذاب‌تر می‌شوید. همین!

همچنین حواستان را جمع کنید و به آنچه در جهان اتفاق می‌افتد علاقه نشان دهید تا موضوعات جالبی برای گفتگو با دیگران داشته باشید. نحوه نقل داستان را هم بیاموزید (برای این کار، باید تماشا کنید که چگونه افراد مشهور صحبت می‌کنند).

وقتی مردها رفتار نرمال شما را می‌بینند، می‌خواهند بیشتر در موردتان بدانند … شما فقط توجه آنها را جلب نمی‌کنید، بلکه کنجکاوی آنها را نیز جلب خواهید کرد!
مراقبت از خود را تمرین کنید (به فکر خودتان باشید!)

وقتی صحبت از جذب پسرها و مردان به میان می‌آید، مراقبت از خود بهترین ترفندتان خواهد بود. مثلا:

غذاهای سالم بخورید، آب فراوان بنوشید و خوب بخوابید
به طور منظم ورزش کنید
یک رژیم بهداشتی خوب را دنبال کنید

مراقب سلامت روان تان باشید

وقتی به فکر خودتان و مراقبت از خودتان هستید، طوری می‌درخشید که هیچ چیزی نمی‌تواند با آن برابری کند! و این، برای مردان غیر قابل مقاومت است. علاوه بر ظاهر و احساس خوبی که در درون خود دارید، اعتماد به نفس و احترام درونی را نیز متصاعد خواهید کرد که توجه هر مردی را به خود جلب می‌کند!
اعتماد به نفس داشته باشید
وقتی صحبت از سیاست های زنانه برای جذب مردان به میان می‌آید، اعتماد به نفس، یکی از موارد تضمین شده است؛ و بیایید صادق باشیم، زنان با اعتماد به نفس اصلا دنبال مردان راه نمی‌افتند، بلکه بازی را تغییر می‌دهند و این مردان هستند که برای جلب توجه آنها هر کاری می‌کنند!

با این حال واقعیت این است که اعتماد به نفس به طور طبیعی به همه ما آدم‌ها نمی‌رسد، بنابراین بهتر است تا زمانی که واقعا اعتماد به نفس داشته باشید آن را به کمک راهکارهای زیر جعل کنید:

هنگام صحبت با آدم‌ها تماس چشمی برقرار کنید

صاف بایستید/بنشینید و از خمیدگی یا قوز کردن شانه‌ها خودداری کنید
نظر خود را بگویید و از زمزمه کردن یا بی قراری خودداری کنید

در نهایت، مردان اعتماد به نفس را بسیار جذاب می‌یابند. آن‌ها زنی را می‌خواهند که ارزش خود را بداند و از صحبت کردن هراسی نداشته باشد.

به دنبال علایق‌تان باشید

این نکته شما را چنان مشغول خواهد کرد که اصلا وقت تعقیب مردان را نخواهید داشت، و در عین حال از شما فردی جالب و جذاب می‌سازد! و خبر خوب در مورد رسیدن به علایقتان: پیشرفت و پیشرفت!

خواه پیاده‌روی و مسافرت باشد و خواه امتحان کردن غذای جدید یا یادگیری یک ساز فرقی نمی‌کند، به هر حال وقتی دنبال چیزی بروید که قلبتان را شاد می‌کند، فوراً حس خوبی در مورد خودتان پیدا می‌کنید.

در برقراری ارتباطات راحت و آرام باشید

بدیهی است که بسیاری از ما وقتی به یک پسر علاقه داریم چقدر راحت می‌توانیم آشفته شویم، اما سعی می‌کنیم آن را پنهان کنیم. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید مردان شما را تعقیب کنند و نه برعکس، باید در برقراری ارتباط مستقیم ماهر باشید.

از ارسال بیش از حد پست و پیام و گفتن کل داستان زندگی خود به مردان خودداری کنید و در عوض، به اصل مطلب بچسبید. اگر می‌خواهید بگویید «خوبم، متشکرم»، آن را بدون توضیح کامل درباره دلیل خوب بودنتان بگویید.
وقتی با کلمات خود رک و کوتاه صحبت می‌کنید، باعث می‌شود مردان نسبت به شما کنجکاوتر شوند. به یاد داشته باشید – مردان از تعقیب و گریز لذت می‌برند، حتی برخی معتقدند که علاقه به “شکار” در DNA آنهاست. بنابراین با دادن اطلاعات کمتر به آنها، مجبورشان می‌کنید تا شما را بشناسند!
لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید
هرچند توصیه کردیم که مستقیم صحبت کنید، اما قرار هم نیست که بی ادب یا کاملاً بی علاقه به نظر برسید. به همین دلیل است که نشان دادن آن مرواریدهای سفید و حفظ تماس چشمی به شما کمک می‌کند تا آنها را جذب و از تعقیب شان اجتناب کنید! تماس چشمی همچنین نشان دهنده قابل اعتماد بودن است. نکته حائز اهمیت اینکه ارتباط غیرکلامی تا مدتها پس از پایان مکالمه در ذهن مرد باقی می‌ماند.

و لبخند زدن؟ خوب، همه ما وقتی لبخند که می‌زنیم زیباتر به نظر می‌رسیم، و حال و هوای مثبت و دوستانه به آدم‌ها می‌دهیم. لبخند یک سیگنال به مردان می‌فرستد به این معنا که نه تنها شما آنها را تعقیب نمی‌کنید، بلکه مورد تعقیب هم هستید!

  • باسلام و احترام چگونه می توان به دختران بفهمانیم که دنبال کار خلاف نروند توخیابان وکوچه ها بعضی هالجبازند هرچه می گوییم اعتنا نمی کنند وای متوجه میشوند که مدتهاازعمرشون گذشته وازچشم خانواده می افتند راهنمایی کنید باسپاس

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید