🔥216

فال قرآنی امروز 3 مهر ماه | ببین خدا امروز برات چه معجزه ای داره

فال قرآنی امروز را در سایت مکتوب نامه بخوانید.

فال قرآنی

در فال قرآنی شما  اولین آیه و تفسیر آن در صفحه مورد نظر مشاده می کنید و بر اساس نیتی که دارید جواب فال قرآنی را می گیرید.

قرآن باز کردن هم در اعیاد و دورهمی ها یک کار بسیار رایج و پسندیده و البته جالب و اعجاب انگیز بود. خیلی ها هم با استفاده از قرآن یک صفحه را بصورت تصادفی باز کرده و ترجمه آن صفحه از قرآن را برای بقیه می خواندند تا از نکات و معانی عمیق آن بهره ببرند. بازکردن صفحه ای از قرآن بصورت تصادفی خیلی اوقات ممکن است برای شما پیامی به همراه داشته باشد.

برای گرفتن فال قرآنی ابتدا سوره اخلاص (قل هو الله احد) را سه مرتبه خوانده، و سه مرتبه صلوات بفرستید.

سپس بگویید:

اَللّهُمَّ اِنّى تَفَأَّلْتُ بِکِتابِکَ، وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ، فَاَرِنى مِنْ کِتابِکَ ما هُوَ مَکْتُومٌ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فـى غَیْبِـکَ.

خدایا به کتاب تو تفأّل مى زنم (و استخاره مى کنم) و بر تو توکّل مى کنم، پس تو نیز از کتاب خود، آن چه در نهان غیب تو پنهان است، به من نشان بده.

فال قرآنی امروز متولدین فروردین ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره ابراهیم – آیه 13
وَقَالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنَا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنَا ۖ فَأَوْحَىٰ إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ ﴿١٣﴾ ولى کفرپیشگان به پیامبرانشان گفتند : مسلماً ما شما را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد ، مگر اینکه هم‏کیش ما شوید. پس پروردگارشان به آنان وحى کرد: ما قطعاً ستمکاران را نابود میکنیم.«13»

فال قرآنی امروز متولدین اردیبهشت ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره بقره – آیه 61
وَإِذْ قُلْتُمْ یَا مُوسَىٰ لَنْ نَصْبِرَ عَلَىٰ طَعَامٍ وَاحِدٍ فَادْعُ لَنَا رَبَّکَ یُخْرِجْ لَنَا مِمَّا تُنْبِتُ الْأَرْضُ مِنْ بَقْلِهَا وَقِثَّائِهَا وَفُومِهَا وَعَدَسِهَا وَبَصَلِهَا ۖ قَالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِی هُوَ أَدْنَىٰ بِالَّذِی هُوَ خَیْرٌ ۚ اهْبِطُوا مِصْرًا فَإِنَّ لَکُمْ مَا سَأَلْتُمْ ۗ وَضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْکَنَةُ وَبَاءُوا بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ ۗ ذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ کَانُوا یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللَّهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ الْحَقِّ ۗ ذَٰلِکَ بِمَا عَصَوْا وَکَانُوا یَعْتَدُونَ ﴿٦١﴾ و [یاد کنید] هنگامى که گفتید : اى موسى ! ما هرگز بر یک نوع غذا صبر نمیکنیم ، بنابر این از پروردگارت بخواه تا از آنچه زمین میرویاند از سبزى و خیار و سیر و عدس و پیازش را براى ما آماده کند . [موسى] گفت : آیا شما به جاى غذاى بهتر ، غذاى پست‏تر را میخواهید ؟ ! [اکنون که چنین درخواست ناروایى دارید] به شهرى فرود آیید که آنچه خواستید ، براى شما آماده است . و [داغِ] خوارى و بیچارگى بر آنان زده شد و به سبب خشم خدا دچار سقوط معنوى شدند ؛ این [خوارى و سقوط] به خاطر آن بود که آنان همواره به آیات خدا کفر میورزیدند و پیامبران را از روى ستم میکشتند ؛ این [کفرورزى و کشتن پیامبران] به علت آن بود که [از فرمانِ من] سرپیچى نمودند و پیوسته [از حدود حق] تجاوز میکردند .«61»

فال قرآنی امروز متولدین خرداد ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره نساء – آیه 24
وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاءِ إِلَّا مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُکُمْ ۖ کِتَابَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ ۚ وَأُحِلَّ لَکُمْ مَا وَرَاءَ ذَٰلِکُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِکُمْ مُحْصِنِینَ غَیْرَ مُسَافِحِینَ ۚ فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِیضَةً ۚ وَلَا جُنَاحَ عَلَیْکُمْ فِیمَا تَرَاضَیْتُمْ بِهِ مِنْ بَعْدِ الْفَرِیضَةِ ۚ إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَلِیمًا حَکِیمًا ﴿٢٤﴾ و [ازدواج با] زنان شوهردار [بر شما حرام شده است] مگر زنانى که [به سبب جنگ با شوهران کافرشان از راه اسارت] مالک شده‏اید ؛ [این قانونِ] مقرّر شده خدا بر شماست . و زنان دیگر غیر از این [زنانى که حرمت ازدواج با آنان بیان شد] براى شما حلال است ، که آنان را با [هزینه کردن] اموالتان [به عنوان ازدواج] بخواهید در حالى که [قصد دارید با آن ازدواج] پاکدامن و مصون از زنا باشید، و از هر کدام از زنان به عقد متعه و نکاح موقت برخوردار شوید مهریه او را به عنوان واجب مالى بپردازید ، و در آنچه پس از تعیین مهریه [نسبت به مدت عقد یا کم یا زیاد کردن مهریه] با یکدیگر توافق کردید بر شما گناهى نیست ؛ یقیناً خدا همواره دانا و حکیم است .«24»

فال قرآنی امروز متولدین تیر ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره طه – آیه 125
قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرْتَنِی أَعْمَىٰ وَقَدْ کُنْتُ بَصِیرًا ﴿١٢٥﴾ میگوید: اى پروردگار من براى چه مرا نابینا محشور کردى ، در حالى که [در دنیا] بینا بودم ؟«125»

فال قرآنی امروز متولدین مرداد ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره اسراء – آیه 105
وَبِالْحَقِّ أَنْزَلْنَاهُ وَبِالْحَقِّ نَزَلَ ۗ وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا مُبَشِّرًا وَنَذِیرًا ﴿١٠٥﴾ و قرآن را به حق نازل کردیم و به حق نازل شد ، و تو را جز مژده‏رسان و بیم دهنده نفرستادیم .«105»

فال قرآنی امروز متولدین شهریور ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره توبه – آیه 37
إِنَّمَا النَّسِیءُ زِیَادَةٌ فِی الْکُفْرِ ۖ یُضَلُّ بِهِ الَّذِینَ کَفَرُوا یُحِلُّونَهُ عَامًا وَیُحَرِّمُونَهُ عَامًا لِیُوَاطِئُوا عِدَّةَ مَا حَرَّمَ اللَّهُ فَیُحِلُّوا مَا حَرَّمَ اللَّهُ ۚ زُیِّنَ لَهُمْ سُوءُ أَعْمَالِهِمْ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْکَافِرِینَ ﴿٣٧﴾ بیتردید به تأخیر انداختن [حرمت ماهى به ماه دیگر] افزایشى در کفر است ؛ [و این بدعتى است که سردمداران کفر] کافران را به سبب آن [نسبت به ماه‏هاى حرام واقعى] گمراه میکنند ، یک سال ماه حرام را حلال میشمارند و در دیگر سال آن را حرام میدانند تا با شماره ماه‏هایى که خدا حرام کرده هماهنگ و مطابق سازند ولى [در نهایت] آنچه را خدا حرام کرده از پیش خود حلال میکنند ؛ زشتى کارهایشان در نظرشان آراسته شده و خدا گروه کافران را هدایت نمیکند .«37»

فال قرآنی
فال قرآنی

فال قرآنی امروز متولدین مهر ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره فاتحه – آیه 1
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿1﴾ همه ستایش‏ها، ویژه خدا ، مالک و مربّى جهانیان است .«1»

فال قرآنی امروز متولدین آبان ماه

نتیجه فال میانه بد
سوره و آیه سوره آل عمران – آیه 55
إِذْ قَالَ اللَّهُ یَا عِیسَىٰ إِنِّی مُتَوَفِّیکَ وَرَافِعُکَ إِلَیَّ وَمُطَهِّرُکَ مِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا وَجَاعِلُ الَّذِینَ اتَّبَعُوکَ فَوْقَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِلَىٰ یَوْمِ الْقِیَامَةِ ۖ ثُمَّ إِلَیَّ مَرْجِعُکُمْ فَأَحْکُمُ بَیْنَکُمْ فِیمَا کُنْتُمْ فِیهِ تَخْتَلِفُونَ ﴿٥٥﴾ [یاد کنید] هنگامى که خدا فرمود : اى عیسى ! من تو را [از روى زمین و از میان مردم] بر میگیرم ، و به سوى خود بالا میبرم ، و از بودن در میان اجتماع آلوده کافران پاک میکنم ، و آنان که از تو پیروى کردند تا روز قیامت برتر از کسانى که کافر شدند قرار میدهم ؛ سپس بازگشت شما به سوى من است ، و در میان شما در آنچه با هم اختلاف داشتید [به عدالت] داورى میکنم ؛«55»

فال قرآنی امروز متولدین آذر ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره یوسف – آیه 21
وَقَالَ الَّذِی اشْتَرَاهُ مِنْ مِصْرَ لِامْرَأَتِهِ أَکْرِمِی مَثْوَاهُ عَسَىٰ أَنْ یَنْفَعَنَا أَوْ نَتَّخِذَهُ وَلَدًا ۚ وَکَذَٰلِکَ مَکَّنَّا لِیُوسُفَ فِی الْأَرْضِ وَلِنُعَلِّمَهُ مِنْ تَأْوِیلِ الْأَحَادِیثِ ۚ وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَىٰ أَمْرِهِ وَلَٰکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿٢١﴾ آن مرد مصرى که یوسف را خرید به همسرش گفت : جایگاهش را گرامى دار ، امید است [در امور زندگى] به ما سودى دهد ، یا او را به فرزندى انتخاب کنیم . این گونه یوسف را در سرزمین مصر جایگاه ویژه بخشیدیم [تا زمینه فرمانروایى وحکومتش فراهم شود] و به او از تعبیر خواب‏ها بیاموزیم ؛ و خدا بر کار خود مسلّط است ، ولى بیشتر مردم نمیدانند .«21»

فال قرآنی امروز متولدین دی ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره توبه – آیه 104
أَلَمْ یَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ هُوَ یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبَادِهِ وَیَأْخُذُ الصَّدَقَاتِ وَأَنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ ﴿١٠٤﴾ آیا ندانسته‏اند که فقط خداست که از بندگانش توبه را میپذیرد و صدقات را دریافت میکند ؟ و یقیناً خداست که بسیار توبه‏پذیر و مهربان است .«104»

فال قرآنی امروز متولدین بهمن ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره تغابن – آیه 6
ذَٰلِکَ بِأَنَّهُ کَانَتْ تَأْتِیهِمْ رُسُلُهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ فَقَالُوا أَبَشَرٌ یَهْدُونَنَا فَکَفَرُوا وَتَوَلَّوْا ۚ وَاسْتَغْنَى اللَّهُ ۚ وَاللَّهُ غَنِیٌّ حَمِیدٌ ﴿٦﴾ آن [عقوبت و عذاب دردناک] به سبب آن است که پیامبرانشان همواره دلایل روشن براى آنان آوردند ، ولى گفتند : آیا بشر [ى مانند خودمان] ما را راهنمایى میکند ؟ ! پس کافر شدند و [از حق] روى گرداندند و خدا [از ایمان و طاعتشان] اظهار بینیازى کرد ، و خدا بینیاز و ستوده است .«6»

فال قرآنی امروز متولدین اسفند ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره تکاثر – آیه 6
لَتَرَوُنَّ الْجَحِیمَ ﴿٦﴾ بیتردید دوزخ را خواهید دید .«6»

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید