🔥231

فال قرآنی امروز 5 مهر ماه | ببین خدا امروز برات چه معجزه ای داره

فال قرآنی امروز را در سایت مکتوب نامه بخوانید.

فال قرآنی

در فال قرآنی شما  اولین آیه و تفسیر آن در صفحه مورد نظر مشاده می کنید و بر اساس نیتی که دارید جواب فال قرآنی را می گیرید.

قرآن باز کردن هم در اعیاد و دورهمی ها یک کار بسیار رایج و پسندیده و البته جالب و اعجاب انگیز بود. خیلی ها هم با استفاده از قرآن یک صفحه را بصورت تصادفی باز کرده و ترجمه آن صفحه از قرآن را برای بقیه می خواندند تا از نکات و معانی عمیق آن بهره ببرند. بازکردن صفحه ای از قرآن بصورت تصادفی خیلی اوقات ممکن است برای شما پیامی به همراه داشته باشد.

برای گرفتن فال قرآنی ابتدا سوره اخلاص (قل هو الله احد) را سه مرتبه خوانده، و سه مرتبه صلوات بفرستید.

سپس بگویید:

اَللّهُمَّ اِنّى تَفَأَّلْتُ بِکِتابِکَ، وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ، فَاَرِنى مِنْ کِتابِکَ ما هُوَ مَکْتُومٌ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فـى غَیْبِـکَ.

خدایا به کتاب تو تفأّل مى زنم (و استخاره مى کنم) و بر تو توکّل مى کنم، پس تو نیز از کتاب خود، آن چه در نهان غیب تو پنهان است، به من نشان بده.

فال قرآنی امروز متولدین فروردین ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره فتح – آیه 15
سَیَقُولُ الْمُخَلَّفُونَ إِذَا انْطَلَقْتُمْ إِلَىٰ مَغَانِمَ لِتَأْخُذُوهَا ذَرُونَا نَتَّبِعْکُمْ ۖ یُرِیدُونَ أَنْ یُبَدِّلُوا کَلَامَ اللَّهِ ۚ قُلْ لَنْ تَتَّبِعُونَا کَذَٰلِکُمْ قَالَ اللَّهُ مِنْ قَبْلُ ۖ فَسَیَقُولُونَ بَلْ تَحْسُدُونَنَا ۚ بَلْ کَانُوا لَا یَفْقَهُونَ إِلَّا قَلِیلًا ﴿١٥﴾ هنگامى که شما براى به دست آوردن غنایمى روانه [میدان جنگى] میشوید ، متخلفان [از جنگ حدیبیه] به زودى خواهند گفت : بگذارید ما هم به دنبال شما بیاییم . [این سبک‏مغزان سودجو] میخواهند وعده خدا را [که به مؤمنان وعده پیروزى و غنیمت داد و به منافقان وعده محرومیت از غنیمت و رحمت داده است] تغییر دهند . بگو : هرگز دنبال ما نخواهید آمد ؛ این‏گونه خدا پیش از این [درباره شما] فرموده است . اما [این گروه بیشرم] به زودى خواهند گفت : شما نسبت به ما حسد میورزید ، [چنین نیست] بلکه آنان جز اندکى نمیفهمند .«15»

فال قرآنی امروز متولدین اردیبهشت ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره شعراء – آیه 166
وَتَذَرُونَ مَا خَلَقَ لَکُمْ رَبُّکُمْ مِنْ أَزْوَاجِکُمْ ۚ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ عَادُونَ ﴿١٦٦﴾ و آنچه را پروردگارتان براى شما از همسرانتان آفریده رها میکنید ؟ [براى این کار زشت بیسابقه ، دلیل و برهان استوارى ندارید] بلکه شما گروهى تجاوزکار [از حدود خدا و مرزهاى انسانیّت] هستید .«166»

فال قرآنی امروز متولدین خرداد ماه

نتیجه فال بسیار خوب
سوره و آیه سوره فصلت – آیه 10
وَجَعَلَ فِیهَا رَوَاسِیَ مِنْ فَوْقِهَا وَبَارَکَ فِیهَا وَقَدَّرَ فِیهَا أَقْوَاتَهَا فِی أَرْبَعَةِ أَیَّامٍ سَوَاءً لِلسَّائِلِینَ ﴿١٠﴾ و در روى زمین کوه‏هاى استوارى پدید آورد ، و در آن منافع فراوانى آفرید و رزق [روزى خوارانش] را در آن به مدت چهار دوره [بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان] تقدیر کرد [آن هم] یکسان و به اندازه براى خواهندگان .«10»

فال قرآنی امروز متولدین تیر ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره بقره – آیه 179
وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاةٌ یَا أُولِی الْأَلْبَابِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ﴿١٧٩﴾ اى صاحبان خرد ! براى شما در قصاص مایه زندگى است ، باشد که [از ریختن خون مردم بدون دلیل شرعى] بپرهیزید .«179»

فال قرآنی امروز متولدین مرداد ماه

نتیجه فال بد
سوره و آیه سوره زخرف – آیه 54
فَاسْتَخَفَّ قَوْمَهُ فَأَطَاعُوهُ ۚ إِنَّهُمْ کَانُوا قَوْمًا فَاسِقِینَ ﴿٥٤﴾ پس او قومش را سبک مغز شمرد [و آنان را با وسوسه و اغواگرى فریفت و خوارشان کرد] در نتیجه از او اطاعت کردند ؛ زیرا آنان مردمى بدکار و نافرمان بودند .«54»

فال قرآنی امروز متولدین شهریور ماه

نتیجه فال میانه بد
سوره و آیه سوره یس – آیه 45
وَإِذَا قِیلَ لَهُمُ اتَّقُوا مَا بَیْنَ أَیْدِیکُمْ وَمَا خَلْفَکُمْ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ ﴿٤٥﴾ و هنگامى که به آنان گویند : آنچه [از عذاب‏هاى دنیا و آخرت] پیش رو و پشت سر شماست بپرهیزید تا مورد رحمت قرار گیرید [به این هشدار قطعى توجه نمیکنند ، ] «45»

فال قرآنی
فال قرآنی

فال قرآنی امروز متولدین مهر ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره بقره – آیه 107
أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ لَهُ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۗ وَمَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ ﴿١٠٧﴾ آیا ندانسته‏اى که فرمانروایى بر آسمان‏ها و زمین فقط در سیطره اوست و شما را در برابر خدا هیچ سرپرست و یاورى نیست ؟«107»

فال قرآنی امروز متولدین آبان ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره یوسف – آیه 102
ذَٰلِکَ مِنْ أَنْبَاءِ الْغَیْبِ نُوحِیهِ إِلَیْکَ ۖ وَمَا کُنْتَ لَدَیْهِمْ إِذْ أَجْمَعُوا أَمْرَهُمْ وَهُمْ یَمْکُرُونَ ﴿١٠٢﴾ این از سرگذشت‏هاى پرفایده غیب است که به تو وحى میکنیم ، و تو هنگامى که آنان در کارشان تصمیم گرفتند و [براى انجامش] نیرنگ میکردند نزدشان نبودى .«102»

فال قرآنی امروز متولدین آذر ماه

نتیجه فال بسیار بد
سوره و آیه سوره زمر – آیه 71
وَسِیقَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِلَىٰ جَهَنَّمَ زُمَرًا ۖ حَتَّىٰ إِذَا جَاءُوهَا فُتِحَتْ أَبْوَابُهَا وَقَالَ لَهُمْ خَزَنَتُهَا أَلَمْ یَأْتِکُمْ رُسُلٌ مِنْکُمْ یَتْلُونَ عَلَیْکُمْ آیَاتِ رَبِّکُمْ وَیُنْذِرُونَکُمْ لِقَاءَ یَوْمِکُمْ هَٰذَا ۚ قَالُوا بَلَىٰ وَلَٰکِنْ حَقَّتْ کَلِمَةُ الْعَذَابِ عَلَى الْکَافِرِینَ ﴿٧١﴾ و کافران گروه‏گروه به دوزخ رانده میشوند ، چون به دوزخ رسند درهایش گشوده شود و نگهبانانش به آنان گویند : آیا پیامبرانى از جنس خودتان به سویتان نیامدند که آیات پروردگارتان را بر شما بخوانند و شما را به دیدار این روزتان بیم دهند ؟ گویند : آرى ، [آمدند] ولى فرمان عذاب بر کافران ثابت شده است .«71»

فال قرآنی امروز متولدین دی ماه

نتیجه فال خوب
سوره و آیه سوره احزاب – آیه 51
تُرْجِی مَنْ تَشَاءُ مِنْهُنَّ وَتُؤْوِی إِلَیْکَ مَنْ تَشَاءُ ۖ وَمَنِ ابْتَغَیْتَ مِمَّنْ عَزَلْتَ فَلَا جُنَاحَ عَلَیْکَ ۚ ذَٰلِکَ أَدْنَىٰ أَنْ تَقَرَّ أَعْیُنُهُنَّ وَلَا یَحْزَنَّ وَیَرْضَیْنَ بِمَا آتَیْتَهُنَّ کُلُّهُنَّ ۚ وَاللَّهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ ۚ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَلِیمًا ﴿٥١﴾ نوبت هر یک از آنان را که بخواهى به تأخیر انداز و هر کدام را که میل دارى نزد خود جاى ده ، و هر کدام از آنان را که از او کناره گرفته باشى [اگر] نزد خود بطلبى بر تو گناهى نیست . این [برنامه‏ریزى آزادانه ،] به خوشحال نمودنشان و اینکه اندوهگین نشوند و همگى به آنچه به آنان داده‏اى خشنود شوند ، نزدیک‏تر است ؛ و خدا آنچه را در دل‏هاى شماست میداند ؛ و خدا دانا و بردبار است .«51»

فال قرآنی امروز متولدین بهمن ماه

نتیجه فال میانه خوب
سوره و آیه سوره توبه – آیه 120
مَا کَانَ لِأَهْلِ الْمَدِینَةِ وَمَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرَابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَلَا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ ۚ ذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ ﴿١٢٠﴾ شایسته نیست که اهل مدینه و بادیه‏نشینانى که پیرامون آنانند ، از رسول خدا تخلف کنند ؛ و آنان را نسزد که به سبب پرداختن به خویش از حفظ جان او [در شداید و سختیها] دریغ ورزند ؛ زیرا هیچ تشنگى و رنج و گرسنگى در راه خدا به آنان نمیرسد ، و در هیچ مکانى که کافران را به خشم میآورد ، قدم نمیگذارند ، و از هیچ دشمنى انتقام نمیگیرند [و با نبرد با او به کام دل نمیرسند] مگر آنکه به پاداش هر یک از آنان عمل شایسته‏اى در پرونده آنان ثبت میشود ؛ چرا که خدا پاداش نیکوکاران را تباه نمیکند .«120»

فال قرآنی امروز متولدین اسفند ماه

نتیجه فال میانه بد
سوره و آیه سوره بقره – آیه 44
أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَکُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ الْکِتَابَ ۚ أَفَلَا تَعْقِلُونَ ﴿٤٤﴾ آیا مردم را به نیکى فرمان می دهید و خود را [در انجام دادن نیکى] فراموش مى ‏کنید ؟ در حالى که کتاب [تورات را که با شدت به نیکى دعوتتان کرده] مى ‏خوانید . آیا [به وضع زیان‏بار خود] نمی اندیشید ؟«44»

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید