🔥381

دعای سریع برای رسیدن به حاجات خواسته ها و مهمات زندگی مجرب

دعای رسیدن به حاجات خواسته ها و مهمات زندگی مجرب را در مکتوب نامه بخوانید.

دعا

در مفاتیح الجنان آمده است، هرکس روز چهارشنبه چهار رکعت نماز بجای آورد و در هر رکعت پس از سوره حمد یک مرتبه قل هو اللّه احد و انّا انزلناه بخواند، خدا توبه او را از هر گناهی که باشد می‌پذیرد.

هر روز هفته دعا و اعمال مخصوص خود را دارد که در منابع دینی ذکر شده اند. همچنین هر روز از ایام هفته به برخی از امامان معصوم (ع) اختصاص دارد که خواندن زیارت آن‌ها سفارش شده است.

نماز روز چهارشنبه یکی از اعمال مهم این روز:
از پیامبراکرم (ص) روایت شده است که فرمودند: هرکس شب پنج شنبه، بین نماز مغرب و عشا، دو رکعت نماز بخواند، در هر رکعت یک بار حمد، آیة الکرسی، سوره‌های (قلاقل) کافرون، توحید، فلق و ناس را پنج بار بخواندو بعد از اتمام نماز، پانزده بار استغفار نماید و ثواب این نماز را به پدر و مادرش تقدیم کند، حقّ والدین را ادا نموده است. همانند شب دوشنبه و شب جمعه و روز آنها. (البلدالامین، کفعمی، ادعیه و اعمال هفته)

امام حسن عسگری (ع) نیز در روایتی فرمودند: هرکس روز چهارشنبه چهار رکعت نماز بجای آورد و در هر رکعت پس از سوره حمد یک مرتبه قل هو اللّه احد و انّا انزلناه بخواند، خدا توبه او را از هر گناهی که باشد می‌پذیرد. (مفاتیح الجنان، شیخ عباس قمی، نماز‌های ایام هفته)

ذکر مخصوص روز چهارشنبه

یا حَیُّ یا قَیّومُ

دعای تجربه شده و پرخیر و برکتی به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود به حاجات و خواسته هایتان برسید، در واقع زندگی هر انسانی می تواند سختی های زیادی را پیش و روی خود ببیند.

برای رسیدن به حوائج شرعیه و مطالب مهم در زندگی و رفع تنگدستی و هلاکت دشمن و دیگر مطالب مشروعه

بسیار مجرب است و به هیچ وجه نباید به نااهلان آن را آموخت . شب جمعه غسل کند سپس دو رکعت نماز

حاجت بخواند و بعد از آن صد مرتبه صلوات بفرستد بعد ازآن این دعا را ۱۱۱ مرتبه با حضور قلب به جای آورد . البته

به حاحت خویش خواهد رسید و به تجربه رسیده است و اما دعا :

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏ يَا مَنْ‏ لَيْسَ‏ فِي‏ السَّمَاوَاتِ‏ الْعُلَى إِلَى‏ مُنْتَهَى‏ قَرارِ تُخُومِ‏ الْأَرَضِيینَ ِالسُّفْلَى‏ غیاثٌ ِلَاحَدٍ

عِنْدَ شِدَّةٍ نَزَلَتْ بِهِ غَیْرُکَ یا اَللُه فَرِّجْ ما بِنا وَ انْجَحْ طَلِبَتَنا فَاِنَّکَ اَعْرَفُ بِجاجاتنِا يَا أَرْحَمَ‏ الرَّاحِمِينَ

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید