تست هوش | تست هوش روز

تست هوش | فقط 17 درصد تونستن بگن قاتل داخل سینما کدوم یکی از این آدماست

فقط 17 درصد تونستن بگن قاتل داخل سینما کدوم یکی از این آدماست

کدخبر : 7452
سایت سرگرمی روز :

تست هوش یک مجموعه از سوالات و تمرین های روان‌سنجی است که به منظور اندازه گیری قابلیت های شناختی یک فرد و هوش وی طراحی شده است. در تست هوش ، افراد با پاسخ دادن به سوالات مختلفی که در زمینه های مختلف شامل منطق، حافظه، دقت و سرعت عمل، محاسبات ریاضی و غیره قرار دارند، باید هوش خود را نشان دهند. تست هوش ابزاری است که برای مقایسه هوش افراد با یکدیگر استفاده می شود. با استفاده از این ابزار، می توان به راحتی میزان هوش یک فرد را اندازه گیری کرد و با دیگران مقایسه کرد. به طور کلی، افرادی که در تست هوش عملکرد بهتری داشته باشند، به عنوان افراد با هوش بالا شناخته می شوند. استفاده از تست هوش در حوزه های مختلفی از جمله روانشناسی، آموزش و انتخاب نیروی کار بسیار رایج است. با استفاده از این تست، می توان به راحتی میزان هوش یک شخص را بررسی کرد و مدیریت منابع انسانی، انتخاب رشته تحصیلی و تشخیص بیماری های شناختی و روانی را انجام داد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تست هوش انواع و اقسام مختلفی دارد. تست هوش سنین مختلف متفاوت و در سطوح مختلفی وجود دارد. انجام یک تست هوش معتبر یکی از اولین راه‌های سنجش میزان بهره هوشی یا همان آی کیو یا هوش هیجانی است. ما در سایت سرگرمی روز جذاب ترین تست هوش را برای شما قرار میدهیم. شم امیتوانید انواع تست هوش را در بخش سرگرمی و در ادامه مطلب ببینید.

.

.

.

.

تست شناسایی قاتل در سینما: هوش کارآگاهی خود را فعال کنید و سعی کنید یکی از پیچیده ترین معمای تصویری موجود در اینترنت را حل کنید. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟ به باور شرکت کنندگان در تست شناسایی قاتل در سینما، پاسخ واحد و مشخصی برای آن وجود ندارد. اما با توجه به نشانه ها باید، بهترین و دقیق ترین پاسخ را ارائه دهید.

سازنده تست شناسایی قاتل در سینما پس از انتشار این آزمون در مقاله ای نوشت که تنها 17 درصد از شرکت کنندگان که دارای توانایی ذهنی بالاهستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. شما می توانید خود را امتحان کنید که آیا جزو 17 درصد شرکت کننده پیروز هستید یا خیر؟

تست شناسایی قاتل در سینما

 

در تصویری که شما در تست شناسایی قاتل در سینما می بینید نمایی از سالن یک سینما را مشاهده می کنید. قتلی در بیرون از سالن سینما رخ داده است. قاتلدر سالن سینما حضور دارد و مترصد است که پس از بدست آوردن زمان مناسب، سینما را ترک کند! آیا شما جرأت آن را دارید که خود و توانائیهای خود را امتحانکنید.

اگر آماده هستید با دقت کامل به تصویر تست شناسایی قاتل در سینما نگاه کنید. یادتان باشد که برای ارائه پاسخ تنها 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون شروع شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ممکن است در نگاه اول افراد مشکوک زیادی در تصویر دیده شوند. اما اگر به توضیحات و نشانه ها در تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما دقت کنید، به اسانی به پاسخ دست پیدا خواهید کرد. اشاره شدکه در بیرون سالن قتل رخ داده است. زن و مرد جوان اگر چه در میان پاپ کورن آنها سلاح کمری دیده می شود، اما بعید می رسد که آنان قاتل باشند. چون صدای گلوله باعث می شد که بسیار زود گرفتار شوند.

مرد درشت هیکل نیز نمی تواند قاتل باشد.احتمالا یک آدم بزن بهادر است و کسی فقط مزاحمش بشه حسابی ازش پذیرایی می کنه دمار از روزگارش در میاره  اما اگر به زن سمت چپ نگاه کنید، او را مضطراب و نگران می بینید. با دیدن چاقوی درون کیف و لکه های خون روی پیراهنش، می توانید بفهمید که قاتل این زن میانسال است.

پاسخ تست شناسایی قاتل در سینما

تست-شناسایی-قاتل-در-سینما-2

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    اون پیر زن

  • درسا
    0

    به نظر من قاتل پسری هس که ردیف جلو نشسته چون داخل پف فیلم دسته ی اسلحه هس

  • ناشناس
    0

    پیر زنه

  • Xx
    0

    نه پیرزن نیست مرده هست تو پف وفیل شو دقت کن یک تفنگ توشه

  • Yasamin
    0

    من میگم هم پیر زنه و هم اون پسر که ردیف جلو نشسته

  • سجاد
    0

    پسره تو پفیلاش کلت داره

  • M.V
    0

    پس اون تفنگی که داخل پفیلای مرده است چی میگ؟

  • ناشناس
    0

    من میگم پسرس

  • سدنا
    0

    پسرس