🔥262

فال قرآن امروز 17 مهر ماه | نیت کن و ببین خدا چه معجزه ای برای امروزت داره

فال قرآن خود را در سلیت مکتوب نامه بخوانید.

فال قرآنی

در فال قرآنی شما  اولین آیه و تفسیر آن در صفحه مورد نظر مشاده می کنید و بر اساس نیتی که دارید جواب فال قرآنی را می گیرید.

قرآن باز کردن هم در اعیاد و دورهمی ها یک کار بسیار رایج و پسندیده و البته جالب و اعجاب انگیز بود. خیلی ها هم با استفاده از قرآن یک صفحه را بصورت تصادفی باز کرده و ترجمه آن صفحه از قرآن را برای بقیه می خواندند تا از نکات و معانی عمیق آن بهره ببرند. بازکردن صفحه ای از قرآن بصورت تصادفی خیلی اوقات ممکن است برای شما پیامی به همراه داشته باشد.

برای گرفتن فال قرآنی ابتدا سوره اخلاص (قل هو الله احد) را سه مرتبه خوانده، و سه مرتبه صلوات بفرستید.

سپس بگویید:

اَللّهُمَّ اِنّى تَفَأَّلْتُ بِکِتابِکَ، وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ، فَاَرِنى مِنْ کِتابِکَ ما هُوَ مَکْتُومٌ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فـى غَیْبِـکَ.

خدایا به کتاب تو تفأّل مى زنم (و استخاره مى کنم) و بر تو توکّل مى کنم، پس تو نیز از کتاب خود، آن چه در نهان غیب تو پنهان است، به من نشان بده.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

فردا ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید فردا هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

پس از تمام آنچه که هفته گذشته اتفاق افتاده است دلتان می خواهد با شروع این هفته سرتان به کار خودتان گرم باشد و به مسائل و کارهای خودتان رسیدگی کنید. این کار خیلی خوبی است، اما به کسانی که زمانی که به آنها نیاز داشته اید از شما حمایت کرده اند پشت نکنید. سعی کنید نزدیکانتان را به چیزی متهم نکنید، شما هنوز تمام اطلاعات لازم ا ندارید و هنوز برای قضاوت کردن خیلی زود است. با یک تماس تلفنی ساده یک مسئله حقوقی به نفع شما تمام خواهد شد. مجردها این هفته ممکن است با شخصی گرم و صمیمی آشنا شوند که حتی خودشان هم باورشان نشود که به این زودی تبدیل به محرم اسرارشان شده است. شاید نیمه گمشده تان در راه است.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

نباید کار و تفریح را با هم قاطی کنید، حداقل الان وقت مناسبی برای این کار نیست هرچند نیرویی از درون شما را به این کار دعوت کند. تا جایی که می توانید در کارتان جدی باشید و موضوعات دیگر را به بعد از ساعت کاریتان موکول کنید. به ویژه سعی کنید توانایی های فنی خود را با مهارت تمام به نمایش بگذارید چرا که فردا شما تحت نظر هستید و ممکن است این باعث انتخاب شدن و پیشرفت شما بشود. مشکلی که مدت زیادی است با یکی از اطرافیانتان دارید تنها از طریق گوش دادن به حرف های او و نگاه کردن به این موضوع از زاویه ای تازه حل خواهد شد. زندگی شخصیتان نیز همزمان با فعالیت حرفه ای شما در حال پیشرفت است و از این بهتر نمی تواند بشود.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

ممکن است فردا احساس کنید که از جانب کسی چشم می‌خورید چرا که سیاره حاکم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌کند که باعث میشود شما عصبی شده و احساس پریشانی کنید. مواجه شدن با افکار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید که چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌کنند. شاید این کار اکنون کمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی که درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید.~

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

تمرکز کردن بر روی مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترین و منطقی ترین راه برای تبدیل کردن افکارتان به واقعیت است. اما فردا این کار راحت نیست، حتی اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسیر درست قرار گرفته اید و یک باد کیهانی قوی نیز به سمت هدف شما می‌وزد. اما شما حتی می‌توانید فراتر از موثرترین راه (و بعضی وقتها هم کسل کننده) برای انجام دادن یک کار حرکت کنید. عملکردهای بی فکر و آنی خیلی زود برایتان درسر درست می‌کند، پس همین حالا و قبل از اینکه دست به عمل بزنید خوب فکر کنید.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، فردا به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.~

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا حس خوش‌بینی دارید و باعث می شود تا در ارتباط های خود موفق تر باشید و از این فرصت برای توسعه دایره دوستان استفاده کنید. برای عشقتان برنامه های هیجان انگیز ترتیب دهید تا موجب خوشحالی او شود. یا به روشی تازه و متفاوت در مورد علاقه خود با او حرف بزنید. فردا در جمع های دوستانه می توانید همانند ستاره بدرخشید. حس دست و دل بازی مالی که دارید نیز در این امر بی تاثیر نیست. دوستان خود را دعوت می کنید و آنها نیز توجه بیشتری به شما خواهند داشت.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

فردا روز بسیار خوبی است برای این که به بدن خودتان رسیدگی کنید. با گفتن اینکه کمر دردتان و یا درد زانویتان به زودی خوب می شود خودتان را گول نزنید. تلفن را بردارید و از دکترتان وقتی برای ملاقات بگیرید. اگر یک روز برای خودتان وقت بگذارید به جایی بر نمی خورد. فردا در انتخاب هایتان دچار مشکل خواهید شد. از طرفی دلتان می خواهد همه چیز صحیح و عادلانه باشد، از طرفی دیگر نیز جاه طلبی شما باعث می شود تمایل داشته باشید خودتان را در اولویت قرار دهید. اما حتی اگر این کار را می کنید سعی کنید با مهربانی همراه باشد. چنانچه کسی را دوست دارید فردا فرصت مناسبی است که تصمیمات جدی در مورد رابطه خود بگیرید و تکلیف خودتان را معلوم کنید.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا فکرتان خیلی درگیر خواهد بود، پس حتما زمانی را به تأمل و جمع کردن افکارتان بپردازید. فردا فکر روی برنامه پیش رفتن را از سرتان بیرون کنید، فردا روز تصمیمات ناگهانی و از آن روزهایی است که سرشار از هیجان هستید و حتی به انجام کارهایی وسوسه می شوید که با شخصیت شما جور در نمی آیند، اما بهتر است از انجام کارهای دیوانه وار دوری کنید. اگر هنوز عاشق نشده اید و عشقتان را در میان دوستان و آشناهایتان نیافته اید، وقت آن رسیده کهراه آن را برای خودتان باز کنید و به خود فرصت عاشق شدن بدهید. حواستان به اطراف باشد

 فال ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید،

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید