فروش فوری ایران خودرو آغاز شد | ایران خودرو آتش به مالش زد

ایران خودرو در نظر دارد مرحله جدید فروش وانت آریسان را با شرایط نقدی و اقساطی ویژه مهر 1402 آغاز نماید.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو، برای کسانی که به دنبال خرید سریع خودرو هستند، بهترین گزینه است.اهمیت فروش فوری برای ایران خودرو این است که برخی از مشتریان ممکن است به دنبال خرید فوری خودرو باشند. ممکن است به دلایل زیادی مانند نیاز فوری به خودرو برای حمل و نقل روزمره، تعویق در مدت زمان تحویل یا دسترسی به پیشنهادات ویژه اقتصادی علاقه‌مند باشند.با توجه به نیازها و مقتضیات مشتریان،این شرکت به منظور جلب رضایت آن‌ها، به استفاده از استراتژی فروش فوری ایران خودرو پرداخته است. این استراتژی شامل ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه، برنامه های اقساطی مناسب و تشویق مشتریان به اقدام سریع برای خرید خودرو می‌شود.به طور خلاصه، فروش فوری ایران خودرو فرصتی مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودروی اقتصادی، با کیفیت و با سریعترین زمان تحویل هستند. در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری ایران خودرو می پردازیم.

ایران خودرو در نظر دارد مرحله جدید فروش وانت آریسان را با شرایط نقدی و اقساطی ویژه مهر 1402 آغاز نماید.

در اطلاعیه ایران‌خودرو آمده است:

به گزارش بانک اول به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر برای همه متقاضیان خودرو و ایجاد سازوکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی طرح فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت‌نام‌های قبلی با موعد تحویل حداکثر 20 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می‌نماید:
قیمت و شرایط طرح فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان

در این طرح قیمت خودرو به صورت قطعی و بر اساس قیمت مصوب زمان ثبت نام می‌باشد و مبالغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساط به شرح جدول است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می‌باشد.
مهلت ثبت نام در طرح فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان

زمان شروع طرح فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان از روز چهارشنبه مورخ 1402/07/19 بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ آغاز شده است. موعد تحویل این خودروها 90 روزه است. در ادامه شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو 1402 را بخوانید.
شرایط ثبت نام ایران خودرو ویژه تارا و هایما S۷

بر اساس اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو، تارا دستی و هایما S۷ طبق قیمت کارخانه ایران خودرو به ترتیب حوالی ۳۹۴ و یک میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. همانطور که گفته‌شد متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ۹۰ روز خودروی خریداری شده را تحویل خواهند گرفت.
لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.
ثبت نام ایران خودرو سه ماهه برای چه کسانی است؟

فقط متقاضیان ثبت نام ایران خودرو سه ماهه که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز و زمستان ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام کنند.

ایران خودرو شرایط طرح جدید فروش فوری پژو پارس ویژه مهر 1402 را اعلام کرد.

 شرایط شرکت در جدیدترین ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح متقاضیان عادی می‌توانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور XU۷YP اقدام کنند.

متقاضیان ثبت نام پژو پارس باید نصف مبلغ یعنی ۲۹۴ میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را زمان تحویل یعنی ۳ ماه دیگر بر اساس قیمت روز کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است.

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ از روز امروز شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ شروع و تا روزسه شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ادامه خواهد داشت.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده درسامانه یکپارچه اولویت بندی تخصیص خودرو و سایر ضوابط ابلاغی مراجع نظارتی خواهد بود.

هزینه های قانونی پرداختی از سوی مشتری از جمله حق بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر موارد مترتب بر این قرارداد، بر اساس نرخ ها و قوانین زمان ثبت نام محاسبه شده است و در صورت تغییر مبالغ تا زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه التفاوت کلیه موارد مذکور به عهده مشتری است.

خودروی ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

در صورت بروز هرگونـه تـاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فـروش فـوق العـاده (فراخـوان) بـا موعـد تحویـل ۹۰روزه برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه (۳ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی در سال، ۱۴۰۲تجهیزاتی به خودرو پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و خودروی انتخابی به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و پیش ازصدور فاکتور و از خریدار دریافت می شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید