قیمت طلا | قیمت روز طلا

قیمت طلا کولاک کرد | قیمت روز طلا 14 آبان ماه 1402

بروزترین قیمت طلا را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 8491
سایت سرگرمی روز :

طلا یکی از قدیمی‌ترین و پرآوازه‌ترین فلزات جهان است که اغلب در صنعت جواهرسازی، داروسازی و الکترونیک به کار می‌رود. قیمت طلا به شدت تحت تأثیر عواملی مانند تقاضا و عرضه، تورم، نرخ ارز، سیاست های بین‌المللی و غیره قرار دارد. با افزایش تقاضا و کاهش تولید، قیمت طلا افزایش خواهد یافت و بالعکس. از آنجا که طلا به عنوان یک رابطه مناسب بین پول های مختلف شناخته شده است، تغییرات در نرخ ارزها همچنین می‌تواند بر قیمت طلا  تأثیر بگذارد. در نتیجه، قیمت طلا به دلیل تاثیرات متعددی که بر آن دارد، به طور مداوم تغییر می‌کند و معمولاً بر اساس اونس آن در بازار جهانی محاسبه می‌شود. در ادامه بروزترین اخبار و قیمت طلا را مشاهده میکنید

قیمت هر گرم طلا

قیمت امروز طلا قیمت طلا     نرخ طلا     میزان تغییر

قیمت انس طلا در بازار امروز     ۱۹۹۳ دلار     -

قیمت مثقال طلا در بازار امروز     ۱۰٫۷۰۰٫۰۰۰     ۹۷۷۷۳٫۶۴ -

قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز     ۲٫۴۷۰٫۲۰۰     ۲۲۵۲۵٫۲۹  -

قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز     ۳٫۲۹۳٫۰۰۰     ۲۹۷۴۸٫۹۵ -

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز

بر این اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۲۵۲۵٫۲۹ تومان افزایش داشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۲۹۳ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۹۳ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار آنلاین

 قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای  امروز دو میلیون و چهارصد و هفتاد هزار و دویست تومان (۲٫۴۷۰٫۲۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۲۲۵۲۵٫۲۹ تومان کاهش داشته است.

قیمت طلا و سکه امروز تهران؛

قیمت انواع سکه سکه طرح جدید     ۲۹٫۲۵۰٫۰۰۰

سکه طرح قدیم     ۲۵٫۵۰۰٫۰۰۰

نیم سکه     ۱۵٫۴۵۰٫۰۰۰

ربع سکه     ۱۰٫۷۰۰٫۰۰۰

سکه گرمی     ۵٫۷۰۰٫۰۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: