فال ارمنی | فال ارمنی فردا

فال ارمنی فردا 15 آبان ماه | الهه خوشبختی ارمنی برای فردا شما چه پیام زیبایی دارد؟

فال ارمنی هر روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 8503
سایت سرگرمی روز :

فال ارمنی یکی از روش‌های پیشگویی آینده است که در فرهنگ ارمنی وجود دارد. برای خواندن فال، معمولاً از سنگ‌ها، کارت‌ها، شماره‌ها و حتی طالع بخت استفاده می‌شود.در فال ارمنی، از شماره‌ها و الفبای ارمنی نیز استفاده می‌شود. هر شماره و هر حرف الفبای ارمنی به یک معنی خاص اشاره دارد و با ترکیب آن‌ها می‌توان پیشگویی‌هایی درباره آینده افراد انجام داد.به عنوان مثال، اگر در فال ارمنی حرف «ا» را ببینید، این به معنی شروع چیزی جدید، شکل‌گیری و تحول است. اما اگر حرف «ق» را ببینید، این به معنی مسائل مالی، سود و زیان است.همچنین در فال ارمنی، برخی از رویه‌های خاصی مانند قرار دادن سه کارت به صورت یک سه‌ضلعی به نام «تیر» و تفسیر آن‌ها نیز وجود دارد. به طور کلی، فال ارمنی یک پیشگویی سنتی است که هنوز هم در برخی از مناطق ارمنستان و جوامع ارمنی زبان جهان انجام می‌شود و برای بسیاری از ارمنیان هنوز هم مهم است.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

دخالت های بی مورد ، کنجکاوی و تجسس دیگران در کارهای شما که خواهان وارد ساختن آسیبهای روحی به شما هستند. که برای مقابله با این دخالتها باید با خونسردی و عدم اعتنا برخورد شود تا موفقیت و پیروزی در دست شما قرار گبرد.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

قناعت پیشه باشید و به آنچه دارید قناعت کنید و حرص و طمع را از خود دور نمایید، هرگز محتاج کمتر از خودتان نمی شوید و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهید کرد و همیشه شاد خواهید بود.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

خوشبختی که آهسته آهسته به شما می رسد. برای دختران: ازدواج موفق. برای پسران: شغل خوب.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

به جای قضاوت‌های خام و ناپخته می‌توان بیشتر درنگ کرد و نسبت به افراد اطلاعات بیشتری بدست آورد و بعد تصمیم گرفت.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف کرد.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

خیر و برکت به سوی شما سرازیر می شود. ممکن است صاحب ارث و میراث شوید. به مال و ثروت دست می یابید.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

بر سر دو راهی مانده اید باید تصمیم مهمی را بگیرید .با افراد خبره در این زمینه مشورت کنیدکه موفقیتتان حتمی باشد.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

باداشتن تجربه هست که میتوانید مشکلات بزرگ راپشت سربگذارید. هرگز بدون تحقیق و مشورت اقدام به کاری نکنید و خودسرانه دست به کاری نزنید.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

با عطوفت و مهربانی و عشق می توانید همه را به سوی خود جلب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

کوچک کردن خود در مقابل کسی که به شما ازبالا نگاه میکند به هیچ وجه کارخوبی نیست. ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و نا امیدی نشوید.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کنید و دستوراتش را انجام دهید تا به موفقیت دست یابید. برای هدف تان برنامه ریزی کنید. موفقیت بدون برنامه ممکن نیست.

 فال ارمنی ۱۵ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

کوچک کردن خود در مقابل کسی که به شما ازبالا نگاه میکند به هیچ وجه کارخوبی نیست. ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و نا امیدی نشوید.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: