طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | متولدین این سه ماه قهرمان و مدال داران تنبل های روی زمین اند

طالع بینی | استیون هاوکینگ زمانی گفت که تنبلی ممکن است جذاب به نظر برسد، اما کار باعث رضایت می شود. با این حال، برای سه قهرمان زودیاک ما که آسان می گیرند، ممکن است به گونه ای متفاوت بحث کنند - و چه کسی می داند، ممکن است فقط به چیزی فکر کنند.

کدخبر : 8743
سایت سرگرمی روز :

طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی آینده یا تعبیر ستارگان و نجوم در مورد سرنوشت شخصی است. طالع‌بینی یک مجموعه از روش‌ها و دانش‌ها است که به کمک آن‌ها ممکن است تلاش کنید تا اطلاعاتی درباره آینده یا وضعیت فعلی یک فرد، یک موقعیت یا یک رویداد مشخص کسب کنید. جادوگران، استرولوژرها، خوانندگان کارت‌های تاروت، مشاوران روحانی و جوهر شناسان می‌توانند برخی از روش‌های طالع‌بینی را مورد استفاده قرار دهند. با این حال، باید به خاطر داشت که طالع‌بینی‌ها بیشتر بر پیش‌بینی بر اساس احساسات و تصورات شخصی به تمامی پایه‌ها و ارتباطات علمی نمی‌نشینند.

طالع بینی: با 3 تنبل ترین علامت زودیاک آشنا شوید، استاد اجتناب از کار!

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی افراد به نظر می رسد مهارت عجیبی در اجتناب از کار دارند، در حالی که دیگران همیشه پر از انرژی هستند؟ خب، ممکن است پاسخ در ستاره ها نوشته شود، دقیقاً در علائم زودیاک آنها!

همانطور که ما در این اکتشاف کیهانی با هم سفر می کنیم، از شما دعوت می کنم مکث کنید و فکر کنید - آیا کسی را می شناسید که بتواند به عنوان استاد اجتناب برگزیده شود؟ و اگر چنین است، آیا آنها تحت یکی از سه نشانه ای که ما در شرف کشف آن هستیم متولد شده اند؟

بیایید به دنیای طالع بینی بپردازیم تا رازهای پشت سر اخلاق کاری را کشف کنیم، درست است؟

1. ماهی ها (اسفندماه)

اولین بار در لیست ما ماهی های رویایی هستند. آنها که آخرین علامت زودیاک هستند، به دلیل خرد عمیق، شهود و معنویت خود شناخته می شوند. ماهی ها روح های خلاقی هستند که اغلب در قلمرو رویاها و تخیل زندگی می کنند - دنیایی به دور از کارهای روزمره و ضرب الاجل های فوری.

آنها بسیار حساس هستند، و بنابراین، اغلب احساس می‌کنند تحت تأثیر واقعیت‌های خشن زندگی قرار می‌گیرند، و ترجیح می‌دهند در عوض جریانی را که در افکار و خیال‌پردازی‌های خود احاطه شده است، جاری کنند. ذهن خلاق آنها همیشه در حال کار است، اما تلاش بدنی ممکن است نقطه قوت آنها نباشد. همانطور که آلبرت انیشتین، ماهی معروف، گفت: تخیل مهمتر از دانش است.

2. برج ثور ( اردیبهشت ماه)

بعد، ما ثور استوار داریم. علیرغم شهرتشان به عنوان افرادی سخت کوش، این نشانه های زمینی بیش از هر چیز به راحتی و آرامش علاقه دارند. آنها توسط زهره، سیاره عشق و تجمل، اداره می شوند، که آنها را تحسین کننده همه چیز زیبا و آرامش بخش می کند.

اگر برج ثور به چیزی علاقه مند باشد، می تواند بی وقفه کار کند، اما در غیر این صورت، ترجیح می دهد زندگی را آهسته و پیوسته بگذراند و به سرگرمی ها، غذاها و لذت های مادی مورد علاقه خود بپردازد. آنها به این ضرب المثل اعتقاد راسخ دارند: برای زندگی کردن کار کن، برای کار کردن زندگی نکن.

3. میزان (مهرماه)

آخرین اما نه کم اهمیت، ما لیبراهای جذاب را داریم. آنها به عنوان یک علامت هوایی که توسط زهره اداره می شود، افراد صلح دوستی هستند که درگیری ها و رویارویی ها را تحقیر می کنند. آنها برای تعادل و هماهنگی در تمام جنبه های زندگی خود تلاش می کنند و کار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ترازوها به بلاتکلیفی خود معروف هستند و اغلب زمان بیشتری را صرف سنجش گزینه های خود می کنند تا اینکه عملی انجام دهند. آنها پروانه های اجتماعی هستند و از شوخ طبعی و جذابیت خود برای گذر از زندگی استفاده می کنند تا تلاش های شدید. همانطور که سوفوکل، نمایشنامه نویس یونان باستان و خود لیبرا خاطرنشان کرد: شدیدترین غم این است که خود را تنها عامل همه ناملایمات خود بدانیم.

طالع بینی به عنوان ابزاری جذاب برای به دست آوردن بینش در مورد شخصیت و اخلاق کاری ما عمل می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که علائم زودیاک ما اعمال ما را دیکته نمی کنند، بلکه چارچوبی برای درک تمایلات ما فراهم می کنند. همیشه به ما بستگی دارد که ویژگی‌های خود را در جهت‌های مطلوب هدایت کنیم، در مواقع لزوم سخت کار کنیم و سبک منحصربه‌فرد خود را در برخورد با وظایف زندگی بپذیریم.

لطفاً این مقاله را به عنوان یک کاوش بازیگوش در کیهان شخصیت خود در نظر بگیرید، و نه به عنوان یک راهنمای قطعی برای زندگی یا اخلاق کاری خود. مثل همیشه، بدون در نظر گرفتن علامت زودیاک خود، سعی کنید بهترین نسخه از خود باشید.

منبع: Knothouseyarns.com
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: