طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی شریک عاطفی | متولدین این ماه ها همیشه تنها می مانند!

آیا شما مجذوب ستارگان و تأثیر عمیق آنها بر زندگی خودتان هستید؟ من به عنوان یک شهود معنوی و ستاره شناس، مدت هاست متوجه شده ام که فال و طالع بینی هر ماه ما می توانند کلید برخی از عمیق رین ویژگی ها و الگوهای ما را داشته باشند، به خصوص در مورد عشق و روابط. در ستارگان طرحی به زبانی نوشته شده است که فقط قلب می تواند آن را بفهمد.

کدخبر : 8917
سایت سرگرمی روز :

طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی آینده یا تعبیر ستارگان و نجوم در مورد سرنوشت شخصی است. طالع‌بینی یک مجموعه از روش‌ها و دانش‌ها است که به کمک آن‌ها ممکن است تلاش کنید تا اطلاعاتی درباره آینده یا وضعیت فعلی یک فرد، یک موقعیت یا یک رویداد مشخص کسب کنید. جادوگران، استرولوژرها، خوانندگان کارت‌های تاروت، مشاوران روحانی و جوهر شناسان می‌توانند برخی از روش‌های طالع‌بینی را مورد استفاده قرار دهند. با این حال، باید به خاطر داشت که طالع‌بینی‌ها بیشتر بر پیش‌بینی بر اساس احساسات و تصورات شخصی به تمامی پایه‌ها و ارتباطات علمی نمی‌نشینند.

بدون مقدمه بیشتر، بیایید به بینش های نجومی شگفت انگیزی بپردازیم که می تواند چنین کنجکاوی هایی را روشن کند. هنگام کاوش در این زمین آسمانی، ذهن و قلب باز را تشویق می کنم. به قول مولوی شاعر محبوب جهان هستی بیرون از تو نیست. به درون خود نگاه کن؛ هرچیزی که میخوای همین الان هستی

هر یک از ما جهان را در درون خود حمل می کنیم و الگوهای کیهان را در سفرهای زمینی خود منعکس می کنیم. اما به یاد داشته باشید، طالع بینی ابزاری برای درک بهتر خود و روابطمان است. این نباید برای محدود کردن یا دیکته کردن انتخاب های ما استفاده شود. بنابراین، با این روحیه سبکدل و کاوشگر، اجازه دهید در میان ستارگان سفر کنیم و حقایق نهفته در علائم زودیاک خود را کشف کنیم.

1. فروردین ماه

فروردینی، نشانه آتش، میل شدید به استقلال و کنترل بر سرنوشت خود رانده می شود. این علامت شدیداً متکی به خود ممکن است برای ایجاد روابط عاشقانه پایدار دشوار باشد. آنها تمایل دارند نیازهای خود را اولویت بندی کنند و اغلب با آسیب پذیری راحت نیستند.

اگر متولد فروردین هستید، این دعوت را برای کشف جنبه های نرم تر خود در نظر بگیرید. در هر «گرگ تنها»، اشتیاق برای اتصال وجود دارد، همانطور که رفتار جفت پیوند گرگ‌های واقعی نشان می‌دهد. همانطور که برن براون عاقلانه گفت، آسیب پذیری برد یا باخت نیست. داشتن شجاعت ظاهر شدن و دیده شدن زمانی که کنترلی بر نتیجه نداریم.

2. مرداد ماه

مرداد ماه نیز مانند برج فروردین یک نشانه آتش است که با احساس قوی فردی و استعداد طبیعی برای رهبری مشخص می شود. این گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد حس خودکفایی شود که ممکن است مردادی ها را از جستجوی شراکت منصرف کند.

با این حال، پادشاه یا ملکه بودن لزوماً به معنای حکومت کردن به تنهایی نیست. به عنوان یک لئو، امکان به اشتراک گذاشتن زندگی خود را با شریکی که مکمل قدرت شما است و دیدگاه های شما را گسترش می دهد، بپذیرید.

3. شهریور ماه

شهریوری ها به خاطر ذات باهوش خود شناخته می شوند، که اغلب می توان آن را با دقت اشتباه گرفت. این ممکن است چشم انداز روابط آنها را محدود کند.

اما شهریور ها، به یاد داشته باشید که عشق به کمال نیست، بلکه در مورد درک و پذیرش است. خود را کاملاً، عیوب و همه چیز را در آغوش بگیرید. همانطور که اسکار وایلد گفت، دوست داشتن خود آغاز یک عاشقانه مادام العمر است.

4. آذر ماه

آذر، یکی دیگر از نشانه های آتش، به سرگردانی و میل به آزادی معروف است که گاهی اوقات می تواند با ایده تسویه حساب در یک رابطه در تضاد باشد.

اما به یاد داشته باشید، آذر ، روابط متعهدانه لزوماً آزادی شما را محدود نمی کند. آنها واقعاً می توانند فضایی باشند که در آن رشد می کنید و از چشم دیگران درباره جهان یاد می گیرید.

5. بهمن ماه

افراد بهمنی به خاطر دیدگاه‌های منحصربه‌فرد و طبیعت ناسازگارانه‌شان شناخته می‌شوند، که گاهی اوقات ایجاد زمینه‌های مشترک در روابط را سخت‌تر می‌کند.

بهمنی عزیز، به یاد داشته باشید که شخصی وجود دارد که از منحصر به فرد بودن شما قدردانی می کند و دیدگاه شما را درک می کند. برای وارد شدن به یک رابطه لازم نیست خودتان را تغییر دهید. شما فقط باید کسی را پیدا کنید که شما را همانطور که هستید بپذیرد.

مهم این است که به یاد داشته باشیم که اگرچه ستاره ها ممکن است ما را راهنمایی کنند، اما آنها ما را کنترل نمی کنند. هر نشانه ای ویژگی های خود را دارد که ممکن است روابط را چالش برانگیز کند، اما طرف دیگر این است که هر علامت دارای نقاط قوت عمیقی است. بنابراین چه یک برج حمل تنها باشید و چه یک دلو منحصر به فرد، بدانید که تنهایی می تواند فضایی زیبا برای کشف و رشد خود باشد.

همانطور که در زندگی سفر می کنیم، جهان را در درون خود حمل می کنیم و الگوهای کیهان را در تجربیات زمینی خود بازتاب می دهیم. فقط به یاد داشته باشید، ستاره ها باید به عنوان راهنما استفاده شوند، نه به عنوان دیکتاتورهای سرنوشت ما.

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: