قیمت طلا | قیمت روز طلا

آرامش قبل طوفان در بازار طلا | قیمت روز طلا 4 آذرماه 1402

قیمت امروز طلا در تهران و جهان، برای اطلاع از قیمت طلای ۱۸ عیار، ۲۴ عیار؛ انس جهانی و اطلاع از آخرین اخبار مربوط به قیمت طلا وارد سایت سرگرمی روز شوید.

کدخبر : 8962
سایت سرگرمی روز :

 قیمت طلا تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد از جمله عرضه و تقاضا، نرخ ارز، تغییرات اقتصادی و سیاسی. همچنین، بورس طلا و بازار جهانی نیز بر قیمت طلا تأثیر می‌گذارند. قیمت طلا به طور معمول به دلار آمریکا مرتبط است و بیشترین تأثیر را از نرخ ارز دارد. وقتی ارز قوی می‌شود، قیمت طلا معمولا کاهش می‌یابد و بالعکس، وقتی ارز ضعیف می‌شود، قیمت طلا معمولا افزایش می‌یابد.

قیمت هر گرم طلا

قیمت امروز طلا قیمت طلا     نرخ طلا     میزان تغییر

قیمت انس طلا در بازار امروز     ۲۰۰۴دلار     ۷٫۵۴ +

قیمت مثقال طلا در بازار امروز     ۱۰٫۴۹۰٫۰۰۰      -

قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز     ۲٫۴۲۱٫۷۰۰      -

قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز     ۳٫۲۲۸٫۰۰۰      -

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز ایران اعلام شد. قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز طلای ایران نسبت به روز گذشته نوسان قیمتی داشت و  قیمت بدون تغییر ثبت کرد.

بر این اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۴۲۱هزار ۷۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۲۲۲۸ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۰۴ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار آنلاین

 قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای  امروز دو میلیون و چهارصد و بیست و یک هزار و هفتصد تومان (۲٫۴۲۱٫۷۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت طلا و سکه امروز تهران؛

قیمت انواع سکه سکه طرح جدید     ۲۸٫۷۵۰٫۰۰۰

سکه طرح قدیم     ۲۵٫۴۰۰٫۰۰۰

نیم سکه     ۱۵٫۱۰۰٫۰۰۰

ربع سکه     ۱۰٫۱۰۰٫۰۰۰

سکه گرمی     ۵٫۷۵۰٫۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: