یارانه نقدی | کالابرگ الکترونیک

جزئیات جدید از یارانه نقدی جدید | چه کسانی مشمول یارانه جدید می شوند

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز،گفت: خانوارها را مراکز بهداشت و درمان شناسایی می‌کنند و پس از شناسایی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و بین دهک‌ها تقسیم‌بندی می‌شود و در نهایت یارانه جدید به خانوارها تعلق می‌گیرد.

کدخبر : 8997
سایت سرگرمی روز :

 یارانه نقدی به معنای پرداخت مستقیم یک مبلغ پولی به افراد یا خانوارها توسط دولت یا سازمان‌های دولتی است. یارانه نقدی به عنوان یک نوع کمک مالی ارائه می‌شوند تا به افراد و خانوارها کمک کنند.

مرضیه فهمیده، معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با  فارس در کرج، در خصوص کالابرگ الکترونیک برای امنیت غذایی کودکان،گفت: برای دهک اول تا پنجم، یک میلیون تومان به ازای هر نفر و در دهک ششم و هفتم، ۶۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه خانوارها را مراکز بهداشت و درمان شناسایی می‌کنند، افزود: پس از شناسایی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و بین دهک‌ها تقسیم‌بندی می‌شود و در نهایت یارانه جدید به خانوارها تعلق می‌گیرد. 

فهمیده ادامه داد: این طرح یارانه نقدی نیست و به صورت کالا برگ به خانوارها تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح کالا برگ ۱۶ قلم کالا را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: افراد با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالا را تهیه و هیچ‌گونه مبلغی را به فروشگاه پرداخت نمی‌کنند.

منیع: صد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • سید
    0

    چرا مانند دولت قبلی موجودی حساب بانکی نمی گیرید تا حق مظلومی ضایع نشود

  • عباس. ترابیان
    0

    یارانه آبان ماه چی شد واریز نشد به حسابم از کجا درخواست کنم

  • حامد
    0

    براکالابرگ با۴بچه ۲۵۰۰ یک ملیون خریدکردیم و۱۵۰۰فروشنده کارت کشید که گفت به حسابتان ۲۴ساعته برمیگرده که امروز۷روزه خبری نشده یه شماره براهمچی مشکلی گذشتن زنگ زدمدوباربه ندت ۳۰دقیقه اهنگ پخش میکنه. خدا