فروش فوری خودرو | فروش فوری سایپا

فروش فوری خودرو با یک محصول پر طرفدار | فروش فوری خودرو با تحویل سه ماهه آغاز شد

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی X5 را اعلام کرد. زمان تحویل خودرو در این طرح اسفندماه است.

کدخبر : 9165
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

فروش محصول جدید کرمان موتور از امروز هفتم آذر آغاز خواهد شد و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت.

فروش فوری خودرو

قیمت کی ام سی X5 از سوی این خودرو یک میلیارد و ۳۲۹ میلیون و یکصد هزار تومان و زمان تحویل اسفندماه اعلام شده است.

کی ‌ام سی ایکس ۵ (KMC X۵) یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که به واسطه طراحی بسیار مدرن چهره و همچنین نمای مجلل کابین به همراه برخورداری از امکانات روز و توان فنی مناسب، می‌تواند در اولویت خریداران شاسی بلندهای شهری میان‌قیمت در بازار ایران قرار بگیرد.

ماشین کی ‌ام ‌سی X۵ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت TGDi قدرتی برابر ۱۷۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دریافت می‌کند. این میزان گشتاور از دور موتور ۱۸۰۰ دوردردقیقه در دسترس است و می‌تواند شتاب اولیه مهیجی برای کاربران این خودرو به ارمغان بیاورد. ضمنا موتور کی ‌ام ‌سی x۵ به کمک یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT نیروی خود را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

منبع:خبرجو24

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: