اگه میخوای کلسترول کم کنی این نوشیدنی هارو با شکم خالی بخور

۶ نوشیدنی سالم برای کاهش کلسترول بد که با شکم خالی باید خورد.

کدخبر : 9224
سایت سرگرمی روز :

کلسترول یک ماده چرب است که نقش مهمی در عملکردهای جسمانی مختلف ایفا می‌کند، اما سطوح بالای این ماده، به ویژه کلسترول بد (LDL)، می تواند با تشکیل پلاک شریانی به بیماری قلبی کمک کند.

زنجبیل و آب لیمو

طرز تهیه

۱. برای تهیه‌ی دمنوش زنجبیل و لیموترش، ابتدا مقدار مناسبی آب را روی حرارت بگذارید و اجازه دهید بجوشد.

۲. زیر حرارت را خاموش کنید و آب جوشیده را درون یک لیوان بریزید. زنجیل، آب لیموترش و عسل را به آب اضافه ‌کنید و خوب هم بزنید.

شیر زردچوبه

شیر زردچوبه که به شیر طلایی نیز معروف است، یکی از نوشیدنی‌های مشهور و پای ثابت عصرانه هر خانواده در هندوستان است. این نوشیدنی شگفت‌انگیز به دلیل فواید بسیاری که برای سلامتی، پوست و کاهش وزن دارد، در اغلب نقاط دنیا مورد توجه قرار گرفته است. نوشیدن این شیر طلایی به مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری از آن‌ها کمک می‌کند.

عسل و آب سیر

خوردن سیر و عسل به صورت ناشتا در اول صبح از دو جهت می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند. به طور کلی خوردن سیر در اول صبح به بهبود هضم و همچنین سم‌ زدایی از بدن کمک می‌کند و به سوخت و ساز بهتر چربی‌ها کمک می‌کند. همانطور که متخصصان تغذیه معمولا می‌گویند یک سیستم هضم خوب عامل اصلی لاغری و به تعادل رسیدن وزن است.

آب انگور

خوردن آب انگور ناشتا باعث می شود که بیماری میگرن درمان شود. برای پیشگیری از ابتلا به یبوست، نصف لیوان آب انگور یا حدود ۵۰ گرم انگور تازه را به صورت ناشتا یا حدود ۱ ساعت پس از صرف وعده های اصلی غذایی مصرف کنید. انگور حاوی آب و فیبر است.

آب گوجه فرنگی

اگر قصد دارید بدن خود را سم‌زدایی کنید خوردن آب گوجه فرنگی ناشتا را فراموش نکنید! چون آنتی اکسیدان موجود در آب گوجه‌فرنگی بدن شما را از شر همه‌ سموم و مایعات اضافی نجات خواهد داد! وقتی بدن شما از این مواد مضر خلاص شد دیگر احساس کرختی و خستگی نخواهید کرد و معده شما دیگر نفخ نمی‌کند.

چای سبز

چای سبز گونه‌ای چای است که از برگ‌ها وجوانه‌های کاملیا سیننسیس که فرایند پژمردگی و اکسیده شدن چای معمولی را نگذرانده به دست می‌آید. چای سبز اصالتاً محصول چین است اما تولید و توزیع آن به سایر کشورهای شرق آسیا نیز سرایت کرده‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: