وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن برای همه | متقاضیان وام فوری بخوانند

با اعلام بانک مرکزی، سقف قرض‌الحسنه اعطایی توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه چندشعبه‌ای به هر مشتری به مبلغ یک میلیارد ریال افزایش یافت.

کدخبر : 9273
سایت سرگرمی روز :

وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد: سقف قرض‌الحسنه اعطایی توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه چندشعبه‌ای به هر مشتری از مبلغ پانصدمیلیون ریال به مبلغ یک میلیارد ریال افزایش یافت.

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در روزهای گذشته و همزمان با آغاز پرداخت وام بدون کارمزد تأکید کرده بود: آرزوی ما این بوده که هزینه قرض‌الحسنه را کاهش دهیم و الآن اجرایی شده است؛ هر اقدامی بتوانیم برای توسعه بانکداری قرض‌الحسنه انجام دهیم، کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس‌کل بانک مرکزی با تأکید بر توسعه بانکداری قرض‌الحسنه گفت: دنبال نظم‌دهی و نظارت بیشتر بر قرض‌الحسنه‌ای‌های تک‌شعبه‌ای هستیم؛ به دو بانک قرض‌الحسنه مهر و رسالت ابزارهای لازم را خواهیم داد.

او همچنین به افزایش سقف وام قرض‌الحسنه به ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: بانک ملی و سپه هم اجازه دارند این وام را پرداخت کنند؛ اصلاح ضوابط وجوه اداره‌شده و… را هم داشتیم.

در طرح نسیم بانک سرمایه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

مدت زمان خواب سپرده  در این طرح قرض الحسنه ۳ ماه است. شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ضامن معتبر دریافت کنید.

کارمزد وام فوری  چقدر است؟

طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارشغلی یا ضامن رسمی است و ۴۸ ماه بازپرداخت دارد.

هزینه دریافت وام فوری  قرض الحسنه چقدر است؟

هزینه‌های جانبی دریافت وام قرض الحسنه نسیم ۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه چقدر است؟

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط ۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۵۳ تومان است.

با توجه به این که کل سود وام به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان خواهد بود.

چه کسانی می توانند وام قرض الحسنه بگیرند؟

برای دریافت وام قرض الحسنه طرح نسیم بانک سرمایه وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و همچنین در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد.

وام فوری 50 میلیونی با سود کم

 آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به استفاده از وام ۵۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان تسهیلات باید به شعبه بانک ضامن رسمی ارائه بدهند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و تنها وام گیرندگان باید کارمزد چهار درصدی آن را پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط ۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۵۳ تومان است. کل سود وام به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان خواهد بود.

بانک سرمایه سال ۱۳۸۴ مجوز آغاز فعالیت خود را دریافت کرد. هدف از تاسیس این بانک ارائه خدمات نوین بانکداری، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آن‌ها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، جذب و به کارگیری سرمایه‌های سرگردان و تخصیص بهینه ان برای تامین نیازهای مالی بخش‌های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است.

این بانک در سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ۹۷، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی و …. را به دست آورد.

بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی توسط مشاغل مستقل خانگی یک ضامن کفایت می‌کند

کسب و کار خانگی از جمله شیوه‌های موثر برای اشتغالزایی به شمار می‌رود که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا به منبعی مهم برای درآمدزایی خانوارها تبدیل شده است. با گسترش کسب‌وکارهای خانگی افراد در کنار دیگر اعضای خانواده در درون خانه ضمن ایجاد کسب و کار و درآمد، به افزایش رفاه و معیشت خانواده نیز کمک می‌کنند.

امسال ۴۰۰۰ میلیارد تومان بودجه از سوی بانک مرکزی به منظور ایجاد مشاغل خانگی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.مطابق آمارها ۱۵ تا ۲۳ درصد اشتغال در کشورهای توسعه یافته متعلق به مشاغل خانگی است و در ایران نیز طی چند سال گذشته برای ارتقای سهم مشاغل خانگی در اقتصاد تلاش‌های بسیاری صورت گرفته به نحوی که در دولت سیزدهم با هدف تقویت و توسعه هرچه بیشتر مشاغل خانگی مدت زمان صدور مجوزهای فعالیت این دسته مشاغل به سه روز کاهش یافت و بیش از ۹۵ درصد مجوزها به شکل ثبت‌محور صادر شد تا ضمن رفع موانع تولید در بخش اشتغال خانگی، متقاضیان کسب و کارهای خانگی با انگیزه بیشتر به این حوزه ورود کنند.

طبق گزارش‌ها طی دو سال دولت سیزدهم ۲۵۰ هزار شغل خانگی ایجاد شده که تنها ۷۵ هزار شغل مربوط به هفت ماهه امسال بوده است. هدفگذاری وزارت کار برای سال ۱۴۰۲ ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در بخش اشتغال خانگی است و از مجموع یک میلیون فرصت شغلی پیش‌بینی شده تا پایان سال، ۱۵ درصد اشتغال سهم مشاغل خانگی خواهد بود.

امسال ۴۰۰۰ میلیارد تومان بودجه از سوی بانک مرکزی به منظور ایجاد مشاغل خانگی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.

منبع:مکتوب نامه

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناهید خسروی نجف ابادی
    0

    دریافت وام فوری 100میلیون تومانی بدون ضامن سقف قرض الحسنه اعطایی

  • س
    0

    احتراما مشکل سپرده داریم که سپرده برای سرمایه گذاری نداریم باحقوق کم ده روز نگذشته حقوق تمام میشود بااین هزینه زیاد

  • حمیدرضامهدی
    0

    سلام من ایمیل ندارم وام ۱۵۰میلیونی میخواهم وبازپرداخت روباسودش ۲۴ماه پرداخت میکنم

  • ناشناس
    0

    همش درسته به خدا

  • ناشناس
    0

    باحقوق هفت میلیون چگونه قسط چندصدمیلیون داده میشود این وامها برای خودی هاساخته پرداخته شده نه برای نخودی هو

  • ناشناس
    0

    اگه پول داشته باشیم ۳ماه به حساب بانک بخوابه مرض داریم وام بگیریم سود ۳ماه رو بانک گرفته سود وامم ازمن میگیره معامله باسود دایره ای همش سود وما هم که .......

  • ب غ
    0

    دولت پول ندارد سابقه وسن بازنشستگی افزایش می‌دهد ازاین ور هم پول بعنوان وام پخش می‌کند که نقدینگی افزایش می‌دهد وتورم زاست

  • وحید
    2

    خوش بحال کسانی که هم پول دارن و هم پارتی که میتونن وام بگیرن ما که هیچ کدوم نداریم تو این مملکت باید جکار کنیم؟

  • علی رضا
    0

    سرگرمی روز مردم شده ورق زدن همین اطلاعات

  • مرتضی فیروزی
    0

    سلام وقت بخیر من وام ۵۰ تومانی میخوام با بازپرداخت ۲۴ چطوری میتونم دریافت کنم

  • فرهاد
    0

    حاجی سایت وام بانک ملی را باز کن ملت ۲ماه گرفتارند مبالغ وام پیش کش

  • سید محمدرضا محمدی
    0

    سلام خسته نباشید درخواست وام ۱۰۰ملیون برای ودیعه رهن خانه

  • ناشناس
    0

    سلام محمد رضا محمدی من ایمل ندارم درخواست وام ۱۵۰ ملیونی رادارم ماهی ۹ملیون حقوق میگرم چطوری میشه این وام بگیرم برای پول پبش خونه میخام باز پرداختش تو۲۴ماه میدم با سودش میشه راهنمای کنید چطوری وام بگیرم ممنون،

  • مصطفی یونس زاده
    0

    با سلام من مستأجرهستم ومتأهل با دوبچه مدرسه میرن شغل آزاد دارم 20 ملیون وام فورینیاز دارم سفته هم میدم خیلی خیلی مشکل مالی دارم بخدا نمیخوام بیشتر از این شرمنده زن و بچم بشم