فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد فردا 16 آذرماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 9436
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین فروردین

آ د ج

طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبتِ کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن . رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن . از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد ،با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین اردیبهشت

ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می‌کند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش ، به زودی به خواسته ات میرسی انشاءالله.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین خرداد

آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن . صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود قال و قیل و تلاش بیهوده مکن از بد دوری کن و به امرو مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن . از دروغ بر حذر باش ، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند تا دوازده روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود . صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشاءالله .

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین تیر

ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نیتت می‌شود از کار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین مرداد

ج ب د

طالع خوبی داری . در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی به زودی خبری خوشحال کننده دریافت می‌کنی . اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن ، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین شهریور

د ب ب

نیت خوبی کردی قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می‌رسی ، به زودی از رنج و غم رهایی می یابی . عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی  از این کار پرهیز کن . در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن . در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد، اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین مهر

 د ج ب

در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین آبان

د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله.در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست. از آن چشم پوشی کن اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است باید صبر کنی تا گره ی کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان .

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین آذر

ج د آ

به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند . چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود . از جایی که انتظار نداری سود و منفعتی به تو می‌رسد برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین دی

ب ب د

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غمها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو. با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش .

فال ابجد امروز 16 آذر متولدین بهمن

آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشایشی در کارت ایجاد شود. از از افراد بد دوری کن غیبت نکن هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشاءالله .گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.

فال ابجد امروز 16 آذر  متولدین اسفند

د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبتِ کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن . رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن . از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد ،با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: