فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت 16 آذرماه | سرنوشت چه شگفتانه ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز و دقیق خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید. ما سعی میکنیم دقیق ترین فال تاروت را برای شما ارائه دهیم.

کدخبر : 9446
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یک روش پیش‌بینی و پژوهش درباره آینده است که از کارت‌های تاروت استفاده می‌کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که در تعبیر افکار و احساسات فردی استفاده می‌شود. با استفاده از فال تاروت، افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌هایی درباره آینده و شرایط فعلی خود دریافت کنند. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال تاروت دقیق برای پیشگویی اتفاقات فردای شما را ارئه دهیم:

 فال 16 آذر برای متولدین فروردین

تلاش در باز کردن گره ها

- استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد

- زنده دلی و امیدواری

- تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.

دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

 فال 16 آذر برای متولدین اردیبهشت

بار مشکلات

- یک قلب پر درد

- کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد

- مشکلاتی که به زودی حل می شوند

- پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

 فال 16 آذر برای متولدین خرداد

شروع خوش یمن

- اراده ، مهارتهای سازمان یافته ، شروع کار جدید

- استعداد هایی که باید به کار گرفته شوند

- از نیروهای مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می آیید

نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

 فال 16 آذر برای متولدین تیر

کارت پاپ :

تغییر و تحول یکی از چیزهایی است که در حال حاضر به آن احتیاج دارید. شما فرد با اراده و سخت کوشی هستید اما گاهی هیجان و ماجراجویی نیز برای شما لازم است و شما را قوی تر از قبل می کند. شما مهارت فوق العاده ای در پیدا کردن مشکلات و حل کردن آنها دارید. امروز فرصت خوبی است تا این توانایی خود را به کار بگیرید. اگر چیزی در مسیر شما قرار گرفت که برایتان عجیب بود، سریع در پی حل آن باشید و تا رسیدن به حقیقت دست بر ندارید.

فال 16 آذر برای متولدین مرداد

کارت ابله :

رابطه عاطفی شما با فردی که شاید عشق قدیمی تان باشد، شدت می گیرد. ممکن است بخواهید همه چیز را به سرعت جلو ببرید اما صبور باشید زیرا عجله تنها شرایط شما را بدتر می کند. بهتر است برای گذراندن وقت تان به سینما بروید یا کتابی بخوانید و آنچه می خواهید را در روزهای آتی جستحو کنید. تنها در این صورت است که به نتیجه مورد علاقه خود خواهید رسید. امروز یک اتفاق چون موجی سر می رسد و موجب نگرانی شما می شود. اگر چه فکر می کنید که حرف زدن کارساز است اما بهتر است این بار سکوت کنید تا همه چیز خود به خود حل شود. به زودی از شیوه ای که در پیش گرفتید خوشحال و راضی خواهی بود.

 فال 16 آذر برای متولدین شهریور

خشونت - قدرت

- حس جاه طلبی و شهرت

- موفقیت مادی

- احساسات عاری از لطافت

- بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.

در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

 فال 16 آذر برای متولدین مهر

بسوی اهداف والاتر - عزم رفتن

- رها کردن وابستگی های عاطفی

- آغاز دوره ای جدید

- نا امیدی در عشق

توضیح :

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

 فال 16 آذر برای متولدین آبان

جدایی - بحران

- جدایی

- اشک

- غم

- ناسازگاری و مشاجره

توضیح :

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

 فال 16 آذر برای متولدین آذر

کارت عشاق :

امروز ممکن است کمی کارهایتان بهم گره بخورد. شاید فکر کنید که بهتر است تمام کارها را رها کنید اما دست نگه دارید. سعی کنید به جای این که وقت تان را در انتظار بگذرانید، خودتان را با کارهای دیگر سرگرم کنید. اما نگران نباشید زیرا در نهایت تمام کارهای شما به خوبی انجام می شود. اگر امروز را با عشق زندگی تان می گذرانید، کمی فضا را مساعد و نورانی تر کنید تا گفتگوی شما به خوبی پیش رود. می توانید قرار خود را در دل طبیعت یا حتی رستورانی رمانتیک بگذارید.

 فال 16  آذر برای متولدین دی

کارت عدالت :

یکی از دوستان نزدیک تان به مشکل بر خورده، به همین دلیل رفتارش با شما نیز تغییر کرده است. سعی نکنید خود را مقصر بدانید، از آنچه از زبان او می شنوید هم ناراحت نشوید. سعی کنید به شیوه همیشگی رفتار کنید تا او دوباره به شرایط عادی خود باز گردد و رابطه شما نیز مانند قبل شود. امروز زمان خوبی برای گرفتن دورهمی و گشت و گذار با دوستان نیست زیرا اینطور به نظر می رسد که آنها حوصله کافی ندارند.

 فال 16 آذر برای متولدین بهمن

 پیروزی - آماده شدن برای تغییرات بزرگ

- بدست آوردن اعتماد به نفس

- غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی

- سفر دور

توضیح :

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

 فال 16 آذر برای متولدین اسفند

هدیه - ملاقات دوست

- ملاقات با یک دوست قدیمی و یاد آوری روزهای خوب گذشته

- زحمات گذشته پاداش هایی را به ارمغان می آورد

- در یافت هدیه از کسی که شما را دوست دارد

توضیح :

دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • سیدحسین حیدری حسن اباد یزدی
    0

    باسلام وعزض ادب وشب بخیربسیارعالی

  • سمیه💘عباس
    0

    🧑‍✈️🦅❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤⚘⚘⚘⚘⚘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤عاشقانه دوستتدارم عباس جان❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤