تست هوش | سرگرمی | تست بینایی

تست هوش | زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است قصد جان دیگری را دارد؟

تست هوش شناسایی خیانتکار را در 5 ثانیه تشخیص دهید.

کدخبر : 9529
سایت سرگرمی روز :

تحقیقات نشان می دهد که تست هوش بهترین تمرین ورزشی برای مغز شما هستند. مغز همچون جسم برای حفظ سلامتی نیازمند ورزش است. بازی های فکری این زمینه را برای مغز فراهم می کنند. اگر به صورت مرتب و منظم بازی های فکری را انجام دهید می توانید مغز خود را در سنین کهنسالی و میانسالی واکسینه کنید. به این ترتیب از بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر پیشگیری خواهد شد. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی خیانتکار همراه باشید.

بنابراین آزمون تصویری شناسایی خیانتکار یکی دیگر از آزمون هایی است که می تواند به خوبی مغز و ذهن شما را به چالش بکشد. شما برای پاسخگویی نیازدارید از حداکثر توانایی بینایی، تمرکز و دقت خود استفاده کنید. 75 درصد از شرکت کنندگان این ازمون در فیس بوک موفق به رمزگشایی این آزمون نگردیدند. با آزمون تصویری شناسایی خیانتکار چشمک همراه شده و تلاش کنید آن را در زمان 5 ثانیه ای حل کنید.

ذهن کارآگاهی خود را زمان فعال کنید تا بتوانید آزمون تصویری شناسایی خیانتکار را حل کنید. در این آزمون باید بفهمید که چه کسی خیانتکار است. در تصویر زن و شوهری را می بینید که بالای یک آسمان خراش ایستاده اند و قرار است که از این آسمان خراش به پائین بپرند. با توجه به تصویر آزمون تصویری شناسایی خیانتکار و شرایط فکر می کنید کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند؟

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش شناسایی خیانتکار

پاسخگویی به آزمون تصویری شناسایی خیانتکار نیازمند دقت و تمرکز عالی است. اگر توانسته باشید معما را حل کنید، به شما تبریک می گوئیم. اما نگران نباشید، می توانید از شانس دوم 5 ثانیه ای خود استفاده کنید. در نهایت در صورت دست نیافتن به پاسخ آزمون تصویری شناسایی خیانتکار در پائین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی خیانتکار: در تصویر هر دو چتر نجات دارند. هر دو قرار بوده از آسمان خراش بپرند. اما زن در لحظه آخر ترسیده و از آسمان خراش نپریده است. شاید هر کسی بگوید که این مسئله خیانت نیست، اما اگر دقت کنید در تصویر اول از سمت چپ شما می توانید ترس را در چهره هر دو ببینید. در واقع زن اطمینان نداشته که چتر درست عمل کند، اما مانع پریدن همسر خود نیز نشده است. شما چه فکر می کنید!؟

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: