تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت

تست شخصیت شناسی | بگو دوست داری از کدوم پله ها بالابری تا بگم راه ارتباطیت با گذشته چیه

تست شخصیت شناسی:دریابید که چگونه با گذشته ارتباط دارید - کدام راه پله سنگی را انتخاب می کنید؟

کدخبر : 9602
سایت سرگرمی روز :

آیا می خواهید دریابید که شخصیت شما چگونه با گذشته شما پیوند دارد؟ این تست شخصیت شناسی جالب و آموزنده را انجام دهید تا ببینید کدام راه پله سنگی را باید انتخاب کنید. ممکن است از نتایج شگفت زده شوید! بینش های جالبی در مورد خودتان کشف کنید و ببینید که چگونه انتخاب های شما تحت تاثیر گذشته شما بوده است. همین الان تست را شروع کنید و بفهمید که در کجا مناسب هستید!

آیا کنجکاو هستید که بدانید شخصیت شما چگونه با گذشته مرتبط است؟ این تست شخصیت را انجام دهید و کشف کنید که چگونه با دنیای اطراف خود تعامل دارید!

با این دانش، می توانید بینشی در مورد چگونگی طنین انداز شخصیت خود با تاریخ به دست آورید.

با انجام این تست می توانید یاد بگیرید که کدام کهن الگو بیشتر با شخصیت شما طنین انداز می شود. در نتیجه، می‌توانید درک بهتری از خودتان و چگونگی ارتباط شخصیتتان با گذشته به دست آورید.

.

.

.

شخصیت افرادی که راه پله سنگی1 را انتخاب می کنند

پلکان سنگی 1 شخصیت کسانی را نشان می دهد که از گذشته به عنوان راهنما استفاده می کنند. افرادی که این راه پله را انتخاب می کنند احتمالاً ارتباط قوی با گذشته خود دارند و از آن برای تصمیم گیری در زمان حال استفاده می کنند.

آنها ممکن است تمایل بیشتری به تفکر در تجربیات خود داشته باشند، از آنها بیاموزند و برای رسیدن به اهداف خود بر روی آنها کار کنند.

کسانی که راه پله سنگی 1 را انتخاب می کنند، احتمالاً صبور، عاقل و متفکر هستند و قبل از تصمیم گیری، برای در نظر گرفتن همه زوایای وقت صرف می کنند.

شخصیت افرادی که راه پله سنگی2 را انتخاب می کنند 

پلکان سنگی 2 شخصیت کسانی را که در گذشته خود زندانی شده اند نشان می دهد. افرادی که این راه پله را انتخاب می کنند ممکن است به دلیل ناتوانی یا عدم تمایل به حرکت فراتر از گذشته و ریسک کردن، در زندگی احساس گیرکردن کنند.

آنها ممکن است از شکست بترسند یا تمایلی به ریسک کردن نداشته باشند. کسانی که راه پله سنگی 2 را انتخاب می کنند احتمالاً هنگام تصمیم گیری ترسیده، نامطمئن و مردد هستند.

شخصیت افرادی که راه پله سنگی3  را انتخاب می کنند

پلکان سنگی 3 شخصیت کسانی را نشان می دهد که به گذشته فکر نمی کنند و همیشه به آینده نگاه می کنند. افرادی که این راه پله را انتخاب می کنند، احتمالاً مستقل هستند و از تجربیات گذشته خود بی بند و بار هستند.

آنها حاضرند برای رسیدن به اهداف خود ریسک کنند و با شکست احتمالی روبرو شوند. کسانی که پله های سنگی 3 را انتخاب می کنند، به احتمال زیاد جاه طلب، با اعتماد به نفس و در برابر چالش ها نترسیده اند.

امیدواریم از تست شخصیت ما لذت برده باشید و در مورد نحوه ارتباط خود با گذشته بیشتر بدانید. ما به طور منظم تست های شخصیتی جدید را در وب سایت خود ارسال می کنیم، بنابراین مطمئن شوید که اغلب آنها را بررسی کنید!

سرگرمی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و اجازه دهید آنها نیز در آزمون شرکت کنند. به یاد داشته باشید، این آزمون صرفاً برای اهداف سرگرمی است و نمی توان از آن به عنوان یک معیار علمی استفاده کرد.

منبع: گفتنی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • الهوردیزاده
    0

    در مورد من که خیلی بجا بود ممنون

  • امیر
    0

    من ۲رو انتخاب گردم اما این یه دروغ محز من حمیشه ریسک پزیر هستم و از حیچ چیزی نمیترسم

  • محمد
    0

    سلام من پله شماره ۳ انتخاب کردم

  • iz_m4mad
    0

    گزینه پله برقی ندارید؟!
    آخه من خیلی گشادم حوصله ندارم ازاین پله ها بالا برم

    • ناشناس
      1

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • شینا
    0

    چیز جالبی بود

  • سنا
    1

    درست نبود من ۲رو انتخاب کردم ولی شخصیت من اصلا اونطوری نیست

  • ناشناس
    0

    سلام من پله ی شماری ۱ انتخاب کردم

  • نازنین زهرا
    0

    من شماره۱رو انتخاب کردم

  • آنا
    0

    من ۳ رو انتخاب کردم و کاملا غلط بود