فال ارمنی | فال ارمنی روز

فال ارمنی 22 آذرماه | الهه خوشبختی ارمنی برای فردا شما چه پیام زیبایی دارد؟

فال ارمنی هر روز و بصورت دقیق و واقعی خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 9656
سایت سرگرمی روز :

فال ارمنی به یک سنت پیش‌بینی و تعبیر آرمانی است که در فرهنگ و تاریخ ارمنستان ریشه دارد. این فال بر اساس نمادها، کارت‌ها و تفسیرهای خاصی که در فرایند مشاهده و تعبیر آنها استفاده می‌شود، اجرا می‌شود. افراد می‌توانند با استفاده از این فال، سوالاتی مانند عشق، شغل، خانواده و سایر جنبه‌های زندگی خود را پیش‌بینی کرده و راهنمایی‌هایی درباره آینده خود دریافت کنند. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم هر روز پیشگویی دقیق با استفاده از فال ارمنی برای شما مخاطبین عزیز ارائه دهیم:

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

خوب است نذری بکنی. در فنجانت تصویر یکح دیگ ظاهر شده. گشایش گره ای که در کارت افتاده در این است که به افراد نیازمند و تهیدست کمک کنی. ان شالله به زودی مشکلت برطرف می شود

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کفشی که در فنجان دیده میشود دو تعبیردارد. اگر مرد هستی که زنی زیبا و خانه دار نصیبت خواهد شد یا اکنون اینچنین همسری داری، قدرش را خیلی بدان. اما اگر زن هستی به قدرت میرسی، قدرتی آمیخته با ثروت، نمیدانم شاید ارث کلانی به تو برسد و یا در یک قرعه کشی برنده شوی. وعده ای که دادم تا ۱۵ ماه دیگر عملی خواهد شد.

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

مشکلات زندگی امانت را بریده. انجیری که میبینم میگویت این مشکلات برطرف شده و کامت شیرین خواهد شد. تنها ۱۴ ماه دیگر صبرکن تا همه چیز روبراه شود.

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

چه انار زیبایی در فنجانت است. انار نشان از زنی زیبا دارد و آن از چند حال خارج نیست. یا صاحب دختری پری رو خواهی گشت و یا با زنی زیبا رو ملاقات خواهی کرد.

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

آتشی میبینم افروخته و این نشان از قوت ، قدرت و اقتدار است، حکومت و سرپرستی در فالت میبینم. بزودی به مقامی بلند خواهی رسید و قدرت بسیاری نصیبت خواهد شد. پادشاهی چقدر برازنده توست! اما این قدرت چشمانت را کور نکند که همین آتش می تواند تمامی موفقیت و موقعیتت را به یکباره در خود ببلعد. همانقدر که این آتش و اقتدار زیباست هشدار دهنده نیز هست. پس مراقب باش و از موقعیتی که به دست خواهی آورد در راه خوب استفاده کن

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

دوست دانا و عاقلی داری، اما خب چه فایده که با او زیاد مشورت نمیکنی. از دوستان نزدیک توست که دیدارتان از یکی دوبار در ماه بیشتر نمیشود. من اگر جای تو بودم هفته ای چند بار با او قرار ملاقات میگذاشتم و درباره نقشه های کاری که در ذهنم دارم با او بیشتر مشورت میکردم. او میتواند گره گشای بسیاری از مشکلاتت باشد.

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

به سلامتیت بیشتر اهمیت بده، آدمی هستی که خوشمزه بودن غذا واست اولویته تا مفید بودنش. اگه به همین منوال ادامه بدی بیمار میشی، بیشتر مراقب خورد و خوراکت باش. اگه متاهل هستی سعی کن رابطه خودت و همسرت رو بهتر کنی چون شلوار نشونه جدایی هست ولی قطعی نیست. میتونی شرایط رو بهبود بدی . به خودت بستگی داره..

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

آشنایی با افراد جدیدی واست در فال دیده میشه، در کارها سعی کن بیشتر از دیگران کمک بگیری، این تلفن نشونه ی همینه که تو احتیاج داری از دیگران مشورت و کمک بگیری تا بتونی به هدفی که داری برسی.. خیر تو در آن است که به بیشتر به دیدار بزرگان بروی، با افرادی که علم زیادی دارند و یا تجربه بالایی دارند بیشتر هم صحبت شو که کلید قفل تمامی مشکلات تو در همین است و از این راه به بزرگی و منزلت دست پیدا خواهی کرد

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

شادی وصف ناپذیر احساسی ..از برنده شدن درمسابقه یا قرعه کشی ...و یا بگرداندن پول قابل توجهی که مدتها قرض داده بودید.

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

ماشین در فنجانت دیده میشود. سفری در پیش داری. کائنات میخواهد به تو بگوید که قبل از این که بار سفر ببندی کارهای نیمه تمامت را تمام کن، در غیر این صورت اوضاع قدری نابسامان خواهد شد. البته سفرت چندان طولانی نخواهد بود اما باز هم تو کاری را نیمه تمام نگذار.

 فال ارمنی 22 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

در فنجانت هدهد آمده که با خودش خیر و خوشی می آورد. غم ها و مشکلاتت پایان یافته و بزرگی و مقام، پیروزی و سربلندی به تو روی می آورد. وقتی در فنجان کسی هد هد بیفتد یعنی روزگار به او رو خواهد کرد. آنچنان که یک عمر در لذت و آرامش سرخواهی کرد

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: