وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 300 میلیون تومانی با اقساط کم برای همه | وام فوری با بازپرداخت 3 ساله و شرایط آسان دریافت

بانک صادرات به منظور کمک به مشتریان خود و جبران کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «طلائی 2» تدارک دیده که سقف مبلغ آن به 300 میلیون تومان می‌رسد.

کدخبر : 9743
سایت سرگرمی روز :

 وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری با خواب حداقل سه ماهه یا حداکثر 12 ماهه داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور، متقاضی باید به فکر ضامن برای دریافت این تسهیلات نیز باشند. ضمانت اصلی برای گرفتن این وام داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی است. سود این تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت، ماندگاری سپرده و ضریب برابری تعیین می‌شود و بین 2 تا 18 درصد متغیر است. زمان پرداخت اقساط این وام در بازه زمانی حداقل 12 ماهه یا حداکثر 36 ماهه خواهد بود.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان اعلام شده است. کل سود وام به 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 390 میلیون و 498 هزار و 872 تومان خواهد بود.

بانک صادرات ایران به صورت رسمی در پانزدهم شهریورماه 1331 با سرمایه اولیه 2 میلیون تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای کار خدمات محدود داشت اما اکنون در تمامی حوزه‌های بانکداری اعم از الکترونیک، تسهیلات و تعهدات، سپرده گذاری، کارت‌های بانکی و خدمات اینترنتی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. ضمنا این بانک برای خدمت رسانی به مشتریان خارج کشور در کشورهایی مانند آلمان و افغانستان شعبه‌هایی را راه اندازی کرده است.

بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد: سقف قرض‌الحسنه اعطایی توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه چندشعبه‌ای به هر مشتری از مبلغ پانصدمیلیون ریال به مبلغ یک میلیارد ریال افزایش یافت.

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در روزهای گذشته و همزمان با آغاز پرداخت وام بدون کارمزد تأکید کرده بود: آرزوی ما این بوده که هزینه قرض‌الحسنه را کاهش دهیم و الآن اجرایی شده است؛ هر اقدامی بتوانیم برای توسعه بانکداری قرض‌الحسنه انجام دهیم، کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس‌کل بانک مرکزی با تأکید بر توسعه بانکداری قرض‌الحسنه گفت: دنبال نظم‌دهی و نظارت بیشتر بر قرض‌الحسنه‌ای‌های تک‌شعبه‌ای هستیم؛ به دو بانک قرض‌الحسنه مهر و رسالت ابزارهای لازم را خواهیم داد.

او همچنین به افزایش سقف وام قرض‌الحسنه به ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: بانک ملی و سپه هم اجازه دارند این وام را پرداخت کنند؛ اصلاح ضوابط وجوه اداره‌شده و… را هم داشتیم.

در طرح نسیم بانک سرمایه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

مدت زمان خواب سپرده  در این طرح قرض الحسنه ۳ ماه است. شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ضامن معتبر دریافت کنید.

کارمزد وام فوری  چقدر است؟

طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارشغلی یا ضامن رسمی است و ۴۸ ماه بازپرداخت دارد.

هزینه دریافت وام فوری  قرض الحسنه چقدر است؟

هزینه‌های جانبی دریافت وام قرض الحسنه نسیم ۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه چقدر است؟

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط ۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۵۳ تومان است.

با توجه به این که کل سود وام به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان خواهد بود.

چه کسانی می توانند وام قرض الحسنه بگیرند؟

برای دریافت وام قرض الحسنه طرح نسیم بانک سرمایه وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و همچنین در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد.

وام فوری 50 میلیونی با سود کم

 آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به استفاده از وام ۵۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان تسهیلات باید به شعبه بانک ضامن رسمی ارائه بدهند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و تنها وام گیرندگان باید کارمزد چهار درصدی آن را پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده است.

منبع: رده
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • فاطمه مسعود سرتلی
    0

    تقاضای وام 300میلیونی وهمچنین امتیاز وام 200میلیونی پرونده سازی کردم دو ماه میگن سایت قطع بانک سپه

  • ناشناس
    0

    وقتی ضامن میخواد چرا میزنی بدون ضامن لعنتی