تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت

تست شخصیت شناسی | هنر مورد علاقت و بگو تا بگم صبر ایوب داری یا نه

تست شخصیت شناسی:کدوم از این هنرها علاقه داری؟ انتخاب کن تا متوجه بشی چقدر سنگ صبوری؟

کدخبر : 9755
سایت سرگرمی روز :

در این تست شخصیت شناسی جالب از میزان علاقه شما به صنایع دستی و این هنرها، برای تعیین میزان صبر و انعطاف پذیری تان استفاده می‌شود. با ما همراه باشید.

از قدیم تست‌های شخصیت سرگرم کننده ، یک روش رایج و محبوب برای کشف ویژگی‌ها و مشخصات درونی افراد بوده است. با اینکه این تست‌ها قطعی یا صددرصد نیستند، اما می‌توانند سرگرمی کننده باشند و در بیشتر موارد جنبه‌هایی از شخصیت ما را که ممکن است پنهان شده باشد را روشن کنند.

در این تست شخصیت شناسی قصد داریم به دنیای هنر و صنایع دستی برویم و از علایق شما به این هنرها برای کشف ویژگی‌های درونیتان استفاده کنیم. این تست جالب در مورد هنرها و صنایع دستی است، بخشی که به دلیل پتانسیل آن برای انعکاس خلاقیت، صبر، انعطاف پذیری و ویژگی‌های دیگر بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این تست شما باید خیلی ساده یکی از این عکس‌ها را انتخاب کنید؛ عکسی که در ذهن شما بیشتر طنین انداز شده است؛ بدون اینکه به آن عکس‌ها زیاد فکر کنید. عکس صنایع دستی که شما انتخاب می‌کنید پنجره‌ای رو به ویژگی‌های شخصیتی شما و میزان صبر و انعطاف‌پذیری تان ارائه می‌دهد.

.

.

.

عاشقان نقاشی: انسان‌هایی با صبر زیاد

اگر به سمت تصویر شماره یک یعنی نقاشی کشیده شده‌اید، به احتمال قوی صبر یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های درونی شماست.

افرادی که به سمت تصویر نقاشی تمایل دارند، در بیشتر موارد و در هر موقعیتی ابتدا وقت می‌گذارند؛ موقعیت را ارزیابی می‌کنند و سپس با تلاش و صبر به هدفشان می‌رسند.

این افراد در بیشتر موارد دیر عصبانی می‌شوند و خیلی زود طرف مقابل را می‌بخشند. این افراد دارای انعطاف پذیری بالایی هستند که به آنها اجازه می‌دهد فراز و نشیب‌های زندگی را با مهربانی و صبر خود طی کنند.

طبیعت صبور این افراد باعث شده تا آنها شنوندگان عالی باشند. آن‌ها برای شما وقت می‌گذارند و دیدگاه شما را بدون عجله و قضاوت، درک می‌کنند.

عاشقان سفالگری: انسان‌های انعطاف پذیر

اگر به تصویر شماره دو کشیده شده‌اید، انعطاف پذیری یکی از بخش‌های کلیدی شخصیت شما است.

افرادی که این تصویر را بیشتر دوست دارند و به این هنر تمایل بیشتری نشان می‌دهند، اراده قوی دارند که به آن‌ها کمک می‌کند تا از شکست‌ها درس بگیرند و بدون توجه به شرایط، به جلو حرکت کنند.

این افراد از ریسک کردن و خارج شدن از دایره راحتی خود هراسی ندارند، زیرا به این باور رسیده اند که هر تجربه چه خوب باشد چه بد، فرصتی دوباره برای رشد است.

انعطاف پذیری و ریسک پذیری این افراد باعث شده تا خود را با شرایط مختلفی وقف دهند؛ به همین دلیل با اطمینان زیاد در شرایط و  تغییرات و عدم اطمینان‌ها حرکت کنند.

عاشقان بافتنی: انعطاف پذیر و صبور

اگر تصویر شماره سه نظر شما را به خود جلب کرد، احتمالاً ترکیبی عالی از صبر و انعطاف پذیری در خود دارید که عالی است. افرادی که این تصویر را انتخاب می‌کنند، در بیشتر موراد می‌توانند آرام و ثابت و با صبر و حوصله با سختی‌ها رو به رو شده و قاطعیت دارند.

این افراد به راحتی در برابر چالش‌های زندگی تصمیم گیری کرده و حرکت می‌کنند، مسیر ثابتی دارند و در عین حال آماده هستند تا با مشکلات و تغییرات رو به رو شوند.

ظرفیت انعطاف پذیری آن‌ها، باعث شده تا به سنگ صبوری برای دیگران تبدیل شوند که می‌توانند به آن تکیه کنند.

از شما خیلی ممنونیم که با این تست جالب صنایع دستی با ما همراه بودید. امیدواریم از این تست شخصیتی هنر و صنایع دستی لذت برده باشید و به احتمال زیاد با این تست چیزهای جدیدی در مورد خودتان یاد گرفته اید! البته به یاد داشته باشید که این تست‌ها برای سرگرمی هستند و باید به نتایج آن توجه زیادی نکرد.

اگر این تست برای شما جالب بود، نظرات خودتان را در مورد آن با ما در میان بگذارید و آن را برای دوستان خود به بفرستید تا ببینید دوستان‌تان چه چیزی را انتخاب می‌کنند؟

 

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • رضا
    0

    تصویریک!! والبته درست بود!! مرسی

  • ناشناس
    0

    سفالگری

  • گیلدا بابادانی سامانی
    0

    گلدوزی

  • ناشناس
    0

    گلدوزی رو دوست دارم

  • N
    0

    افتضاح همش غلط من نقاشی ایم حرفه ای کلاسم نمی م ولی زور عصبانی میشم پیشگویی شون درست نبود