فال تک نیت | فال تک نیت فردا

فال تک نیت 24 آذرماه | نیت کنید و کلیک کنید

فال تک نیت از لحاظ عاطفی و کاری روزانه خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 9760
سایت سرگرمی روز :

فال تک نیت یک شیوهٔ پیش‌بینی است که در فلسفهٔ شرقی (مانند فلسفهٔ چینی، هندویی و ژاپنی) ریشه دارد. این عبارت از دو کلمهٔ "فال" و "تک نیت" تشکیل شده است. فال به معنی پیش‌بینی یا پیش‌شماره گرفتن است و تک نیت به معنی قصد یا خواسته است. استفاده از فال تک نیت در فرایند تحقق آرزوها و خواسته‌ها معمولاً نیازمند تمرین، صبر و پشتکار است. یکی از مثال‌های معروف فال تک نیت، استفاده از تکنیک باغ شهوانی در فلسفهٔ ژاپنی است که در آن فرد با تمرین و تمرکز بر یک هدف خاص، قرار است ارتباطی خاص با ذات بزرگتر و عمیقتر جهان برقرار کند.

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگه متاهل هستی صاحب فرزند پسر میشی، اگه فرزند پسر داری ، فرزند پسرت بموجب کاری که انجام میده در آینده باعث سرفرازی شما میشه. اما اگه مجرد هستی کاری رو انجام خواهی داد یا حرفی رو جایی خواهی زد که منجر به همکاری با افرادی میشه که واست درامد زا خواهد بود.

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

پلی که در فنجانت میبینم میگوید بزودی ت حدودا ۶ روز دیگر تغییر مهمی در زندگیت رخ میدهد. بطوری که تعریف زندگی در ذهنت عوض میشود. این تغییر بیشتر مثبت است میخواهد زندگیت را از مرحله فعلی به مرحله بهتری ببرد.

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

گره ای که در کارت افتاده باز خواهد شد. دوست نزدیکی داری که با او بسیار صمیمی هستی. قدرش را بدان که انسان وفاداری است. نقش او را در گشایش کارهایت خیلی پررنگ می بینم. قدرش را بدان و اگر جایی به مشکلی برخوردی با او مشورت کن

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

این روزها خیلی داری تلاش میکنی که از لحاظ مالی شرایط خودت رو بهبود بدی، از هیچ کاری هم دریغ نمیکنی و اصلا برات مهم نیس که پولی که بدست میاری از راه درست باشه یا غلط. 

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

تا ۲۰ روز آینده در شرایطی قرار خواهی گرفت که باید تصمیم مهمی بگیری. حواست را جمع کن که اگر تصمیمت خوب و درست نباشد منجر به ریختن آبروی تو میشود. 

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

 من اگر جای تو باشم در مدت ذکر شده موقع تصمیم گیری بیشتر فکر میکنم و بیشتر با دیگران مشورت میکنم.

اگه ازدواج کردی آینه نشان از فرزند همجنس خودته، یعنی اگه مرد هستی خدابهت پسر میده و اگه زن هستی خدا بهت دختر میده، اگه این اتفاق واست افتاده معنیش اینه که از پسر یا دخترت بهت سود و برکت میرسه.

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

اما اگر مجرد هستین آیینه نشان از ازدواج کردن هست، البته نه یک ازدواج معمولی، ازدواجی که رابطه خیلی خوبی با همسرتون خواهید داشت. ماشین در فنجانت دیده میشود. سفری در پیش داری. کائنات میخواهد به تو بگوید که قبل از این که بار سفر ببندی کارهای نیمه تمامت را تمام کن، در غیر این صورت اوضاع قدری نابسامان خواهد شد. 

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

چقدر همه چیز بهم ریخته است. ولی بهم ریختگی های کوچک. هیچ کدام از مشکلاتی که با آنها مواجه هستی بزرگ نیستند اما همین گرفتاری های کوتاه مدت و کوچک مدام به سراغت می آیند. شاید حق کسی را ناحق کرده ای که از این وضعیت خلاصی نداری. وضعیتی که داری طبیعی نیست. خوبی بیاندیش ببین چه کرده ای

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

 از اسکله ای که تو فنجون افتاده فهمیدم دوست داری مسافرت طولانی داشته باشی ، دلت میخواد دنیا رو بگردی و جهانگرد بشی، این که تصمیمت رو عملی کنی یا نه به خودت بستگی داره اما اتفاق های خوبی واست میفته اگه تصمیمت رو عملی کنی.. تیرو کمان میبینم. به دروغ تعهدی را می دهی تا بوسیله آن فرد یا افرادی را فریب بدهی. اینکار را نکن که عاقبت خوشی ندارد

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

یک ناراحتی بزرگ دارد به سویت می آیند. دود افتاده در فنجانت خبر از آن دارد که این ناراحتی علایم و نشانه هایی دارد که اگر حواست را جمع کنی و مراقب باشی میتوانی پیشگیری قبل از وقوع حادثه بکنی. تا ۲۶ روز هوشیار تر باش. انشالله این مصیبت از سرت رفع شود.

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

اگه مریضی داری شفا پیدا میکنه، بزودی مالی بهت میرسه، بدست آوردن این مال براحتی برات اتفاق میفته مثل ارث، مثل برنده شدن در قرعه کشی و… ولی نگه داشتنش رو نمیتونم واست تضمین کنم ، احتمال از دست دادنش هست، مراقب باش که وقتی بدستش آوردی راحت از دست ندیش.

 فال تک نیت 24 آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

 از مشکلات مالی که داری نجات پیدا خواهی کرد اما به تو هشدار می دهم به فکر اندوخته نیز باش و همه آن را خرج نکن تا دوباره با همین وضعیت مواجه نشی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • نعمت الله اکبری برمایی
    0

    سلام ، فال رو بی خیال ول کنید این حرفها رو تو رو خدا برای آبجی مهربونم دعا کنید هر کی پیام منو میخونه لطفا از ته دل دعا کنه براش شما نمی دونید چقدر مهربونه و قلب بزرگی داره تو رو خدا خواهش میکنم دعا کنید براش چون میخواد کمرش رو جراحی کنه من خیلی نگرانشم لطفا دعا کنید 🙏عمل سختی رو باید پشت سر بزاره من براش دعا میکنم شما هم دعا کنید 😔🤲

  • نعمت الله اکبری برمایی
    0

    سلام . لطفا جای من نباش چون خیلی نگرانم آبجیم میخواد کمرشو عمل کنه هر کی پیام منو دید عاجزانه از درخواست میکنم براش دعا کنید اتفاقی براش نیافته آخه خیلی مهربونه و سختی زیاد کشیده تورو خدا دعا کنید براش 🙏🤲🌸🦋♥