تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دیدی تا بگم خود درونیت چه شخصیتی داره

تست شخصیت شناسی: آنچه ابتدا ببینید نشان می دهد که چگونه خود درونی خود را می بینید.

کدخبر : 9771
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی:چیزی که ذهن ما در هنگام دیدن یک عکس ابتدا می بیند، اغلب می تواند جنبه های جالب شخصیت ما را نشان دهد. به روش های مشابه تست لکه جوهر، ذهن ما به دلایل خاصی به سمت تصاویر خاصی کشیده می شود.

در حالی که این تفسیر در نهایت به هر یک از ما بستگی دارد که به صورت جداگانه تصمیم بگیریم، انجام تست های شخصیتی مانند این می تواند سرگرم کننده باشد و ببینیم آیا می توانیم چیز جدیدی در مورد خود بیاموزیم یا خیر.

خودانگاره یکی از مهم ترین جنبه های روانشناختی ذهن انسان است. مردم تمایل دارند زندگی خود را مطابق با آنچه که فکر می کنند تجلی کنند و خلق کنند. برای مثال، اگر باور داشته باشیم که انسان خوبی هستیم (و اتفاقاً همه ما نیز هستیم)، تمایل به رفتارهای خاص طرفدار اجتماعی مانند مهربانی و شفقت داریم، دو عملی که به ایجاد جهانی صلح‌آمیز کمک می‌کنند. از سوی دیگر، اگر احساس می کنیم «به اندازه کافی خوب نیستیم» یا فاقد ارزش هستیم، تمایل به ایجاد زندگی هایی داریم که نشان دهنده این طرز تفکر است.

بسیار مهم است که از ایده های روانشناختی عمیق خود در مورد اینکه واقعا چه کسی هستیم آگاه باشیم، زیرا این ایده ها بر زندگی ما و مسیرهایی که در زندگی انتخاب می کنیم تأثیر زیادی می گذارند. خودانگاره مجموعه ای از هر فکری است که تا به حال درباره خودمان فکر کرده ایم، و همچنین اغلب از آنچه دیگران در دوران رشد درباره خودمان به ما گفته اند. همیشه به یاد داشته باشید؛ شما دوست داشتنی هستید و به اندازه کافی خوب هستید. این دو خود تأییدی سالم می تواند به یک تصویر سالم از خود و یک زندگی سالم و شاد منجر شود.

دلفین

اگر برای اولین بار دلفین را هنگام مشاهده تصویر دیدید، به این معنی است که در حال حاضر تمرکز بیرونی برای موفقیت در زندگی دارید. دلفین در حال پریدن از حلقه است، بسیار شبیه به یک دلفین در حال اجرا، و شما احتمالاً احساس می کنید که از حلقه های زندگی و حرفه خود می پرید تا به آنچه می خواهید برسید. این امکان وجود دارد که یکی از اولویت های اصلی شما در زندگی در حال حاضر کسب درآمد کافی برای زندگی کردن به زندگی مورد نظر شما باشد.

در حالی که تمرکز بر کسب درآمد مشخص برای داشتن یک زندگی خاص طبیعی است، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که برای شاد بودن و زندگی رویاهای خود به مقدار مشخصی پول نیاز ندارید. به جای انجام کاری که دوست ندارید یا به آن علاقه ندارید تا بتوانید کاری را انجام دهید که دلتان می خواهد، به دنبال شغلی باشید که از هدفی پشتیبانی کند که واقعاً به آن اعتقاد دارید. دنیا جای بهتری است، در این صورت روزهای شما به شیوه ای واقعا رضایت بخش سپری خواهد شد و به احتمال زیاد به خاطر آن بسیار شادتر خواهید بود.

زن ستاره

اگر برای اولین بار طرح کلی زن ستاره را دیدید، نشان دهنده درک شما از عمیق و پیچیده بودن چشم انداز درونی شماست. شما احتمالاً زمان زیادی را صرف درک احساسات، افکار، باورها و ایده‌های شخصی خود کرده‌اید، و در حالی که لزوماً «همه چیز را متوجه نشده‌اید»، در راه هستید.

هنگام جستجوی اینکه واقعاً چه کسی هستیم، مهم است که چند نکته کلیدی را به خاطر بسپاریم:

آنچه ما هستیم بدن ما نیست. اگر بدن خود را همانگونه که هستیم تشخیص دهیم، مثلاً دست خود را، حتی اگر آن دست را از دست بدهیم، همچنان همانی خواهیم بود که هستیم. این را می‌توان در مورد هر تکه‌ای از بدن‌مان گفت، اگر هر تکه‌ای از بدن‌مان را از دست بدهیم، همچنان زنده می‌مانیم و همانی خواهیم بود که هستیم. پس ما کی هستیم؟ ذهن؟ همین را می توان در مورد ذهن نیز گفت، زیرا بسیاری از افراد بخش های مختلف مغز خود را از دست داده اند، اما هنوز زنده هستند و چه کسانی هستند.

این به این سؤال برمی‌گردد که ما واقعاً به‌عنوان آگاهی و آگاهی چه هستیم، و پاسخ آن چیزی نیست که بتوان آن را خواند. ما باید مستقیماً آن را برای خود در لحظات تأمل و مراقبه آرام تجربه کنیم. اگرچه طبق بسیاری از متون باستانی، فضای آرام درون قلب مکان خوبی برای شروع هنگام جستجو است.

زن آسمان و اقیانوس

اگر برای اولین بار طرح کلی زن آسمان و اقیانوس را دیدید، نشان دهنده روشنایی از وضوح است زیرا در حال شروع به کشف خود واقعی در زندگی خود هستید. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید واقعاً چه کسی هستید، چیزی نیست که ذهن شما بتواند به شما بگوید، بلکه چیزی است که عمیقاً از درون خود می دانید.

همچنین دیده‌اید که آنچه شما از آن تشکیل شده‌اید، همان چیزی است که جهان از آن تشکیل شده است. همانطور که فیلسوف معروف ذن، آلن واتس توضیح می دهد، ما به عنوان انسان موجودات خارجی موجود در سیاره زمین شناور در فضا نیستیم. ما واقعاً سیاره زمین هستیم که انسانها را رشد دادیم، ما یکسان هستیم.

«وقتی مردی دیگر خود را با تعریفی که دیگران به او داده‌اند اشتباه نمی‌گیرد، در عین حال جهانی و منحصربه‌فرد است.»

"شما تابع کاری هستید که کل کیهان انجام می دهد، همان طور که یک موج تابع کاری است که کل اقیانوس انجام می دهد."

زن در لباس قرمز

اگر اولین بار هنگام مشاهده این تصویر متوجه زنی با لباس قرمز شدید، به این معنی است که شما یکی از معدود و نادر افرادی هستید که در زندگی پرده توهم را دیده اید و درونی ترین وجود خود را یافته اید. شما ذات ملایم، دوست داشتنی، مهربان هستید و در این زندگی کاملاً راضی هستید.

سالها رشد عاطفی، مراقبه برای آرام کردن و آرام کردن ذهن، و توانایی عمیق برای گوش دادن به درون، به شما این امکان را داده است که از تمام ایده های نادرست در مورد فردی که فکر می کنید هستید، دست بردارید، و پس از رها کردن همه چیز، واقعیت واقعی را رها کنید. تو باقی می ماند

لباس قرمز نشان دهنده لباس عشق شماست و تمایل دارید آزادانه قلب محبت آمیز و مهربان خود را به دیگران بدهید. شما عمیقا از درگیر شدن در اعمال محبت آمیز تصادفی تا آنجا که ممکن است قدردانی می کنید و یکی از چراغ های روشنی هستید که به تبدیل شدن جهان به مکانی بهتر کمک می کند.

آسمان یا اقیانوس

اگر برای اولین بار هنگام تماشای تصویر آسمان یا اقیانوس را دیدید، نشان دهنده عشق عمیق شما به طبیعت و توانایی شما در یافتن بیشتر اینکه چه کسی هستید در هنگام مسافرت یا حتی هنگام پیاده روی یا پیاده روی در بیرون است. بودن در اطراف انرژی طبیعی گیاهان و طبیعت به ما این امکان را می دهد که درون خود را باز و نرم کنیم، و اغلب به ما اجازه می دهد آرامش داشته باشیم و خود واقعی مان بیرون بیاید.

پس از مدتی سفر، ممکن است متوجه شوید که آنچه واقعاً به دنبال آن بوده اید، در تمام طول مدت در قلب شما بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: