تست هوش | سرگرمی | تست بینایی

تست هوش | فقط 2 درصد مردم تو دنیا درست جواب دادن/چند رنگ می بینید؟

تست هوش:چند رنگ در تصویر می‌بینید؟

کدخبر : 9821
سایت سرگرمی روز :

امروز با یک تست هوش جذاب دیگر به سراغ‌تان آمده ایم. بله شما باید به تصویر تست تشخیص رنگ نگاه کنید و بگویید چند رنگ در تصویر وجود دارد. حتما این جمله را شنیده اید که زنان در مقایسه با مردان قدرت بالایی در تشخیص رنگ‌ها دارند.

قبل از هر چیزی باید به تصویر نگاه کنید تا دریابید که چند رنگ در آن وجود دارد. در واقع توانایی تشخیص و دیدن رنگ های مختلف در هر فردی متفاوت است و دلیل آن نیز تفاوت تعداد سلول های مخروطی در چشم افراد مختلف است. این سلول ها در چشم به عنوان فتوگرامتر عمل می کنند و تعداد رنگ هایی که می بینید بستگی به تعداد این سلول های مخروطی در چشم شما دارد.

خوب حالا بیایید به تصویر نگاه کنید و بگویید چه رنگ‌هایی در این تصویر وجود دارد؟

آیا دوست دارید یک زمان سنج تعیین کنید تا چالش امروز کمی هیجان انگیزتر شود؟ خوب مثلا می‌توانیم 3 ثانیه را تعیین کنیم تا رنگ‌ها را تشخیص بدهید و از آن‌ها نام بگیرید.

آیا توانستید همه رنگ ها را تشخیص دهید؟

عجله کنید، زمان زیادی ندارید

آیا موفق به یافتن همه رنگ ها شده اید؟ اگر هنوز موفق نشده اید رنگ ها را تشخیص دهید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. بله! یک بار دیگر به تصویر نگاه کنید، اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که 4 رنگ در این تصویر وجود دارد.

اگر شما هم به این جواب رسیده اید، به شما تبریک می‌گوییم، اما اگر همچنان به تصویر زل زده اید، پس حالا فقط 4 رنگ را پیدا کنید.

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مریم
    0

    اما اگر بخواهیم رنگ های اصلی رو بشماریم رنگ دست او ،رنگ چسب،رنگ میزو رنگ چوب ها که قرمز و سفید هستند پنج تا رنگ میشود.

  • MANlYA
    0

    اگه فقط بخواهیم رنگ اون کاغذ هارو بشماریم4 رنگه
    کلا8رنگه